Ik vind ze over het algemeen wel aardig en goed gemaakt, maar niet erg bijzonder. Toch ben ik wel weer redelijk benieuwd naar Invictus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:23 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die waardeer ik zeker. Clint Eastwood maakt echt fantastische films de laatste jaren. Wat vind jij van zijn films?
Ja, ze zijn zeker goed gemaakt, zijn films voelen ook nogal klassiek aan. Eastwood lijkt ook niet echt bezig met het 'vernieuwen' (veel filmmakers lijken er op gebrand te zijn iets te maken dat nog nooit eerder verzonnen is, wat vaker slecht uitpakt dan goed), maar meer met het perfectioneren van zijn stijl. En daardoor vind ik ze juist zo bijzonder. Een dergelijke heldere aanpak met zo veel vertrouwen in eigen kunnen zie je in Hollywood nog maar zelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind ze over het algemeen wel aardig en goed gemaakt, maar niet erg bijzonder. Toch ben ik wel weer redelijk benieuwd naar Invictus.
Een van mijn favoriete films. Prma verhaal. Af en toe ligt het er iets te dik bovenop. 7,5/10 voor mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Ocelot360 het volgende:
Weet niet wat het is, maar ik moet rechtvaardig en eerlijk zijn...!
25th Hour
Edward Norton, Rosario Dawson is een zeer saaie film. Geen flauw idée wat ik erover moet zeggen of waar het over ging. Boooring
4/10.
Bedankt voor de toelichting. Jammer is dat ik juist precies géén zwak heb voor sportfilms. Bij Eastwoord op zich wel handig om te hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zeker goed gemaakt, zijn films voelen ook nogal klassiek aan. Eastwood lijkt ook niet echt bezig met het 'vernieuwen' (veel filmmakers lijken er op gebrand te zijn iets te maken dat nog nooit eerder verzonnen is, wat vaker slecht uitpakt dan goed), maar meer met het perfectioneren van zijn stijl. En daardoor vind ik ze juist zo bijzonder. Een dergelijke heldere aanpak met zo veel vertrouwen in eigen kunnen zie je in Hollywood nog maar zelden.
Een film als Invictus heeft natuurlijk nogal wat valkuilen waar je makkelijk in kan stappen, maar die weet Eastwood weer vakkundig te ontwijken. Zo vond ik het bijvoorbeeld erg prettig dat de film zich meer op het idee richt dan dat het een verheerlijking van een belangrijke politieke figuur wordt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik een zwak heb voor sport films.
Heb jij trouwens een WIW pagina, Gillingham?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wilde tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:34 schreef lelouch het volgende:
Sherlock Holmes (2009)
Met verwachtingen voor een standaard Hollywoodfilm in de bioscoop gezien.
Maar ik vond hem zwaar tegen vallen. Het verhaal was totaal niet uitgewerkt.
Waarom wilt de badguy zijn plannen uitvoeren, en wie is hij zelf eigenlijk?
Buiten dit kleine verhaal is de film gevuld met willekeurige actie scenes en (vaak) mislukte grappen.
De omgeving 'het oude Londen' leverde enkele mooie scenes op, maar hier had wel meer uit gehaald kunnen worden.
Mijn cijfer: 5.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Ik heb hem net ook zitten kijken en kan het echt niet met je eens zijn. Dit was naar mijn mening echt een enorme kutfilm. Als ze de film een uur korter hadden gemaakt dan was ie misschien nog enigszins vermakelijk geweest. Nu was er geen doorkomen aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:09 schreef Ocelot360 het volgende:
Inglorious Basterds
De film voor de tweede keer gekeken nu, net dus lekker thuis op dvd! Fantastische film met een hele ander insteek over de Tweede Wereldoorlog dan alle andere oorlogsfilms. Intelligente dialogen met zeer charismatische karakters. Hans Landa is de beste acteerprestatie sinds de vertolking van de Joker!
8/10
I second that. Verhaal vond ik super goed tot de laatste 15 minuten...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
The Lovely Bones
Centers on a young girl who has been murdered and watches over her family - and her killer - from heaven. She must weigh her desire for vengeance against her desire for her family to heal.
[ afbeelding ]
Vond het alleen jammer dat het einde redelijk was afgerafeld. Film had een betere einde verdiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je dan voorstelt dat dit door één iemand is gedaan die een jaar vrij heeft genomen om dit te creeëren.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
in 3D gekeken.
Gave film, mooie effecten, kut ondertiteling die het 3D effect verkloot hier en daar. Gewoon Pocahontas in SF gefrituurd, daarna met een klimatologisch verantwoord global warming bewustzijn sausje overgoten. Mooi om te zien hoe ver ze nu zijn met CGI, de details daarvan ogen goed vind ik.
Niet nadenken over de fouten die ze maken en technische/wetenschappelijke onwaarheden. Heerlijke voorspelbare Hollywood ending natuurlijk
Ik ben niet zo moeilijk, dikke voldoende.
Ah, je heb film1?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
net slumdog miljonair gekeken.... aardige film, orgineel verhaal
7/10
jups.... bevalt me prima.... allemaal films die ik toendertijd niet in de bios heb gezien (unlimted kaart) en eigenlijk weer vergeten was komen er langsquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef SnuggLe het volgende:
Das Weisse Band
Hij boeit wel, totdat het einde eigenlijk echt uit de lucht komt vallen. Je weet aan het einde nog niets over het hoe/wie/wat; de film laat te veel te raden over. Had zo nog een half uur kunnen duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |