abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:24:54 #101
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76800032
Zoals ik hem heb meegemaakt krijgt hij van mij nog steeds dit cijfer. Ik kom over een tijdje er nog eens op terug als ik 'm op bluray heb gezien. Kijken of de 3D dan juist die werking heeft op Avatar waardoor het punt zo hoog is.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76800388
Het geven van een cijfer is natuurlijk toch subjectief als de pest. Als ik laaiend enthousiast uit de bioscoop kom en echt helemaal in een film opgezogen word dan is het gewoon een hoog cijfer waard. Als je later rationeel gaat kijken kom je altijd wel dingen tegen waardoor een cijfer lager uit zou (moeten?) vallen, maar goed, film kijken blijft een hobby en dan gaat het gewoon om het gevoel wat jij bij die film krijgt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76834601
The Transporter 1,2,en 3

Allebei de drie films scoren bij imdb maar net rond de 6. Dit is dan ook de laatste keer dat ik ga besluiten een film niet te kijken omdat de score laag is.

Vanwege Jason Statham in de hoofrol verwachte ik eens drietal films die vol zaten met actie. De transporter series bieden dan ook belachelijk veel actie, meer nog dan de crank-serie. Goed verhaal in elke film, ziek veel goeie actie, lachwekkende absuridistische actiescenes. Het hele plaatje.

Transporter is niet diep, heeft geen moraal, en bied geen denkvoer voor de "intellectuele kijker". Het is echter precies wat je verwacht en dan ook nog eens heel erg goed uitgevoerd.

Zelf: 9/10
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:13:11 #104
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_76865386
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik kijk echt nooit met subs, tenzij ze in de taal van de film zijn. Ik heb alle grappen meegekregen maar ze zijn gewoon niet grappig.
Ah ja wel man. "I got a drinking problem"
Echt te flauw voor woorden maar geniaal
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:24:45 #105
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_76865814
2012 2009
In het jaar 2009 worden aanwijzingen gevonden uit het Maya-tijdperk die voorspellen dat 21 december 2012 het einde van de wereld is zoals we die kennen en dat de overgang plaatsvindt naar iets nieuws. Wanneer Jackson Curtis (John Cusack) en zijn twee kinderen een familietrip naar Yellowstone maken, stuiten ze heel toevallig op een enorme researchinstallatie in een uitgedroogde meerbodem en ontdekken zo het geheim van de dreigende apocalyps die de regering verborgen gehouden heeft. Jackson moet de zaken nu in eigen handen nemen en hij stort zich in een wanhopige wedloop om zijn gezin en zichzelf te redden terwijl hij getuige is van aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunami's en allerlei andere rampen die de aarde voor de mensheid in petto heeft.
Wat een heerlijke film, ook al vond ik de actiescéne met die limo in Californië er zwaar over, toch genoot ik er van . Verhaal neem je inderdaad best niet al te serieus, want dan begin je je behoorlijk te ergeren aan het acteerwerk. Qua special effects zat het meer dan snor
8
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:49:45 #106
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_76872430

Stalker
IMDB 8,10

Prachtige film, bijna elk shot is een kunstwerk op zich...Moet er nog wel even over nadenken.
= there is a light that never goes out =
pi_76879277
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:17 schreef AffenStrudel het volgende:
The Transporter 1,2,en 3

Allebei de drie films
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_76879579
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kansrijk? Kansloos
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76879902
The Great Escape
Waargebeurd verhaal van een aantal officieren die een massaontsnappingspoging organiseerde in een gevangenenkamp.
De film is erg luchtig met ontzettend veel humor, maar geen misplaatste humor. Acteerwerk geweldig, Charles Bronson en Steve McQueen zijn gewoon helden. Ik heb een nieuwe favoriete ontsnappingsfilm
9/10
pi_76880076
Twee goede films gezien in de bios net:
Cloudy with a chance of meatballs: erg grappige film. Leuk verhaal en er zit ook nog een goede boodschap in. Net als bij Avatar voegt het 3D op een subtiele manier iets toe, zodat het geen pretpark film wordt. 8.5

Invictus: Mooie film van Clint Eastwood over Nelson Mandela. Op een zeer degelijke manier brengt hij de boodschap van verbroedering over. Echt ontroerend. 8.5
  zaterdag 16 januari 2010 @ 09:27:31 #111
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:15:48 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_76883165
Hollywood Ending
Okeeje film, waarbij Woody, regisseur van een grote film, plotsklaps blind is geworden. Weliswaar wordt deze gimmick te lang doorgetrokken wordt, maar heeft gelukkig zijn momenten en leuke oneliners. Bij films zoals deze vraag ik me altijd af in hoeverre de film nou autobiografisch is. Cijfer: 7

Serpico

Sterke film over de eigenzinnige en gedreven Frank Serpico, die de corruptiecultuur bij de politie aan de kaak wil stellen. Hij heeft het er niet gemakkelijk mee en de worsteling die hij hiermee ondergaat, wordt goed in beeld gebracht. Petje af voor Al Pacino . De rauwe, verrotte aanblik van New York werkt goed mee voor een prima waardering van deze film. Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:16:03 #113
67089 Gillingham
The horror...
pi_76883167
quote:
Waardeer jij Eastwood's films, zoals Gran Torino, Million Dollar Baby en Letters from Iwo Jima? Dan weet ik namelijk hoe ik die 9 voor Invictus van jou moet inschatten.
What's it going to be then, eh?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:23:49 #114
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_76883275
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:16 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Waardeer jij Eastwood's films, zoals Gran Torino, Million Dollar Baby en Letters from Iwo Jima? Dan weet ik namelijk hoe ik die 9 voor Invictus van jou moet inschatten.
Die waardeer ik zeker. Clint Eastwood maakt echt fantastische films de laatste jaren. Wat vind jij van zijn films?
pi_76884362
The Day The Earth Stood Still (2008)
When a sphere from outer space lands in the Central Park in Manhattan, a group of scientists are summoned by the American government under the call of the Secretary of Defense Regina Jackson. The reborn alien form Klaatu is brought to a military facility and Dr. Helen Benson decides to help him to escape and become the only chance to save the mankind from destruction.

Rampenfilm dus: Aliëns? Check. Irritant/bijdehand kind? Check. Verstand op 0 en kijken maar? Check.
De film is mooi gemaakt, alleen het verhaal begint een beetje saai te worden.

IMDb: 5,5
Mijn cijfer: 6,0
pi_76885247
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
When a sphere from outer space lands in the Central Park in Manhattan, a group of scientists are summoned by the American government under the call of the Secretary of Defense Regina Jackson. The reborn alien form Klaatu is brought to a military facility and Dr. Helen Benson decides to help him to escape and become the only chance to save the mankind from destruction.

Rampenfilm dus: Aliëns? Check. Irritant/bijdehand kind? Check. Verstand op 0 en kijken maar? Check.

Ik heb me nog nooit zo geërgerd als aan dat irritante kutkind van Will Smith
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76885297
Weet niet wat het is, maar ik moet rechtvaardig en eerlijk zijn...!

25th Hour
Edward Norton, Rosario Dawson is een zeer saaie film. Geen flauw idée wat ik erover moet zeggen of waar het over ging. Boooring
4/10.

AntiChrist
Absoluut geen tijd om dit soort depressieve nonsens af te gaan kijken. Bah wat saai! Als de duivel/antichrist een film heeft om ons te tergen, dit is em!
2/10

Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Ocelot360 het volgende:

25th Hour
Edward Norton, Rosario Dawson is een zeer saaie film. Geen flauw idée wat ik erover moet zeggen of waar het over ging. Boooring
4/10.

AntiChrist
Absoluut geen tijd om dit soort depressieve nonsens af te gaan kijken. Bah wat saai! Als de duivel/antichrist een film heeft om ons te tergen, dit is em!
2/10

misschien zijn allebei de 3 films van the transporter iets voor jou?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:08:04 #119
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76885535
Ik ga zo naar die nieuwe Kabouter Plop film.
pi_76885681
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Ocelot360 het volgende:

25th Hour
4/10.

AntiChrist
2/10

Ik weet niet op wat voor manier jij kijkt, maar de 25th Hour is een pareltje
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:12:16 #121
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_76885692
Ik dacht dat het een film was.
pi_76885736
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:

Ik vond 'm ook tegenvallen, maar op zich wel mooie beelden af en toe. Het origineel uit '51 is waarschijnlijk beter. Die wil ik wel eens zien. Het verhaal was toen waarschijnlijk nog origineel.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_76885916
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit zo geërgerd als aan dat irritante kutkind van Will Smith
In de eerste scène dat je haar kinderen ziet, weet je eigenlijk al wat je kan verwachten. Elke keer hoop ik dat het meevalt met kinderen in rampenfilms . Dit kind was idd
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef Meursault het volgende:

[..]

Ik vond 'm ook tegenvallen, maar op zich wel mooie beelden af en toe. Het origineel uit '51 is waarschijnlijk beter. Die wil ik wel eens zien. Het verhaal was toen waarschijnlijk nog origineel.
Ik denk het ook. Toen was dat onderwerp waarschijnlijk veel minder actueel dan nu. Ik ben dus ook wel benieuwd geworden hoe het origineel eruit ziet.
pi_76886056
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:20 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

In de eerste scène dat je haar kinderen ziet, weet je eigenlijk al wat je kan verwachten. Elke keer hoop ik dat het meevalt met kinderen in rampenfilms . Dit kind was idd
[..]
Ik was zo geïrriteerd, dat ik gewoon hoopte dat het kind zal doodgaan.

Nou, dat heb ik werkelijk nog nooit of IRL of bij een film gehad.
pi_76887886

State of Play
Een politieke thriller met in de hoofdrol Russell Crowe, die echt lekker bezig is... Begin voelde goed aan, en kreeg er echt zin in. De film volgt Crowe, die als reporter voor de Washington Globe in een soort tweestrijd zit nadat een bevriende senator (Affleck, of all ppl) in opspraak komt. Samen met een internet reporter (McAdams) gaat hij het plot ontrafelen..
Uiteindelijk vond ik het maar een langdradig geheel worden, en was er te weinig spanning om me continu scherp te houden. Technisch zit het niet slecht in mekaar, en het is geen straf om naar te kijken, maar het begin beloofde meer dan het uiteindelijk kon opbrengen.

Public Enemies
Een soort docu film over de laatste periode van John Dillinger, en andere notoire gansters uit de USA zoals Baby Face Nelson en Pretty Boy Floyd.. De film ziet er prachtig uit en kan de tijd goed brengen, maar het verhaal van deze gangsters wordt niet echt goed uitgediept. Wat je ziet is een grote klopjacht in de maak, en wat losse flarden verhalen uit het leven van Dillinger, waarbij de bankovervallen zelf nog het meeste entertainment bieden. Ik vind dat een man van zo'n caliber niet echt een lovable side nodig heeft, en alle romantische achtergronden hadden ze van mij zo weg mogen laten. Als je je later verdiept in de mannen uit het verhaal en de feiten tegen de film houdt, merk je ook nog eens dat er weinig klopt van wat je gezien hebt.. Leuke film, ok vermaak, maar gebruik het niet als geschiedenisfeiten
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')