Ah ja wel man. "I got a drinking problem"quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit met subs, tenzij ze in de taal van de film zijn. Ik heb alle grappen meegekregen maar ze zijn gewoon niet grappig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:17 schreef AffenStrudel het volgende:
The Transporter 1,2,en 3
Allebei de drie films
Kansrijk? Kansloosquote:
Waardeer jij Eastwood's films, zoals Gran Torino, Million Dollar Baby en Letters from Iwo Jima? Dan weet ik namelijk hoe ik die 9 voor Invictus van jou moet inschatten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:27 schreef RuneRose het volgende:
22. [ afbeelding ] À bout de souffle (Jean-Luc Godard, 1960) [ afbeelding ] :: 10.0
23. [ afbeelding ] Cloudy with a Chance of Meatballs (Phil Lord, Chris Miller, 2009) :: 8.5
24. [ afbeelding ] Invictus (Clint Eastwood, 2009) :: 9.0
Series
25. [ afbeelding ] Arrested Development - Seizoen 2 (Mitchell Hurwitz, 2003) :: 8.0
Die waardeer ik zeker. Clint Eastwood maakt echt fantastische films de laatste jaren. Wat vind jij van zijn films?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waardeer jij Eastwood's films, zoals Gran Torino, Million Dollar Baby en Letters from Iwo Jima? Dan weet ik namelijk hoe ik die 9 voor Invictus van jou moet inschatten.
Ik heb me nog nooit zo geërgerd als aan dat irritante kutkind van Will Smithquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
The Day The Earth Stood Still (2008)
When a sphere from outer space lands in the Central Park in Manhattan, a group of scientists are summoned by the American government under the call of the Secretary of Defense Regina Jackson. The reborn alien form Klaatu is brought to a military facility and Dr. Helen Benson decides to help him to escape and become the only chance to save the mankind from destruction.
Rampenfilm dus: Aliëns? Check. Irritant/bijdehand kind? Check. Verstand op 0 en kijken maar? Check.
De film is mooi gemaakt, alleen het verhaal begint een beetje saai te worden.
IMDb: 5,5
Mijn cijfer: 6,0
misschien zijn allebei de 3 films van the transporter iets voor jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Ocelot360 het volgende:
Weet niet wat het is, maar ik moet rechtvaardig en eerlijk zijn...!
25th Hour
Edward Norton, Rosario Dawson is een zeer saaie film. Geen flauw idée wat ik erover moet zeggen of waar het over ging. Boooring
4/10.
AntiChrist
Absoluut geen tijd om dit soort depressieve nonsens af te gaan kijken. Bah wat saai! Als de duivel/antichrist een film heeft om ons te tergen, dit is em!
2/10
Ik weet niet op wat voor manier jij kijkt, maar de 25th Hour is een pareltjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Ocelot360 het volgende:
Weet niet wat het is, maar ik moet rechtvaardig en eerlijk zijn...!
25th Hour
Edward Norton, Rosario Dawson is een zeer saaie film. Geen flauw idée wat ik erover moet zeggen of waar het over ging. Boooring
4/10.
AntiChrist
Absoluut geen tijd om dit soort depressieve nonsens af te gaan kijken. Bah wat saai! Als de duivel/antichrist een film heeft om ons te tergen, dit is em!
2/10
Ik vond 'm ook tegenvallen, maar op zich wel mooie beelden af en toe. Het origineel uit '51 is waarschijnlijk beter. Die wil ik wel eens zien. Het verhaal was toen waarschijnlijk nog origineel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
The Day The Earth Stood Still (2008)
When a sphere from outer space lands in the Central Park in Manhattan, a group of scientists are summoned by the American government under the call of the Secretary of Defense Regina Jackson. The reborn alien form Klaatu is brought to a military facility and Dr. Helen Benson decides to help him to escape and become the only chance to save the mankind from destruction.
Rampenfilm dus: Aliëns? Check. Irritant/bijdehand kind? Check. Verstand op 0 en kijken maar? Check.
De film is mooi gemaakt, alleen het verhaal begint een beetje saai te worden.
IMDb: 5,5
Mijn cijfer: 6,0
In de eerste scène dat je haar kinderen ziet, weet je eigenlijk al wat je kan verwachten. Elke keer hoop ik dat het meevalt met kinderen in rampenfilmsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo geërgerd als aan dat irritante kutkind van Will Smith
Ik denk het ook. Toen was dat onderwerp waarschijnlijk veel minder actueel dan nu. Ik ben dus ook wel benieuwd geworden hoe het origineel eruit ziet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen, maar op zich wel mooie beelden af en toe. Het origineel uit '51 is waarschijnlijk beter. Die wil ik wel eens zien. Het verhaal was toen waarschijnlijk nog origineel.
Ik was zo geïrriteerd, dat ik gewoon hoopte dat het kind zal doodgaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:20 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
In de eerste scène dat je haar kinderen ziet, weet je eigenlijk al wat je kan verwachten. Elke keer hoop ik dat het meevalt met kinderen in rampenfilms. Dit kind was idd
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |