quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt ja, die monsters kunnen in t echt ook praten.
Volgens mij vond je het een goede film omdat je stoned bent.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Up in the Air
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Hele goeie film. Heel goed acteerwerk van Clooney![]()
En voor de rest ben ik te stoned om er nog iets zinnigs over te zeggen![]()
Mijn cijfer: 8
IMDB: 8,1
Een van de betere films die ik de laatste maanden heb gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
Law Abiding Citizen (Verenigde Staten, 2009, 108 minuten)
Film met Jamie Foxx.
Verhaal
Een aanklager, Nick Rice (Foxx), komt terecht in een wraakcomplot van iemand die getraumatiseerd is door het rechtssysteem. Hij moet het opnemen tegen een crimineel meesterbrein, Clyde Shelton (Butler), die vanuit de gevangenis een hele stad onder controle heeft.
Ik vond dit een prima film. Ik zag in het begin van de film de reden dat de dader tot zijn daden komt, maar er zat nog een kleine twist in de film. Ik vind alleen Jamie Foxx in deze rol niet op zijn plek. Ik zou niet weten welke acteur het dan wel had moeten zijn, maar ik 'voelde' hem niet in die rol. Neemt niet weg dat de film met een redelijke vaart doorloopt, en hij lekker weg kijkt. Op moviemeter krijgt hij 3,81/5 en dat is mij wat te hoog. Ik zou deze film eerder een 2,5 geven. Kijkt lekker weg maar blijft ook weer niet heel lang hangen.
Die foto doet me denken aan de Soprano's.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:08 schreef boskameel het volgende:
Fargo (1996)
[ afbeelding ]
Weer eentje van the Coen broertjes. Zeker vermakelijk. Spanning, droge humor, alles zit erin. Buscemi speelt weer erg sterk zoals ik gewend ben. Wel grappig dat je een beetje dezelfde acteurs in alle films terugziet van ze. Gaat nergens vervelen.
7/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |