abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76635196
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Zou er een antisemitische gedachte achter zitten denk je?
Nah gewoon een krant die oud nieuws plaatst.
Zegt wel iets over hun redactie vrees ik.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:18:32 #152
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76635388
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nah gewoon een krant die oud nieuws plaatst.
Zegt wel iets over hun redactie vrees ik.
Kan jij nu ook al niet lezen? Zie mijn posts hierboven. Het zijn verschillende kwesties en betreft verschillende mensen. Staat gewoon in alle grote kranten vermeld.
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 15:25:19 #153
137949 Disana
pi_76635720
Ik zie hier

http://www.independent.co(...)t-in-uk-1858995.html

toch ook echt 6 januari staan.

En de kwestie Tzipi Livni was een maand eerder.
pi_76635999
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:

[..]

Kan jij nu ook al niet lezen? Zie mijn posts hierboven. Het zijn verschillende kwesties en betreft verschillende mensen. Staat gewoon in alle grote kranten vermeld.
Als je niet snapt dat het met elke Israelische delegatie te maken heeft en dus niet voor elke keer specifiek. Daarom is het dus oud nieuws omdat het al eerder is gebeurd en toen is er niemand opgekomen dat
te
plaatsen.
Elke keer dat Israeliers naar GB willen komen zal die Pro-Palestijnse beweging een aanklacht indienen bij de rechtbank. Alleen GB geeft er geen gelukkig geen drol over te zeggen heeft zonder een enorm conflict te veroorzaken
hier.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:36:53 #155
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76636320
vier ongenoemde militairen 5 jan. 2010
Tzipi Livni 15 dec. 2009
Moshe Ya'alon oktober 2009
Avi Dichter December 2007
Doron Almog sept. 2005

en dan zal ik er nog wel een paar gemist hebben. Allemaal Israeliers die uiteindelijk de UK niet in durfden omdat ze bang waren gearresteerd te worden wegens oorlogsmisdaden.

Is die discussie nu klaar?
  zondag 10 januari 2010 @ 15:38:07 #156
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76636374
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je niet snapt dat het met elke Israelische delegatie te maken heeft en dus niet voor elke keer specifiek. Daarom is het dus oud nieuws omdat het al eerder is gebeurd en toen is er niemand opgekomen dat
te
plaatsen.
Elke keer dat Israeliers naar GB willen komen zal die Pro-Palestijnse beweging een aanklacht indienen bij de rechtbank. Alleen GB geeft er geen gelukkig geen drol over te zeggen heeft zonder een enorm conflict te veroorzaken
hier.
Groot Britannie heeft er zoveel over te zeggen dat die delegaties allemaal doodsbenauwd zijn. Daarom komt het ook steeds weer in het nieuws en zijn het dus aparte berichten. Dat iets vaker gebeurd, maakt het niet tot oud nieuws. Het wordt op Fok dus ook vaker geplaatst. Israel wilt aanpassing van Britse wet

[ Bericht 6% gewijzigd door voyeur op 10-01-2010 15:43:43 ]
pi_76636962
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef voyeur het volgende:

[..]

Groot Britannie heeft er zoveel over te zeggen dat die delegaties allemaal doodsbenauwd zijn. Daarom komt het ook steeds weer in het nieuws en zijn het dus aparte berichten. Dat iets vaker gebeurd, maakt het niet tot oud nieuws. Het wordt op Fok dus ook vaker geplaatst. Israel wilt aanpassing van Britse wet
Wel als het gebeurd om telkens dezelfde reden. Daarom zou het dus vrijwel alleen in het bovenstaande topic thuishoren. Niet in een nieuw topic. Dit is simpelweg onderdeel van dat oude nieuws.
pi_76637055
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef voyeur het volgende:
Tzipi Livni 15 dec. 2009
Doron Almog sept. 2005

en dan zal ik er nog wel een paar gemist hebben. Allemaal Israeliers die uiteindelijk de UK niet in durfden omdat ze bang waren gearresteerd te worden wegens oorlogsmisdaden.

Is die discussie nu klaar?
Je bevestigt alleen maar mijn punt. Maar nogmaals, dat de Israeliers wegblijven doen ze alleen maar om een punt te maken tegen de Britse wet. Als ze zouden komen zou er niets gebeuren. Gewoon onzinnig dus dit nieuws afgeraffeld kom er maar weer eens mee wanneer er daadwerkelijk een arrestatie is of de Britten de wet hebben aangepast.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:53:59 #159
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76637105
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wel als het gebeurd om telkens dezelfde reden. Daarom zou het dus vrijwel alleen in het bovenstaande topic thuishoren. Niet in een nieuw topic. Dit is simpelweg onderdeel van dat oude nieuws.
Stel het in Feedback voor: het zou tot een minimaal aantal topics leiden, maar laat dit topic niet verder ontsporen.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:56:08 #160
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76637179
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je bevestigt alleen maar mijn punt. Maar nogmaals, dat de Israeliers wegblijven doen ze alleen maar om een punt te maken tegen de Britse wet. Als ze zouden komen zou er niets gebeuren. Gewoon onzinnig dus dit nieuws afgeraffeld kom er maar weer eens mee wanneer er daadwerkelijk een arrestatie is of de Britten de wet hebben aangepast.
Dan doen ze uit angst of dacht dat je die generaal voor zijn lol twee uur in dat vliegtuig peultjes zat te zweten. Als de Britten niet bang waren geweest voor een schotenwisseling in het vliegtuig was hij zeker gearresteerd. Lees je nou gewoon eens in.
pi_76637317
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:56 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dan doen ze uit angst of dacht dat je die generaal voor zijn lol twee uur in dat vliegtuig peultjes zat te zweten. Als de Britten niet bang waren geweest voor een schotenwisseling in het vliegtuig was hij zeker gearresteerd. Lees je nou gewoon eens in.
Dat jij geen verstand hebt van internationale verhoudingen en buitenlandse politiek kan ik niks aan doen. GB zou nooit het risico nemen. Natuurlijk kunnen ze het niet garanderen omdat dan hun wet belachelijk zouden zijn. Maar tegelijkertijd kunnen ze volgens de internationale verhoudingen en hun betrekkingen met Israel en de VS niks doen al zouden ze het willen. GB wil het niet eens, die bewegingen met hun aanklacht willen het, Israel wil dat GB hierop de wet aanpast daarom zijn deze acties, wel heel toevallig he, de afgelopen maand zoveel afgezegde bezoeken.
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 16:02:31 #162
8781 crew  Frutsel
pi_76637425
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het topic loopt nu al een tijdje, dus laat het nu maar lopen. Niet alle poep en scheten die Israel laat hoeven een eigen topic te krijgen. Daarnaast hoeven oude topics niet perse gekicked te worden met nieuw nieuws. Je kan in een nieuw topic ook verwijzen naar een verwant topic. Moet wel gezegd worden dat het nieuwe nieuws op een fatsoenlijke manier gebracht werd. Dat was het, mijns inziens, in dit geval niet. Maar goed, ontopic dan maar weer. En laat de discussie niet over het feit dat het "nieuws" al zes dagen oud is of dat het 'oud nieuws' zou zijn. De OP is aangepast, Dus laat het daarover gaan en discussieer daarover aub
  zondag 10 januari 2010 @ 16:03:03 #163
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76637443
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat jij geen verstand hebt van internationale verhoudingen en buitenlandse politiek kan ik niks aan doen. GB zou nooit het risico nemen. Natuurlijk kunnen ze het niet garanderen omdat dan hun wet belachelijk zouden zijn. Maar tegelijkertijd kunnen ze volgens de internationale verhoudingen en hun betrekkingen met Israel en de VS niks doen al zouden ze het willen. GB wil het niet eens, die bewegingen met hun aanklacht willen het, Israel wil dat GB hierop de wet aanpast daarom zijn deze acties, wel heel toevallig he, de afgelopen maand zoveel afgezegde bezoeken.
Laat ik nu afgestudeerd zijn op precies dit onderwerp Ik gun je verder je geneuzel, want je zit vast in een misvatting, maar ik kan je daar niet uithelpen. Laatste tip: lees je eens in.
pi_76637545
Amir Peretz is ook al aangeklaagd wegens oorlogsmisdaden, zodra hij Marokko binnenkomt - zal hij worden opgepakt. (Rechtsmacht vanwege het feit dat Peretz de Marokkaanse nationaliteit heeft, de aanklagers zijn twee Joods-Marokkaanse advocaten).
Allah Al Watan Al Malik
pi_76637803
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef voyeur het volgende:

[..]

Laat ik nu afgestudeerd zijn op precies dit onderwerp Ik gun je verder je geneuzel, want je zit vast in een misvatting, maar ik kan je daar niet uithelpen. Laatste tip: lees je eens in.
Sure, laat me niet lachen, je studie misschien maar eens opnieuw volgen. Want dan had je geweten dat GB dit nooit gedaan had kunnen hebben. Van een land als Marokko kan je alles verwachten, maar goed, neem bv Khadaffi van Libie, honderd maal aangeklaagd ook hier in Den Haag, als hij hier komt wordt hij ook niet gearresteerd, tegelijk kunnen we ook niet garanderen dat dit niet gebeurd, had je moeten weten.
Bovendien weet je dat ik gelijk heb omdat je alleen maar probeer te stellen dat Israel oorlogsmisdaden ook daadwerkelijk heeft gepleegd, terwijl er duidelijk wordt gezegd, mogelijk maar zeer twijfelachtig.
pi_76637896
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Amir Peretz is ook al aangeklaagd wegens oorlogsmisdaden, zodra hij Marokko binnenkomt - zal hij worden opgepakt. (Rechtsmacht vanwege het feit dat Peretz de Marokkaanse nationaliteit heeft, de aanklagers zijn twee Joods-Marokkaanse advocaten).
ach, die oorlogsmisdaden zullen wel v erzonnen zijn door pallywood
pi_76637942
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sure, laat me niet lachen, je studie misschien maar eens opnieuw volgen. Want dan had je geweten dat GB dit nooit gedaan had kunnen hebben. Van een land als Marokko kan je alles verwachten, maar goed, neem bv Khadaffi van Libie, honderd maal aangeklaagd ook hier in Den Haag, als hij hier komt wordt hij ook niet gearresteerd, tegelijk kunnen we ook niet garanderen dat dit niet gebeurd, had je moeten weten.
Bovendien weet je dat ik gelijk heb omdat je alleen maar probeer te stellen dat Israel oorlogsmisdaden ook daadwerkelijk heeft gepleegd, terwijl er duidelijk wordt gezegd, mogelijk maar zeer twijfelachtig.
Hoezo, de aanklachten hebben een internationaal-rechtelijke basis. Dus wat hij zegt klopt gewoon. De staat heeft vrij weinig te zeggen, het gaat om de rechter en toetsing aan internationale verdragsregels.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76638143
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo, de aanklachten hebben een internationaal-rechtelijke basis. Dus wat hij zegt klopt gewoon. De staat heeft vrij weinig te zeggen, het gaat om de rechter en toetsing aan internationale verdragsregels.
Nogmaals, zie het voorbeeld van Khadaffi, zie het voorbeeld van iemand als Roman Polanski. Garanderen kan GB niet maar het uitvoeren zullen ze nooit doen.
pi_76638220
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nogmaals, zie het voorbeeld van Khadaffi, zie het voorbeeld van iemand als Roman Polanski. Garanderen kan GB niet maar het uitvoeren zullen ze nooit doen.
Het is anders extreem effectief, ze komen immers niet op het grondgebied van GB.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76638284
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is anders extreem effectief, ze komen immers niet op het grondgebied van GB.
Heel toevallig he, de afgelopen maanden verschillende keren, terwijl het daarvoor vrijwel nooit was. Israel wil een punt maken en zo de Britten deze absurde wet of het niet garanderen te laten veranderen.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:26:16 #171
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76638437
De politie stond klaar om Almog te arresteren. In de andere gevallen lagen de aanklachten wegens oorlogsmisdaden ook al klaar en schrokken de bezoekers daarvan terug. Geheel rechtsgeldig afgegeven door een daartoe bevoegde rechter. Of daar een veroordeling uit voortvloeit weet natuurlijk niemand. GB is een rechtsstaat.
pi_76638493
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Heel toevallig he, de afgelopen maanden verschillende keren, terwijl het daarvoor vrijwel nooit was. Israel wil een punt maken en zo de Britten deze absurde wet of het niet garanderen te laten veranderen.
Absurde wet? Het heeft te maken met internationale verdragen. Denk je dat GB speciaal voor Israel een uitzondering op die zeer belangrijke verdragen gaat maken? Nee dus.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 10 januari 2010 @ 16:28:00 #173
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76638507
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij moet een statisch genie zijn, dus help ons even een handje:
Tzipi Livni 15 dec. 2009
Doron Almog sept. 2005

en dat zijn alleen de door mij snel gevonden gevallen.
pi_76644735
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:13 schreef DeParo het volgende:

Dat mijn beste heet effectie staatsveiligheid en dat gaat boven de wil om oorlog te voeren van een ander volkje dat toevallig naast Israel ligt.
[..]

Als de partijen zoals Hamas weg zouden zijn, er een echte politieke partij zou komen, dan was er hoop.
Dat toevallig naast Israel ligt? Kromspraak!

En je bent er mee bekend dat Israel de oprichting van Hamas stevig gesteund heeft? En dat Fatah de vernietiging van Israel geschrapt heeft zonder enige hoop te krijgen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76644885
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat deze aanval gericht was tegen burgers. Maar zoals ik al heb gezegd, het hogere doel was om de Duitsers zowel tijdens als na de oorlog op de knieeen te dwingen, zeker na de oorlog is dit gelukt. Soms heiligt het doel de middelen en zeker in dit geval. Bovendien ontken ik niet dat er een discussie is, maar het gaat er voor mij om wie deze discussie voert, als stormfront.org deze namelijk is begonnen denk ik niet dat ik hem serieus ga nemen.

Tsja, de appel valt niet ver van de boom, gecondoleerd.
Ach, je pist over het oorlogsrecht heen. Goed zo, flink gesproken.

Dan is de weg vrij om morgen maar eens een bomtapijtje over Tel Aviv heen te leggen. Misschien dat ze dan eens zullen luisteren.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')