quote:Bron : telegraaf
Olmert wil Britse wet ter bescherming van Israëlische militairen
JERUZALEM - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Britse minister van buitenlandse zaken Margaret Beckett gevraagd zich in te zetten voor de invoering van een wet die het onmogelijk maakt Israëlische militairen die worden verdacht van oorlogsmisdaden tegen Palestijnen te arresteren in Groot-Brittannië. Dat heeft de woordvoerder van Olmert donderdag bekendgemaakt. Beckett, die deze week Israël bezocht, zou welwillend op het verzoek hebben gereageerd.
Israël pleit al jaren voor de invoering van een dergelijke wet. In 2005 weigerde de gepensioneerde Israëlische generaal Doron Almog uit een vliegtuig in Londen te stappen, nadat hij een tip had gekregen dat hij gearresteerd zou worden door de Britse autoriteiten. Almog zou betrokken zijn geweest bij een luchtaanval in de Gazastrook in 2002, waarbij een Hamas-leider en veertien anderen om het leven kwamen. Negen van die veertien slachtoffers waren kinderen. Almog stapte uiteindelijk niet uit en vloog door naar huis. De Britse politie trok later het arrestatiebevel in.
Zeer schandelijk wat Israel doet. Zij weten wat ze doen ze weten dat ze barbaarse dingen doenquote:Bron : expliciet.nl
De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Britse minister van Buitenlandse Zaken Margaret Beckett gevraagd zich in te zetten voor de invoering van een wet die het onmogelijk maakt Israëlische militairen die worden verdacht van oorlogsmisdaden tegen Palestijnen te arresteren in Groot-Brittannië. Beckett, die deze week Israël bezocht, zou welwillend op het verzoek hebben gereageerd.
Israël pleit al jaren voor de invoering van een dergelijke wet. In 2005 weigerde de gepensioneerde Israëlische generaal Doron Almog uit een vliegtuig in Londen te stappen, nadat hij een tip had gekregen dat hij gearresteerd zou worden door de Britse autoriteiten.
Doron Almog
Almog zou betrokken zijn geweest bij een luchtaanval in de Gazastrook in 2002, waarbij een Hamas-leider en veertien anderen om het leven kwamen. Negen van die veertien slachtoffers waren kinderen. Almog stapte uiteindelijk niet uit en vloog door naar huis. De Britse politie trok later het arrestatiebevel in.
Volgens de woordvoerder heeft Beckett toegezegd te zullen proberen de situatie te veranderen. Een woordvoerster van de Britse ambassade in Tel Aviv bevestigde dat de kwestie aan bod is geweest bij een gesprek tussen Olmert en Beckett. Omdat de ontmoeting tussen beiden besloten was, weigerde de ambassade verder commentaar te geven.
Ze willen de hele wereld veroverenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie denken ze wel niet wie ze zijn? God's Own Country?
Verdacht door wie? Waarom staat de aanklagende instantie er niet bij?quote:die worden verdacht van oorlogsmisdaden
door elke rechtvaardige en menselijke bewoner van de aardequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Verdacht door wie? Waarom staat de aanklagende instantie er niet bij?
Best wel moeilijk om een serieus antwoord te geven?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
door elke rechtvaardige en menselijke bewoner van de aarde
Volgens de woordvoerder heeft Beckett toegezegd te zullen proberen de situatie te veranderen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef Drugshond het volgende:
ff los gezien van de OP, toch wel benieuwd of England hier gehoor aan zal geven.
- Ik verwacht het niet -.
Waarop wil je antwoord danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Best wel moeilijk om een serieus antwoord te geven?
door wie worden ze verdacht ?? Juist door mij en alle burgers die het eens zijn dat Israel geen land is met vredequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Zelva het volgende:
Vraag staat gewoon in mijn eerste bericht.
Dit nieuws is zo gewoon niet te duiden.
oke je vergelijkt Israel met Duitsersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef Ps2K het volgende:
hahahaha dit deden de duitsers ook in WO2.
Gloeiende.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
door wie worden ze verdacht ?? Juist door mij en alle burgers die het eens zijn dat Israel geen land is met vrede
Ik kan alleen zeggen: kut voor die joden tijdens de oorlog, maar ze hebben wel goed opgeletquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef Meki het volgende:
[..]
oke je vergelijkt Israel met Duitsers
hun barbaarse manier van geweld is wel te vergelijken met duitsers.
Tegen de leiding van de IDF die bezig was in 2001 met het moorden van 18 burgersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gloeiende.![]()
Als de beste man verdacht is van oorlogsmisdaden en er loopt een arrestatiebevel, dan is dat arrestatiebevel er toch niet zomaar? Dat arrestatiebevel is niet uitgevaardigd door 'alle burgers' maar een aanklagende instantie. Ik wil weten welke.
Klopt, de Palestijnen zorgen er idd voor dat er geen vrede in Israel is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
[..]
door wie worden ze verdacht ?? Juist door mij en alle burgers die het eens zijn dat Israel geen land is met vrede
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt, de Palestijnen zorgen er idd voor dat er geen vrede in Israel is.
De oplossing is simpel: Een nieuwe diaspora en die theedoeken moeten daar ook oprotten. Mooie plek om radiactief afval te lozenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt niet dus
Israel zorgt juist niet voor vrede
wie begint er nu met provocatie bij de tempelberg ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Tegen de leiding van de IDF die bezig was in 2001 met het moorden van 18 burgers
Israël pleit al jaren voor de invoering van een dergelijke wet. In 2005 weigerde de gepensioneerde Israëlische generaal Doron Almog uit een vliegtuig in Londen te stappen, nadat hij een tip had gekregen dat hij gearresteerd zou worden door de Britse autoriteitenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja joh, blijf de vraag maar ontwijken. Of ben je nou echt zo ontzaglijk dom?
Je weet net zo goed als ik dat de Tempelberg voor Joden, Moslims en Christenen een heilige plaats is. Aangezien ze allemaal dezelfde god aanbidden (ze geven hem alleen een andere naam) is het misschien een goed idee om te gaan delen. Als geloof liefde betekent is niet niet voorwaardelijk namelijk...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt niet dus
Israel zorgt juist niet voor vrede
wie begint er nu met provocatie bij de tempelberg ??
Zucht, nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Israël pleit al jaren voor de invoering van een dergelijke wet. In 2005 weigerde de gepensioneerde Israëlische generaal Doron Almog uit een vliegtuig in Londen te stappen, nadat hij een tip had gekregen dat hij gearresteerd zou worden door de Britse autoriteiten
en wie begint er met provocatie zogenaamd brugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat de Tempelberg voor Joden, Moslims en Christenen een heilige plaats is. Aangezien ze allemaal dezelfde god aanbidden (ze geven hem alleen een andere naam) is het misschien een goed idee om te gaan delen. Als geloof liefde betekent is niet niet voorwaardelijk namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |