Laat Balkenende dat laatste maar niet horenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, gewone winterkleren, warme jas, wandelen en zweten maar.
Geen kou gevoeld.
En die miezersneeuw zet geen zoden aan de dijk.
Zo kan ik nieteens m'n stoepje vegen
Als overtreffende trap van Amsterdam?:')quote:
Oke oke, ik geef het toe. Ik heb gelogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:36 schreef anboni het volgende:
[..]
Grappig, 'n kilometer of 15 verderop (tegen Den Haag aan) is anderhalf uur na jouw melding nog geen vlokje gevallen
quote:Voorwaarschuwing voor extreem weer
SNEEUWJACHT
In het hele land valt lokaal lichte sneeuw. In de loop van de dag kan vanuit het zuidoosten de sneeuwintensiteit toenemen. In de kustprovincies staat een krachtige noordoostenwind waardoor er zich sneeuwduinen kunnen vormen.
zaterdag 09 januari 2010 12.09 uur
Volgens de radar komt de neerslag ook nu pas hier aan, terwijl het de hele ochtend al sneeuwt. Zal dus wel zwaardere neerslag zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:58 schreef junkiexp het volgende:
De lucht begint steeds meer te betrekken hier
midden brabant ook niks behalve dandruffquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk nog niks aan de hand in West-Brabant, maar wie weet komt het nog.
Zeg ik..... mopperdemopperquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Piet P en Erwin K hebben enorm gefaild wat mij betreft.
'Het straatleven zal grotendeels stilliggen zaterdag'. Tssssk. Die drie vlokjes sneeuw?
Goffer. Had gewoon naar Brabant kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |