tsja voor hoelang, zie aan de radar dat het toch wel een beetje over is voor het zuid westen of komt er nog wat achter?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef junkiexp het volgende:
Eindenlijk een beetje fatsoenlijke sneeuw hier.
Waar in Gelderland? Hier in Nijmegen valt het mee (of tegen; net hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef Burnie88 het volgende:
Best veel sneeuw in Gelderland. Ongeluk zien gebeuren op A1 en slechte wegen...
Had je afgelopen woensdag op de A10 moeten rijden net als ik (in de auto natuurlijk) dat was helemaal feestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:55 schreef WEST het volgende:
Wat een wind en sneeuw hier in Zwartsluis.
Heb een stukje gereden waar ik normaal 2 minuten over doe nu wel een kwartier over gedaan met de scooter
Vanmiddag even op het ijs gelopen van de vijver en wat is het me toch slecht. Ik ga de schaatsen nog niet van zolder halen.
In Zuid-Holland betwijfel ik ten zeerste of we nog sneeuw van betekenis krijgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef TC_Artemis het volgende:
Wordt het weer echt zo retarded? hier rondom leiden nog helemaal nergens last van, we zitten te twijfelen om naar snowworld te gaan. Maar volgensmij kunnen we het beter skippen, niet?
Ach valt mee. De winters in de jaren '80 waren niet veel anders en toen stond het openbare leven ook niet stil. Als je met de auto gaat zou je eventueel sneeuwkettingen mee kunnen nemen. Het schijnt in NL officieel niet te mogen maar het gebeurde vroeger gewoon wel als je echt niet anders kon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef TC_Artemis het volgende:
Wordt het weer echt zo retarded? hier rondom leiden nog helemaal nergens last van, we zitten te twijfelen om naar snowworld te gaan. Maar volgensmij kunnen we het beter skippen, niet?
Ik heb er een beetje een baaldag van gekregen, allemaal sneeuw dit en dat, nou vind het allemaal wel meevallen in Rotterdam. Sneeuw gaat er ook niet meer komen of iemand moet een aanwijzing hebben dat dat nog wel het geval isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
In Zuid-Holland betwijfel ik ten zeerste of we nog sneeuw van betekenis krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |