Volgens mij kan je beter even hier kijken :quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef themauster het volgende:
volgens buienradar zou het hier moeten sneeuwen maar niks te zien
Edit:maar nu wel![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter even hier kijken :
http://www.niederschlagsradar.de/h.aspx?regio=homepage&j=-3&srt=loop1stunde
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:16 schreef kloas_wokkel het volgende:
Het begint hier nu wat te sneeuwen
Ik las het vanmorgen ook in Tubantia, laten we ons lekker insneeuwen. Misschien moeten we dan wel eerst ff gaan hamsteren bij de supermarkt, hoeven we de deur echt niet meer uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
En bovendien, ons zout gaat naar de randstad dus dan valt er niks meer te strooien.
Vanmiddag heb ik nog wel even geschaatst, maar het begon steeds harder te sneeuwen en toen was de lol eraf. In ieder geval de lokale wegen zijn spek- en spekglad, wij gaan de deur niet meer uit vanavond.
Ben je ergens op bezoek ga je op Fok zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ben nu op bezoek in Akkrum, sneeuwt hier nu een kwartiertje.
Volgens mij zijn alleen die donker blauwe gebieden sneeuw van enkele betekenis. Die licht blauwe gebieden stellen allemaal miezer sneeuw voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef junkiexp het volgende:
Ik denk dat dit wel een realistisch beeld is van de huidige situatie in Nederland :
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ben je ergens op bezoek ga je op Fok zitten![]()
No Shit Sherlockquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen die donker blauwe gebieden sneeuw van enkele betekenis. Die licht blauwe gebieden stellen allemaal miezer sneeuw voor.
En dat blauwe is dan het gedeelte waarvan het KNMI niet precies weet wat voor weer het daar gaat worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef junkiexp het volgende:
Ik denk dat dit wel een realistisch beeld is van de huidige situatie in Nederland :
[ afbeelding ]
Kijk even op de legenda onderaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:52 schreef Modus het volgende:
[..]
En dat blauwe is dan het gedeelte waarvan het KNMI niet precies weet wat voor weer het daar gaat worden?.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:52 schreef Modus het volgende:
[..]
En dat blauwe is dan het gedeelte waarvan het KNMI niet precies weet wat voor weer het daar gaat worden?.
Daar huurden wij altijd onze botenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ben nu op bezoek in Akkrum, sneeuwt hier nu een kwartiertje.
Net vielen er hier (Slotervaart) nog wat vlokjes uit de lucht, maar het is niet enorm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Hier (amsterdam) zou het moeten sneeuwen op dit moment, volgens de radar. Maar zie er niks van!
Cool! Wij willen morgen ook het ijs op misschien ergensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net vielen er hier (Slotervaart) nog wat vlokjes uit de lucht, maar het is niet enorm.
Ondertussen vanmiddag wel op het ijs gestaan, en de eerste buren langs zien schaatsen
Nou.... ik wou dat ik op míjn werk hún foutenpercentage mocht hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een irritant gezeur zeg. Je laat jezelf gek maken. Weermannen doen het nooit goed, want stel dat je wel je weekenduitje had gehouden en er wel flink veel sneeuw gevallen was. Ik walg een beetje van mensen die hun verantwoordelijkheid niet onder ogen durven te zien.
Vondelpark werd gistern al geschaatstquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Cool! Wij willen morgen ook het ijs op misschien ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |