Is goed dank je wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
In principe wel, maar als de stoel van boven heel breed is dan niet. Je schuift het namelijk over de rugleuning van de stoel heen.
Ik zal vanmiddag eens opmeten hoe breed hij is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Fuente het volgende:
Ik ben straks op zoek naar zomerkleding voor Sara, maat 116. En zomerkleding voor Merel, zal maat 80/86 worden denk ik.
Heeft iemand nog wat liggen wat verkocht kan worden?
We hebben gewoon ik-weet-niet-hoeveel-van-die-doorzichtige-hema-bakken-met-deksel-die-je-zo-handig-kan-stapelenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Jullie wonen toch ook niet zo groot? Hoe doe je dat dan?
Ik heb net met tranen in mijn ogen de dingen apart gelegd die verkocht zijn, maar ik moet ze gewoon weg doen, anders kunnen we hier straks echt nergens meer lopen. GElukkig hebben we de foto's nog
yep helaas maar hij is van mijn meisje geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef miss_sly het volgende:
lily, je hebt PM
Popples, zijn jouw meisjes te groot voor, he?
Ah fijn dat je 'm zo leuk vindt! Enneh wel een foto maken he als je meiske 'm een keertje aan heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie!! Het jurkje is aangekomenhij is echt superleuk, nog leuker dan ik hem op de foto vond
![]()
ow ja, dat kan wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:59 schreef Popples het volgende:
[..]
yep helaas maar hij is van mijn meisje geweest![]()
ja ik ga hem morgen gelijk aantrekkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah fijn dat je 'm zo leuk vindt! Enneh wel een foto maken he als je meiske 'm een keertje aan heeft
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Geen spam, wel een paar dingetjes in de verkoop
ow echt wel. zou hem zo terug kopen als ik nog een meisje had.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ja, dat kan wel ja
word jij dan ook weer emo als je het ziet?
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand een bumbo stoeltje te koop?
damn.....nou ja, dan maar een nieuwe kopen in de winkel....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaas
We zijn een weekje weggeweest. Nichtje is fan en was ook mee. Moet ik nog meer zeggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaas
YPPY, ik kan he tme voorstellen. Ik heb me voorgenomen K3 hier ook te proberen buiten de deur te houden...hoop dat het lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |