Is goed dank je wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
In principe wel, maar als de stoel van boven heel breed is dan niet. Je schuift het namelijk over de rugleuning van de stoel heen.
Ik zal vanmiddag eens opmeten hoe breed hij is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Fuente het volgende:
Ik ben straks op zoek naar zomerkleding voor Sara, maat 116. En zomerkleding voor Merel, zal maat 80/86 worden denk ik.
Heeft iemand nog wat liggen wat verkocht kan worden?
We hebben gewoon ik-weet-niet-hoeveel-van-die-doorzichtige-hema-bakken-met-deksel-die-je-zo-handig-kan-stapelenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Jullie wonen toch ook niet zo groot? Hoe doe je dat dan?
Ik heb net met tranen in mijn ogen de dingen apart gelegd die verkocht zijn, maar ik moet ze gewoon weg doen, anders kunnen we hier straks echt nergens meer lopen. GElukkig hebben we de foto's nog
yep helaas maar hij is van mijn meisje geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef miss_sly het volgende:
lily, je hebt PM
Popples, zijn jouw meisjes te groot voor, he?
Ah fijn dat je 'm zo leuk vindt! Enneh wel een foto maken he als je meiske 'm een keertje aan heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie!! Het jurkje is aangekomenhij is echt superleuk, nog leuker dan ik hem op de foto vond
![]()
ow ja, dat kan wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:59 schreef Popples het volgende:
[..]
yep helaas maar hij is van mijn meisje geweest![]()
ja ik ga hem morgen gelijk aantrekkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah fijn dat je 'm zo leuk vindt! Enneh wel een foto maken he als je meiske 'm een keertje aan heeft
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Geen spam, wel een paar dingetjes in de verkoop
ow echt wel. zou hem zo terug kopen als ik nog een meisje had.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ja, dat kan wel ja
word jij dan ook weer emo als je het ziet?
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand een bumbo stoeltje te koop?
damn.....nou ja, dan maar een nieuwe kopen in de winkel....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaas
We zijn een weekje weggeweest. Nichtje is fan en was ook mee. Moet ik nog meer zeggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, je bent nummer 3 geloof ik. So far heeft nog niemand zich gemeld, helaas
YPPY, ik kan he tme voorstellen. Ik heb me voorgenomen K3 hier ook te proberen buiten de deur te houden...hoop dat het lukt!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, misschien moeten we even afstemmen voor we tegen elkaar op gaan bieden![]()
Heb je hem veel gebruikt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al voorzien. Heb 'm toen bij B al gekocht en het is 1 van de enige dingen die ik nog niet weg wilde doen.
Hoe klein zoek je precies?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef mikoxx het volgende:
Is er iemand die toevallig een klein opblaasbootje heeft liggen (die niet lek is)??
Aai, ik kan het even proberen straks...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:15 schreef Stiemie het volgende:
oh tico die zijn leuk! kunnen ze door de brievenbus?
Haha, nou ik ga even kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef Stiemie het volgende:
Ja graag ik ben namelijk de hele morgen aan het bedenken geweest wat is Esmee nu in de doek aan haar voeten moest doen
quote:
Hmm, degene die we hier hebben liggen zou ik denk ik normaal of iets kleiner dan normaal noemen, sorry..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klein klein, dus echt kleiner dan een 'normaal' bootje.
Ow wacht ff dingdong, Ik ga morgen (als ikhet niet vergeet, pm anders even!) even kijken of ik wat heb, ik dacht steeds, die draagt Emma nog maar die zit inmiddels in 110.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ook
En misschien is er toch nog iemand met meisjesbroeken maat 98/104 met drukknoop?
En heeft iemand anders er dan toevallig ook nog een over?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef DJRandall het volgende:
Ik ga het hier nog maar eens proberen: heeft er iemand toevallig nog het boek Opperdepop (over)?
Ik heb er eentje gescoord op MP, staan er regelmatig een aantal te koop.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef DJRandall het volgende:
Ik ga het hier nog maar eens proberen: heeft er iemand toevallig nog het boek Opperdepop (over)?
Ik heb het ook op MP geprobeerd maar ik werd telkens overboden (misschien wel door jou?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb er vorige week nog 1 mét playtray voor 40 euro incl verzenden op marktplaats gekocht..zeker waard om daar even rond te snoepen!
En?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Incantrix het volgende:
Oow, ik zie nu je edit pasIk zal eens aan lief vragen of hij er nog iets mee wil, ok?
Ben benieuwd!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ow wacht ff dingdong, Ik ga morgen (als ikhet niet vergeet, pm anders even!) even kijken of ik wat heb, ik dacht steeds, die draagt Emma nog maar die zit inmiddels in 110.
Iemand nog een skipak in 110/116 te koop voor weinig of te leen? We gaan volgend weekend naar Texel, het zou wel lekker zijn als ik erdan een heb voor Emma maar voor thuis is het een beetje overbodig.
Die prijzen!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef krijtlijk het volgende:
Opperdepop kookboeken staan ook op marktplaats
Pfff, kom je net te laat...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die prijzen!Eéntje zelfs voor 25euro.
Mijne mag weg voor 10 euro inclusief verzendkosten aan de eerste die in dit topic reageert (voor de eerlijkheid). Stuur dan ook even een PM'etje zodat ik je post niet over het hoofd zie.
Beetje afhankelijk van de kleur heb ik dan wel intresse aangezien iedereen ineens voorzien lijktquote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die prijzen!Eéntje zelfs voor 25euro.
Mijne mag weg voor 10 euro inclusief verzendkosten aan de eerste die in dit topic reageert (voor de eerlijkheid). Stuur dan ook even een PM'etje zodat ik je post niet over het hoofd zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |