SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mogguh! En durven jullie het aan Bullie op te gaan halen?quote:
Neeeee! Niet a.s. weekend!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Elies, ik las net even terug, maar je hoeft de blikjes niet door Morrizzzz op te laten halen hoor!![]()
Ze staan nu in de weg in de gang, maar dan zetten we ze straks even op de logeerkamer of in de garage ofzo!
En ik hoop dat we ze zsm alsnog kunnen brengen, het liefst a.s. weekend al!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeeee! Niet a.s. weekend!![]()
Want dan kunnen mijn 468 blikjes (en ik) niet mee!
Ow wacht, we gingen het hier niet over datums hebben he?
Waarom gaan we het hier niet over datums hebben eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan spijt hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Hier (Helmond) wel wat sneeuw die horizontaal voorbij komt zetten bij vlagen, maar het zijn maar heeeel kleine vlokjes.Valt nog een beetje tegen.
wacht nou je pm af!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar laten we realistisch zijn: als de meesten volgende week wel kunnen dan rijd ik gewoon zelf een keertje langs met mijn blikjes. Zo ver is het immers niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom gaan we het hier niet over datums hebben eigenlijk?
Sinds wanneer is dat?![]()
Maar voor de handigheid gewoon even Tombolalalalalaaaaa een PMetje sturen met je komende zaterdagen (4 of 5 vanaf a.s.) en dan prikken we er eentje. A.s. dus niet, want jij en je blikjes moeten wel mee.
En een dag vinden dat iederéén kan kon nog wel eens lastig worden, dus ik hoop dat men er begrip voor heeft dat als dat betekent dat het vier maanden vanaf nu wordt dat iedereen kan, dat we dan dus de eerste datum moeten pakken dat de meesten kunnen. Die blikjes moeten weg, die hebben ze nodig voor de kuur.
Die is er maar heel weinig de laatste tijd hier en heeft het flink zwaar.quote:
Mogguh!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gaan jullie nou wel of niet vandaag?![]()
Behalve dat het hier hard waait gebeurt er niet veel sneeuw-technisch dan
is dat openbaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef MrSubtle het volgende:
Oh jullie prikken nieuwe datums![]()
remember www.doodle.com Tombola
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp: Yoko en Satsu hebben hun eerste nacht buiten* doorgebracht.![]()
En vanmorgen stond het spul met z'n drietjes op ontbijt te wachten.![]()
*als in: niet in hun eigen hokje, maar gezellig bij Naartjie in zijn kamer waarbij ze er voor konden kiezen al dan niet door het katteluik naar buiten te gaan.
Bij doodle geef je een reeks mogelijke datums aan, en dan maakt hij een link voor je. Die post je hier en iedereen kan dan zijn/haar voorkeur opgevenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dat openbaar?
want dan kan ik mijn persoonlijke voorkeur niet mee laten spelen natuurlijk
En daarom vond ik het best hilarisch dat broerlief mij liet bellen door neefje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ga niet in elk geval
En het feit dat het daar nog amper sneeuwt betekent niet dat dat later vanmiddag nog zo is.
Ik heb liever spijt in dit geval dat ik het risico niet genomen heb dan dat ik het risico wel genomen heb.
Ze zeiden gisteravond op tv dat als je niet noodzakelijkerwijs de auto in moest, dat je dat dan vooral niet moest doen. En dit ga ik niet gokken. Dan liever achteraf spijt
Dat laatste: ik heb net per mail Alice voor vandaag afgezegd (dat was nu toch officieel besloten he?) en gevraagd of we evt. ook op zondag terecht kunnen. Ik zie daar niets over staan op de site namelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:42 schreef Cat22 het volgende:
Tombola:
krijgen we nu nog PM van je die we moeten replyen? Of kan ik je geheel zelfstandig gaan berichten over mijn datums?![]()
En weten we zeker dat we zondag terecht kunnen?
Per PM kan toch ook? Dat hebben we nu al afgesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij doodle geef je een reeks mogelijke datums aan, en dan maakt hij een link voor je. Die post je hier en iedereen kan dan zijn/haar voorkeur opgeven. In 2 minuten geregeld
Ik denk dat het heel verstandig is eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ga niet in elk geval
En het feit dat het daar nog amper sneeuwt betekent niet dat dat later vanmiddag nog zo is.
Ik heb liever spijt in dit geval dat ik het risico niet genomen heb dan dat ik het risico wel genomen heb.
Ze zeiden gisteravond op tv dat als je niet noodzakelijkerwijs de auto in moest, dat je dat dan vooral niet moest doen. En dit ga ik niet gokken. Dan liever achteraf spijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Het was natuurlijk een vrij veilige gok. Welke kat zou er bij -10 vandoor gaan als er een warm hok+ontbijt op ze wacht?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Dit is het lijstje wat ik ga pmmen... nog aanvullingen?
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
Maes
Greys
Gothic-Blackie
P.F
MissBliss
Bigbird
MrSubtle
Qwea
Ynske
Ferrari_rood
JJH
Ml-etje
Dizzy-Miss-Lizzy
ik zal sowieso nog pmmen, maar zelf sturen magquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:42 schreef Cat22 het volgende:
Tombola:
krijgen we nu nog PM van je die we moeten replyen? Of kan ik je geheel zelfstandig gaan berichten over mijn datums?![]()
En weten we zeker dat we zondag terecht kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel verstandig is eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo vatte ik het ook absoluut niet op hoor!
Al zin in je volgende veekeesjun?
De 16e komt rap naderbij!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach, ik bedenk me nu dat het ergste wat feitelijk kan gebeuren is dat Tombola van iedereen ook datums op zondag heeft doorgekregen. Die we dan niet kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste: ik heb net per mail Alice voor vandaag afgezegd (dat was nu toch officieel besloten he?) en gevraagd of we evt. ook op zondag terecht kunnen. Ik zie daar niets over staan op de site namelijk.
Whut? Doe eens niet zo lichtgeraakt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou excuse me hoorik geloof dat ik wat verkeerde dingen zeg of zo...
ja, in 2 minuten geregeld, en 3 minuten later is het topic dicht en dat schiet ook niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij doodle geef je een reeks mogelijke datums aan, en dan maakt hij een link voor je. Die post je hier en iedereen kan dan zijn/haar voorkeur opgeven. In 2 minuten geregeld
Maar jij woont in het buut'nland!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Een van de mede-oprichters van de asielactie en die vergeet jij.
Ga je es heel gauw in een hoekje schamen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Een van de mede-oprichters van de asielactie en die vergeet jij.
Ga je es heel gauw in een hoekje schamen
Sterktequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
PM verstuurd, ik ga mezelf in de kleren hijsen en blikjes uitladen.
omdat ik dacht dat jij niet konquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:50 schreef Cat22 het volgende:
Tombola? Waarom heb je de 16e en 17e eruit gehaald eigk?
Jij kan niet tellen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Ing, je krijgt twee PM's!![]()
Nu doen we het per PM en hebben we alsnog lijstjes
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
Als jij niet gaat heeft het toch geen zinquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm....jullie gaan dus ook niet?![]()
![]()
Sorry
Ik ook niet heur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens nog geen PM gehad hier, mag ik niet mee ofzo?
Ik ben serieus blij dat jullie niet gaan...slecht he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij niet gaat heeft het toch geen zin![]()
![]()
OMG, Ing staat een keer of 16 in die lijst nuquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij kan niet tellen!![]()
En dat lijstje is meer omdat ik hem al een beetje had gemaakt voor een topic
Zal nu alleen per PM doen, dan hebben de niet-meegangers er geen last van
Omdat je niet wilt dat we verongelukken of omdat je ons graag wilt zien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben serieus blij dat jullie niet gaan...slecht he?
Beide uiteraardquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je niet wilt dat we verongelukken of omdat je ons graag wilt zien?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:59 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Jullie gaan dus niet vandaag? Of toch wel een paar? Ik snap het niet meer
Ik zeg maar zo...je kunt Ingetje niet vaak genoeg noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, Ing staat een keer of 16 in die lijst nu
Nou oke, iets minder...
Da's het nadeel van huisgenoten, stilte niet gegarandeerdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:59 schreef Ynske het volgende:
moggeh!
verstandig dat jullie t afgeblazen hebben, zie niet graag iemand in de puinpoeiers.altijd leuk als er vriendjes blijven slapen van huisgenootjes, en dan in de badkamer dingen gaan staan roepen naar huisgenootje.... k wilde uitslapen vanmorgen
neh, reageer iedere week op woningenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het nadeel van huisgenoten, stilte niet gegarandeerd
Al zicht op een eigen plek?
Hier zit je eerste klantquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:58 schreef Bamba het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch een opleiding doen voor nagelstyliste
Hahahahaha. Ik denk zelfs dat hij het wel heeft gelezen maar dat hij weet dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ll een sms gestuurd met 'Wakker worden! We gaan alsnog naar DTH!'.
Hoopte dat ie hier in paniek zou komen gillen, maar geloof niet dat ie zijn telefoon heeft gehoord.
Fak
Met een zonnetje erbij met 20 gr erinquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ll een sms gestuurd met 'Wakker worden! We gaan alsnog naar DTH!'.
Hoopte dat ie hier in paniek zou komen gillen, maar geloof niet dat ie zijn telefoon heeft gehoord.
Fak
Helleuquote:
Mogguh B&H!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha. Ik denk zelfs dat hij het wel heeft gelezen maar dat hij weet dat je een grapje maakt
Ah oke.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Alice afgemaild dus nee, we gaan niet
quote:
En toen hebben jullie in de bosjes geplast? Very wild indeeeedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
Gisteravond was trouwens echt superleuk!
We vonden op goed geluk in Woerden een kroegje (Goodbye kwam met de bus naar Woerden) en we moesten ons op een gegeven moment haasten omdat de parkeergarage dicht ging om 24.00 uurToen hadden we honger en moesten we plassen (damessssss, had dat dan in de kroeg gedaan
) dus gingen we een Mac zoeken die nog open was, maar overal was alleen de McDrive open.
Kortom, dat was een wilde avond![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:05 schreef Maes het volgende:
Heee hoi![]()
Verstandig dat jullie toch niet gaanHier sneeuwt het al en de wind is verschrikkelijk (hebben we een brrr smiley eigenlijk)
quote:Mijn meneer is wel op pad, jammer genoeg, hij zegt ik ben een bikkel
Schaapje is leukquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
deze is ook sjattig [ afbeelding ]
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Met een zonnetje erbij met 20 gr erin
Ja, maar dat was ook gewoon schandalig. Voor hetzelfde geld hadden jullie een bevroren standbeeld Goodbye aangetroffenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh B&H!
*Nog twaalf minutennnnnnnnnnnnnn?*
(inside joke)
Woei!! Cool!!quote:
Nee, bij een benzinepompquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Maes het volgende:
[..]
En toen hebben jullie in de bosjes geplast? Very wild indeeeed
very cold indeedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Maes het volgende:
[..]
En toen hebben jullie in de bosjes geplast? Very wild indeeeed
Zonder hoofdpijn, might I add!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
Hij gelooft me toch niet![]()
Wel apart... ik heb gister aardig wat wodka op, GB ook, Len was de Bob en die ligt nog in zijn nest en GB en ik zijn gewoon alweer fris en fruitig op
Uitgesjouwd! Het sneetje wat ik in mijn vinger had vond het minder leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Flinke sneeuw hier nu!
Ik snap er niets van, want het zou toch vanuit het Zuiden komen?
En daar hoor ik nog weinig van qua sneeuw, maar hier sneeuwt het nu wel?
Ja kijk... IK zat om kwart voor zeven al in jas klaar hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook gewoon schandalig. Voor hetzelfde geld hadden jullie een bevroren standbeeld Goodbye aangetroffen![]()
Serieus, als we weer gaan, gaan we daar weer heen! Echt leuk!quote:En het was inderdaad heel gezellig! Woerden is the place to be
pm om mee te gaan naar DTHquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke.Jammer, maar zeer begrijpelijk. Andere keer dan maar!
[..]![]()
Welke lijst?![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:05 schreef Maes het volgende:
Heee hoi![]()
Verstandig dat jullie toch niet gaanHier sneeuwt het al en de wind is verschrikkelijk (hebben we een brrr smiley eigenlijk)
Mijn meneer is wel op pad, jammer genoeg, hij zegt ik ben een bikkel
Ik heb nooit hoofdpijn van wodka met redbull!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zonder hoofdpijn, might I add!![]()
Len is gewoon een luilak
Je bipsebabs bevriezen is ook geen pretje (om nog maar te zwijgen over wat daar nog meer zit)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, bij een benzinepomp
En hebben we maar chips genomen ipv Mac voer
Ll zei wel dat GB maar achter de Mac moest gaan zitten om te plassen, maar ze was bang dat ze/het dan zou bevriezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |