Erg mooie, sfeervolle keukenquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick)
[ afbeelding ]
Wij hebben eindelijk een leuke keuken (dus ik bedoelde niet dat de andere keukens hier niet mooi zijnquote:Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Eindelijk leuke keuken of eindelijk leuke foto?
Dacht ookquote:Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
Dan hadden we ons een hoop geld kunnen besparen...
Lieve schat, het is precies zoals je zegt... Er is nu pas een fatsoenlijke foto...quote:Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef Beijtje het volgende:
Ooo, maar ik dacht dat je die keuken al tijdje had? Had 'm namelijk al wel eens eerder gezien op foto's van je, dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nu pas een "postwaardige" foto had ofzo...
Never mind...
Kijk 1s in TM's eigen topic daar staat het hoe en wat rondom de fotoquote:Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef Beijtje het volgende:
Ooo, maar ik dacht dat je die keuken al tijdje had? Had 'm namelijk al wel eens eerder gezien op foto's van je, dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nu pas een "postwaardige" foto had ofzo...
Never mind...
Geile afzuigkap en mooie afwerking, beetje fabriekshal achtig maar toch warmquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick)
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?
Sorryquote:Op zondag 11 april 2010 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?
Er is overigens niets mis met Ikea, maar wij wilden juist geen standaardkeuken
Mijn vriendje riep ook al dat je 'm vast heel mooi vindtquote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef H-blast het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik vind het overigens een vet mooie keuken hoor!![]()
Nee hoor niets standaard. En wat dan nog; standaard keukens kunnen ook mooi zijn ;-)quote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn vriendje riep ook al dat je 'm vast heel mooi vindt
Ik dacht dat je bedoelde dat je het een heel standaardgeval vond.
Jajaja daarom juistquote:Op zondag 11 april 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk 1s in TM's eigen topic daar staat het hoe en wat rondom de foto
Wow mooi! Vindt je tafel aan de keuken vast zoo gaaf!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef jveth het volgende:
[ afbeelding ]
dit wordt onze keuken in ons nieuwe huis. Klaar begin 2011
Wow, helemaal in de minimalistische sfeerquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:20 schreef tie-rep het volgende:
[ afbeelding ]
tijdelijk, maar functioneel!
thanks zal jullie op de hoogte brengen mocht het bouwen daadwerkelijk beginnen! kan uiteraard niet wachten :-)quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow mooi! Vindt je tafel aan de keuken vast zoo gaaf!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:20 schreef tie-rep het volgende:
[ afbeelding ]
tijdelijk, maar functioneel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |