Geen OP en een niet werkend plaatje...quote:
Vorige had ook geen OP en plaatje werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen OP en een niet werkend plaatje...
Kan ik niet vertellen want dan komt Nick weer met een ander voorstelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:52 schreef koei het volgende:
Wat voor lekkers ga je mee brengen dan Sharp?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:55 schreef koei het volgende:
Ja, mijn chocolademousse is onovertroffen inderdaad!
Edje had/heeft een drukke week voor de boeg zei die (zijn weken beginnen op donderdag)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Edjeeeeeeeeeeee!
Waar is ie eigenlijk?
Tuurlijk kun je dat zeggen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen want dan komt Nick weer met een ander voorstel![]()
Ik kan jou echter nooit overtreffen, jij kunt iets bieden wat ik niet kan
Ik had het gezien jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik werd afgezeken in het xbox360 topic omdat ik de hype niet kon geloven over batman AA!
Heb hem maar een uur ofzo gedaan
Terecht dat je wordt afgezeken. Dat is als roepen dat Bioshock 2 zuigt omdat deel 1 ook zoog zonder dat je het spel ooit echt heb gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik werd afgezeken in het xbox360 topic omdat ik de hype niet kon geloven over batman AA!
Heb hem maar een uur ofzo gedaan
Simpsons game wil ik stiekem ook nog wel hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terecht dat je wordt afgezeken. Dat is als roepen dat Bioshock 2 zuigt omdat deel 1 ook zoog zonder dat je het spel ooit echt heb gespeeld.
Edit: Lekker bezig in Simpsons game. Mag nu Super Happy Fun Land doen.
[ afbeelding ]
Ja stond je positiefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
soms heb je van die mw2 potjes![]()
QFTquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bioshock 1 heb ik een paar uur gespeeld, en baalde ervan. VOND ER PERSOONLIJK GEEN KUT AAN.
Dus deel 2 gaat mijn disc-tray nooit zien!
En ik snap best dat sommigen hem tof vonden, maar tis niks voor mij.
talk to the handquote:
Cause the head got shot?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cause the head got shot?
sorry zal nie meer pesten.
mag je niet meespelen van de baas?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cause the head got shot?
sorry zal nie meer pesten.
Ik vind jou maar een matige gamequote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:35 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Bioshock juist wel toffig en Batman maar een matige game.
Ik vind ze behoorlijk hetzelfde, niet dat dat slecht isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:38 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vond COD 4 niks bijzonders maar Modern Warfare 2 is wel echt tof!![]()
zijn vast geen mensen die hier op gaan reageren![]()
quote:
En warom al die haat ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:44 schreef koei het volgende:
En zowel Call of Duty 4, Call of Duty 5 als Modern Warfare 2 zijn kut! En ja, ik heb ze allemaal gespeeld (varierend van een paar avonden tot een paar minuten...)
Ja de single player is idd niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef koei het volgende:
Omdat de mannetjes elke keer op precies dezelfde plek staan in de singleplayer. En de multiplayer is te moeilijk omdat je gewoon zwaar ingemaakt wordt door iedereen die MW1 heeft gespeeld. MW1 vond ik te grauw en ik vond de airstrikes die je op kon roepen niet leuk (ik heb alleen de beta daarvan gespeeld, maar wel een aantal avonden omdat het gezellig was en ik gewoon mee mocht hupsen terwijl de rest andere mannetjes neerschoot)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
soms heb je van die mw2 potjes![]()
Het sneeuwtquote:
Hoezo gemeen? korfbal is een sport......quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Alles is hier goed. gisternacht weer eens geneukt.
Was niet zo super, maar heb wel gebatst.
en je had het druk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Alles is hier goed. gisternacht weer eens geneukt.
Was niet zo super, maar heb wel gebatst.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Kom maar op met nader uitleg.
"Komt dat schot" dat horen vrouwen niet graag hoor, tijdens het batsen trust me.
Dus je denkt dat het mij wat boeit? Het is mijn vriendin niet. Het gaat al helemaal niet een vast neukertje worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Kom maar op met nader uitleg.
"Komt dat schot" dat horen vrouwen niet graag hoor, tijdens het batsen trust me.
Nee, ongeveer tot haar schouders.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:24 schreef badboynova het volgende:
kort vlot hip rood kapsel toevallig.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik val altijd op vrouwen met dikke tieten
Kijk dat is mooi, dan kan je der haar volgende keer als teugels gebruiken als je der berijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ongeveer tot haar schouders.
Ik moeste gelijk aan dit filmpje denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook wel tevreden met wat kleiner. Maar ze mogen wel lekker groot zijn
WTFquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moeste gelijk aan dit filmpje denken
http://www.garagetv.be/vi(...)t_grote_borsten.aspx
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
DOE JE MEE MET MW2 VANAVOND NICKYGIZMOLINEAI?
het was een vraag edje!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom valt iedereen mij tegenwoordig aan?
Wat heb ik misdaan?
Heel misschien doe ik weer mee vanaaf, maar dat ligt eraan als me afspraak vanavond nog door gaat of word afgezegd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er mee vanavond met MW2?
Ok.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heel misschien doe ik weer mee vanaaf, maar dat ligt eraan als me afspraak vanavond nog door gaat of word afgezegd.
Ik ben er pas rond 9enquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe ook wel mee, maar wordt maximaal 9 a 10 uur daarna spulletjes inpakken etc.
aanwezig! Mits ik thuis benquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er mee vanavond met MW2?
omdat mijn vriendin naar mannen en vrouwen in strakke pakjes op ijs aan het kijken is en pas om 15.00 de deur uitgaatquote:
Dude!!!! je vriendin kijkt schaatsen????? of is dat normaal in friesland?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat mijn vriendin naar mannen en vrouwen in strakke pakjes op ijs aan het kijken is en pas om 15.00 de deur uitgaat
Dat is vrij normaal ja.... Ze neemt er zelfs voor vrijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dude!!!! je vriendin kijkt schaatsen????? of is dat normaal in friesland?
15:00 staat
Wordt hard tijd voor tweede televisie dacht ik zo!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal ja.... Ze neemt er zelfs voor vrij
Net kranten moeten bezorgen met de auto omdat ik er anders totaal niet doorheen zou komen per fietsquote:
Ben idd al aan het zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wordt hard tijd voor tweede televisie dacht ik zo!
Is kranten bezorgen niet voor mensen van 12 jaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Net kranten moeten bezorgen met de auto omdat ik er anders totaal niet doorheen zou komen per fiets
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is kranten bezorgen niet voor mensen van 12 jaar?
Lijkt me mooi werk man, kom je bij zo'n lekkere MILF aan de deurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eh nee? Want die mogen niet meer dan 1 straatje lopen omdat het anders uitbuiting is
Ik mag er 3 of 4 lopen. Verdient aardig, je kunt zelf beslissen en indelen, en het is een avondkrant, dus kan ik ook weer met mijn andere werk combineren
Kijk! Dat zijn dan weer bazen onder elkaar. Boks kerelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lijkt me mooi werk man, kom je bij zo'n lekkere MILF aan de deur![]()
Mag je gewoon dingen in de gleuf stoppen
doe mij deze maarquote:
Je zou maar nodig moeten pissen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
doe mij deze maar![]()
[ afbeelding ]
Carnaval! michelin man!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
doe mij deze maar![]()
[ afbeelding ]
net als die kerel links boven stoere houding aannemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Carnaval! michelin man!![]()
Lijkt me ook wel chill om nu zo over straat te lopen, beetje pimpen
zou het geholpen hebben denk je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:55 schreef badboynova het volgende:
En Edwin had gisteravond dit pak aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zou het geholpen hebben denk je?
Anders zorgt Pettigrew wel voor de pillen en zalfjes
Ik zal de beta eens installeren!quote:
NRC?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eh nee? Want die mogen niet meer dan 1 straatje lopen omdat het anders uitbuiting is
Ik mag er 3 of 4 lopen. Verdient aardig, je kunt zelf beslissen en indelen, en het is een avondkrant, dus kan ik ook weer met mijn andere werk combineren
MAG dat wordt echt een harde flop waarschijnlijkquote:
stof er weer afhalen enzo.... waarvoor al die moeitequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bah dan moet ik me ps3 aansluiten!
Het schijnt echt zo te zijn dat je na 3 veegjes al RSI in je vingers krijgt man! Stel je voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
stof er weer afhalen enzo.... waarvoor al die moeite
ook nog serieus nemen???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat je na 3 veegjes al RSI in je vingers krijgt man! Stel je voor
Wij hadden dus een keer een stagiair rondlopen in de keuken. Die jongen heeft één week kunnen werken, daarna zat ie thuis met RSI in zijn knieën van het koffie halenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wij hadden dus een keer een stagiair rondlopen in de keuken. Die jongen heeft één week kunnen werken, daarna zat ie thuis met RSI in zijn knieën van het koffie halen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
NEEEEEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik heb geen RPD meer
NRC Handelsblad idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sigmund was het nou NRC??
Ohh lekker ff in bad nu!
Moest jij geen spelletjes spelen met edwin ?quote:
Op kleine maps, niet op quary of andere huge maps!quote:
Nja,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Op kleine maps, niet op quary of andere huge maps!
geen idee of ie online is, dacht hij meldt zicht vast hier wel evenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moest jij geen spelletjes spelen met edwin ?
hoiquote:
vanmiddag MW2 nu MW2 en geen EDquote:
al een branderig gevoel bij het plassen?quote:
hoe kan dat nou, hij was beschermd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
al een branderig gevoel bij het plassen?
Dat is gewoon je reinste verkrachting van jeugsentiment OOIT.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
Wat?
Niks mis mee toch, je kan geen doden in een film zetten.
Ik ga zelf ook niet kijken. Dit is gewoon belachelijk. Stel je nou eens voor dat Victor Reinier morgen sterft, en ze willen een nieuwe Baantjer-film maken met Piet Römer als Baantjer, en Martin Gaus als Vledderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
Niet zo dom doen Kneus. Je kan niet iedereen tevreden stellen. Zal ongetwijfeld wel goed en rustig omgegaan worden met de licentie die ze hebben gekocht.
Ik denk niet dat ze dit gaan opfucken.
Dat is wel een geniale naam voor de parodie eropquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
Noem het dan gewoon B-TEAM met net iets andere lui ofzo :S
Maar heel misschien wordt het wel lachu
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een geniale naam voor de parodie eropMet allemaal B-acteurs enzo!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bedenk dan gewoon het 'nieuwe' A-team en blaas het nieuw leven in.
Niet acteurs uitzoeken die op de vorigen leken
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zou ook nog me gamesetup showen, ook sowieso voor edje :
[ afbeelding ]
PS3, Surround System en de Xbox (ja de MW2 editie)
[ afbeelding ]
LG tv full hd 107 cm
ff vlug gedaan, onder in de dat kastje staan nog een xbox premium en xbox elite
foto's zijn gemaakt met iphone, en dat is crap
merci, maar goed het kan nog beterquote:Op zondag 10 januari 2010 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
Toffe foto's gast
Ik kan niet wachten om een nieuwe woning te vinden, ik ben het zo zat dat ik eigenlijk niks anders met mijn setup kan.
Ross, wou een ps3 hebben met uncharted 1 en misschien 2. en om hem daarom te kopen vond ie TEquote:
WTF je wilt zijn zusje?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
merci, maar goed het kan nog beter
En ik moet ook nog woning een keer zoeken, zit nu nog lekker thuis en heb daar geen problemen mee
[..]
Ross, wou een ps3 hebben met uncharted 1 en misschien 2. en om hem daarom te kopen vond ie TE
Nja, de mijne staat hier stof te happen, dus zei al dat ie hem mocht lenen
Krijg er alleen niks voor terug! niet eens een zusje
!
Had net ook 46 kills met dominationquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
MW2 ging echt super
Paar potjes met +40 kills
Ik was het zoeken zat en heb een huisje gekocht...quote:Op zondag 10 januari 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
Mainframes. Hoe kan ik het beste een woning zoeken hier in Leeuwarden? Ik heb mijzelf al ingeschreven bij de woningbouw, maar ik ben nog steeds niet aan bod gekomen..
Ik denk dat jij daar wel aardig bekwaam in bent, daarom vraag ik het mijn favoriete leeuwarder
Ik weet niet eens of ie een zusje heeftquote:
+1quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
damn, ik post dat filmpje van b-team in het vorig topic, niemand praat er over![]()
Ik sta bij Woningbouw Friesland ingeschreven.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik was het zoeken zat en heb een huisje gekocht...![]()
Mijn vriendins moeder werkt echter bij de woningbouw, zal eens vragen hoe of wat. Ze zeggen van niet maar volgens mij ritsellen ze alles bij elkaar daar.
Wat zoek je dan zo ongeveer? (waar sta je op de lijst)
waarom valt iedereen mij altijd aanquote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
+1
iedereen even de credits geven aan Nick.
Goed gedaan Nick
Ed!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom constant zo aanvallen?
Ik heb niks fout gedaan
Zal wel eens vragen bij de faam hoe dat zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta bij Woningbouw Friesland ingeschreven.
Ik zoek gewoon een volledige woning, het liefst een appartement. Ik woon op dit moment met een aantal huisgenoten en dit voelt niet echt als mijn eigen plekje. Ik loop hier echt op eieren en heb het hier zo gehad.
'quote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
Doe eens niet zo dom.
Deze jongen gaat zo kroegen en daarna dames rijden in die NOA club jeweet want zo riden we.
Ik wacht ook al 1,5 jaar!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta bij Woningbouw Friesland ingeschreven.
Ik zoek gewoon een volledige woning, het liefst een appartement. Ik woon op dit moment met een aantal huisgenoten en dit voelt niet echt als mijn eigen plekje. Ik loop hier echt op eieren en heb het hier zo gehad.
een giga goeie morgen aan alle die bij de elite horen.quote:
bepaal zelf wel of ie goed isquote:Op zondag 10 januari 2010 11:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
een giga goeie morgen aan alle die bij de elite horen.
ooh echt niet, dat maakt de BOND nog wel uit voor jouwquote:
Elite taking over GAM SC?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
een giga goeie morgen aan alle die bij de elite horen.
quote:
welke bond? Bond van huisvrouwen?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
ooh echt niet, dat maakt de BOND nog wel uit voor jouw
Vrouwen zijn toch de baas ( denken ze).quote:Op zondag 10 januari 2010 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke bond? Bond van huisvrouwen?
Is edje al gespot?
quote:
Ik snap m nietquote:
Er liggen 4 care packages en die kon ie niet oppakken omdat het potje is afgelopenquote:
Broeder Tain!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Er liggen 4 care packages en die kon ie niet oppakken omdat het potje is afgelopen![]()
![]()
![]()
Dat is serieus de clou?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Er liggen 4 care packages en die kon ie niet oppakken omdat het potje is afgelopen![]()
![]()
![]()
Ben ook nog niet zo goed, maar ken de maps ook niet echtquote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Broeder Tain!
Gisteren even snel een potje MAG gespeeld maar het is inderdaad behoorljk vetjes op het eerste gezicht. Wel pittig hoor.. Had maar 1 kill
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef Sigmund666 het volgende:
En terug van Sherlock Holmes
Leuke film
Nee, eend! Eend is lekker!quote:
quote:
QFT!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Fallen het volgende:
![]()
Okay, als jullie me zoeken, ik zit daar in een hoekje te huilen....
Je hebt gewoon een lelijkere eend gevonden dan in je UIquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lelijkere eend gevonden dan in je UI![]()
dat is een eend toch
Ik hoop voor Fallen dat je eend nooit zijn weg zal vinden naar de Yum Yum noodle fabriekquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop voor Fallen dat je eend nooit zijn weg zal vinden naar de Yum Yum noodle fabriek
Broeder!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:31 schreef Poit het volgende:
Tain!
Mag is best vet inderdaad! Net een potje gespeeld, eindelijk een positieve Kill Death ratio2e in m'n squad. Koning poit klapte ze allemaal!
Was eerst bang voor een sniper / RPG heaven maar dat viel best mee
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop voor Fallen dat je eend nooit zijn weg zal vinden naar de Yum Yum noodle fabriek
idd, vandaag de hele dag schaatsen ervoorquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Broeder!
Moet hier alleen een extra tv hebben zodat mijn vriendin tv kan kijken en ik kan gamen
Geef je je vriending toch de site www.uitzendinggemist.nl?? Werkt primaquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Broeder!
Moet hier alleen een extra tv hebben zodat mijn vriendin tv kan kijken en ik kan gamen
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:31 schreef Poit het volgende:
Tain!
Mag is best vet inderdaad! Net een potje gespeeld, eindelijk een positieve Kill Death ratio2e in m'n squad. Koning poit klapte ze allemaal!
Was eerst bang voor een sniper / RPG heaven maar dat viel best mee
Raven? S.V.E.R.? Valor?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Broeder!
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Geef je je vriending toch de site www.uitzendinggemist.nl?? Werkt prima
Dat vind ik idd wel een beetje jammer... Ook dat je niks kan doen bij het installeren van een spel is vervelendquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef koei het volgende:
Ik heb de beta van MAG gisteren binnengehaald, ging erg snel. Maar dan start je het spel op en mag je nog ruim een uur updates binnen gaan halen terwijl je ondertussen niks anders met je PS3 kan doen... Heb het nog niet gespeeld dus...
mag hij dan wel naar yap yum in 1990.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Tain het volgende:
[..]
alweer.quote:
zoveel had je ook nodig net in MW2, kut verbindngquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag eerste potje paintball van 2010, in totaal 60.000 ballen met ze allen verschoten
Tofquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag eerste potje paintball van 2010, in totaal 60.000 ballen met ze allen verschoten
werd tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo GTA IV uitgespeeldDie laatse missie (aan de groene kant) is nog best moeilijk! Nu begonnen aan The Lost And Damned, erg tof
ben blij dat jij dingen voor me onthoudquote:
wat voor training??quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef koei het volgende:
Zo, eerste training van het seizoen achter de rug! Was wel weer lekker om wat te doen! Ik heb alleen wel mn coach gelijk mank geslagen
Het gaat om een appartement. Ik zou alleen het toilet met een andere persoon moeten delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |