Het gaat om een appartement. Ik zou alleen het toilet met een andere persoon moeten delen.quote:
Mooi, hopelijk dat het wat is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het gaat om een appartement. Ik zou alleen het toilet met een andere persoon moeten delen.
Nu is dat geen probleem, maar als ik de foto's bekijk lijkt het erop dat de 2 kamers die erbij horen ook toegankelijk zijn voor die andere persoon..
Nu ben ik wel wat minder enthousiast, maar ik ga toch kijken. Ik wil hier ongelofelijk graag weg.
Ik hoop het. Ik ga alsnog kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk dat het wat is.
Slotje op de deur een optie?
Eigenlijk wel, maar mijn geduld raakt op.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
Succes. Wel raar dat je een toilet moet delen :S
Zou ik eerder gaan kijken voor iets dat 100% voor jou is.
Kan me het goed voorstellen wanneer je echt gek wordt van je huisgenoten...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ga alsnog kijken
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn geduld raakt op.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
werd tijd! Zag toen straks al attempt 4 staan
Dankjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Succes morgen dan edje!
Hoe was de avond afgelopen?
Je mag hem misschien wel een keer lenenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef koei het volgende:
Ik geet het op met MAG... 3 kwartier inladen en hij is nog pas op de 34%
Vreemd, ik heb altijd gewoon huurtoeslag gekregen. Eerst samen met mn ex toen het nog huursubsidie heette (ook vreemd, kom je erbij wonen, krijg je in totaal meer huursubsidie... ) en toen ik op mn 22e mn eigen huis kreeg daar ook. Zitten wel regels aan over een eigen voordeur hebben enzo. Studentenwoningen hebben daardoor meestal geen recht op huursubsidie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
En wat is dat huurtoeslag gebeuren belachelijk geregeld. Je krijgt pas fatsoenlijke huurtoeslag zodra je 23 bent.
Het is dan ook geen studentenwoning.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb altijd gewoon huurtoeslag gekregen. Eerst samen met mn ex toen het nog huursubsidie heette (ook vreemd, kom je erbij wonen, krijg je in totaal meer huursubsidie... ) en toen ik op mn 22e mn eigen huis kreeg daar ook. Zitten wel regels aan over een eigen voordeur hebben enzo. Studentenwoningen hebben daardoor meestal geen recht op huursubsidie.
Die zat ik van de week ook te lezen, staan echt mooie uitspraken opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |