Dat vind ik niet correct. Ik heb altijd mijn twijfels gehad als er weer een BN'ers is die zich weer voor één of andere goede doel inzet, maar bij Raymann geloof ik dat het toch echt oprecht is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit verhaal zegt me wat meer dan zo'n Raymann die daar toch alleen maar voor zichzelf zit.
Eensquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet correct. Ik heb altijd mijn twijfels gehad als er weer eens BN'ers zijn die zich weer voor één of andere goede doel inzetten, maar bij Raymann geloof ik dat het toch echt oprecht is.
Het zal vast niet moeilijk zijn om een relatie te leggen tussen de welvaart van een land en natuurrampen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit en omgekeerd.
Japan krijgt ook zulke aardbevingen te verwerken. Natuurlijk, rampen zijn nooit goed, maar welvaart maakt ook dat rampen relatief veel minder schade doen, en dat ze daarom niet echt als ramp te boek komen te staan. Idem met orkanen b.v.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het zal vast niet moeilijk zijn om een relatie te leggen tussen de welvaart van een land en natuurrampen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Edwin "Aluhoedje" De Roy van Zuidewijn.
quote:Silly rappers, because we got a couple Porches
MTV stopped by to film our fortresses
We forget the unfortunate
Sure I ponied up a mill, but I didn't give my time
So in reality I didn't give a dime, or a damn
I just put my monies in the hands of the same people that left my people stranded
Nothin' but a bandit
Left them folks abandoned
Damn, that money that we gave was just a band-aid
Can't say we better off than we was before
In synopsis this is my minority report
Al drie dagen hetzelfde Haïti-nieuws, dat trekt mijn aandachtsspanne niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees blij en de berichtgeving moet je maar ondergaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |