het is idd baggerquote:Op maandag 18 januari 2010 17:35 schreef broer het volgende:
Jullie klinken erg enthousiast.
Ik denk dat ik het maar eens aanzet.
tjibbe ookquote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is haar dus.Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.Ze is ook Dj bij Decibel![]()
[ afbeelding ]
Dan vraag ik me toch sterk af welke kwaliteit ze wèl bezit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is haar dus.Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.Ze is ook Dj bij Decibel![]()
[ afbeelding ]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.
Je vergeet Roosmarijn nog maar ok ik begrijp je puntquote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.
die ratz zit ik dus nu te luisterenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Die staat er ook niet heel florissant op, inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef TheZapster het volgende:
Je vergeet Roosmarijn nog maar ok ik begrijp je punt
Stiekem is ze een broer van Ekdom.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef broer het volgende:
[..]
Die staat er ook niet heel florissant op, inderdaad.
Vergeet vooral Nick van Gils niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |