tjibbe ookquote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is haar dus.Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.Ze is ook Dj bij Decibel![]()
[ afbeelding ]
Dan vraag ik me toch sterk af welke kwaliteit ze wèl bezit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is haar dus.Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.Ze is ook Dj bij Decibel![]()
[ afbeelding ]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef TheZapster het volgende:
Voor het uiterlijk heeft Stenders haar niet aangenomen dus.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.
Je vergeet Roosmarijn nog maar ok ik begrijp je puntquote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Gijsbert Kamer, Willem Roose, DJ Ratz, Dennis Hoebee, Henk Westbroek en Jeroen Soer.
die ratz zit ik dus nu te luisterenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Die staat er ook niet heel florissant op, inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef TheZapster het volgende:
Je vergeet Roosmarijn nog maar ok ik begrijp je punt
Stiekem is ze een broer van Ekdom.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef broer het volgende:
[..]
Die staat er ook niet heel florissant op, inderdaad.
Vergeet vooral Nick van Gils niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
Geen paniek, KX heeft eigen actiequote:Op donderdag 21 januari 2010 02:08 schreef broer het volgende:
Stel je voor dat ze Radio555 écht zouden doorzetten. Dan krijg je een héle dag middelmatige muziek op KX. Dat is nog nooit gebeurd!
Ik luister wel even naar De Zwart en De Wild. Maar daarna gaat hij weer terug naar KX. (Tot Stenders en Van Inkel beginnen.)quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
Ik heb Radio555 welgeteld 1 uur volgehouden
Al bekend wanneer die zijn? Dan schakel ik ook wel weer inquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister wel even naar De Zwart en De Wild. Maar daarna gaat hij weer terug naar KX. (Tot Stenders en Van Inkel beginnen.)
Ah, okquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef broer het volgende:
Stenders en Van Inkel? Die zitten van 18.00 tot 21.00 uur.
Weet ik, daar kijk ik ook al vanaf half 1 naarquote:Voor De Zwart en De Wild ben je aan de late kant - die zenden nog 24 minuutjes uit.
Ik was net ff wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef TheZapster het volgende:
En verder met misschien wel het mooiste nummer aller tijden, God only knows![]()
KX
Zegt iemand met een gemiddelde van 61 posts per dagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
TZ, jij bent ook wel echt een spammer heh
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
Moeder Siebelink
"Ga maar gauw aan het werk, anders word je ontslagen."
Die kun je in je zak steken Rob
ow, is het opgelopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zegt iemand met een gemiddelde van 61 posts per dag![]()
Daar is on_air![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |