Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mikt er even een ankertje in!
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvp
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.quote:
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
anders lees je even wat je gequote hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Opgeruimd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivo
sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
anders lees je even wat je gequote hebt?
Welke kubus? De 'gewone' van Rubik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Ja, dat gevoel van opeens de slag te pakken hebben ken ik wel. Dan weet je meestal van geen ophouden, gewoon omdat 't zomaar opeens luktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
hey jij ging naar bed zei je, kan je de slaap niet te pakken krijgen of lig je met je lappie in bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begin er niet maar aan hoor, je blijft aan de gang met de damequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
nu weet ik zeker dat ik heerlijk slaapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
oke, nou nog een keer slaap lekker dan van mijn kant.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
ik was blijvenplakken voor de buis...ga zo weg....
ik ben zo ook ineens wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin er niet maar aan hoor, je blijft aan de gang met de dame
Bij de mijne wist je het nog niet zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu weet ik zeker dat ik heerlijk slaap
tuurlijk wel lieffie....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de mijne wist je het nog niet zeker?
Ja, ik eigenlijk ook, kwam in 1984 redelijk wat te kort met oudjaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
moet nog steeds slaap inhalen van oudjaar
Gaan wel lekker samenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
moet nog steeds slaap inhalen van oudjaar
Toen mocht ik ook lang opblijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, kwam in 1984 redelijk wat te kort met oudjaar
ik trek het al uit....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef D. het volgende:
Onee, doe maar niets leuks aan, want dan kan ik dadelijk nog niet slapen
Heb jij weer, altijd pech!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
Toch maar even in de kroeg gaan kijken. M'n peuken zijn op
Ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo je ziet er blij en gelukkig uit?
Die smoes gebruikte ik ook altijd maar het pakje was altijd weer op voordat ik als laatste naar buiten werd geknikkerd, had ik weer niets te rokenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
Toch maar even in de kroeg gaan kijken. M'n peuken zijn op
Of..je hebt gelukkig wijnquote:
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dichtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die smoes gebruikte ik ook altijd maar het pakje was altijd weer op voordat ik als laatste naar buiten werd geknikkerd, had ik weer niets te roken
Hier ook alles al dicht. Barpersoneel heeft heul geen recht op vakantie! Mijn behoeften, wat doen zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dicht
Dus heb ik m'n toevlucht tot een snackbar moeten nemen
Gelukkig hebben we drank in huisquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ook alles al dicht. Barpersoneel heeft heul geen recht op vakantie! Mijn behoeften, wat doen ze
Geef er maar een paar aan Teun, de arme drommel moet helemaal door de kouquote:
Nu al? Vanwege het weer ofzo? Staken voor hogere fooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dicht
Dus heb ik m'n toevlucht tot een snackbar moeten nemen
Halleluja!quote:
Ochèrm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geef er maar een paar aan Teun, de arme drommel moet helemaal door de kou
Nou ja, ik woon in Arnhem centrum, deze kroeg zit op 5 minuten lopen. Ik vond het te koud om verder te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu al? Vanwege het weer ofzo? Staken voor hogere fooien?
Toch blij dat in aan de rand van een stad woon,er is tot 4 uur zeker wat open, maar die tijd heb ik wel gehad
Je woont in dezelfde stad als Versabommiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in Arnhem centrum, deze kroeg zit op 5 minuten lopen. Ik vond het te koud om verder te gaan
Erik Hulzebosch (de broer van Gerrit): "En daarom zijn er ook hóómóós".quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Erik Hulzebosch (de broer van Gerrit): "En daarom zijn er ook hóómóós".![]()
(Huub Stapel legde uit dat mannen en vrouwen twee verschillende talen praten)
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:11 schreef Noek het volgende:
Ik ken Erik heel goed.
Nu mogen jullie me aanraken!
Mogge!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
*valt dood
Moe!
Volgens mij komt er haast niks. Dus Gert, als een zot naar een frietkot!
Nouhou, *pocht* ik heb een uur keihard gefietst, 30 minuten gecrosstraind én 15 minuten buikspierles (ja, dat geven ze daar, don't ask) en dat was best pittig. Morgen weer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Heb je alweer gefietst joh, bikkel? Ter waarde van hoeveel tosti's?![]()
Ik was gisteren de satéprikkerts vergeten! Maar heb wél het gehakt volgens recept gemaakt. In plakken, satésaus erover: leek best wel een beetje én was lekker.![]()
Ja ik denk dat we wel gaan, maar da's over een paar uur pas en dan kijken we wel even.
't Is geen zaak van leven of dood dus bij klote-weer wordt het een retourtje supermarkt in plaats van frietkot.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, aan het eind van de middag pas veel sneeuw.Nah zeg. Zit ik hier helemaal winterklaar te wezen.
![]()
Hedde gij weer fietst vrouw Noek? Ik heb géén zere gewrichten en géén spierpijn!![]()
Hélemaal niks. Nah.quote:
Wow, heftig! En dan morgen wéér een uur en drie kwartier voluit knallen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou, *pocht* ik heb een uur keihard gefietst, 30 minuten gecrosstraind én 15 minuten buikspierles (ja, dat geven ze daar, don't ask) en dat was best pittig. Morgen weer.![]()
Was het lekker ja?Die prikkerts moeten ook twee uur wellen. Dat is toch niet normaal!
Ik moet nog bedenken wat we dit weekend gaan eten. Heb je nog een recept die vet én lekker is?
Mag hier natuurlijk ook hoor, maar Het is glad! Amsterdammers op hun gat! al ontdekt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn ontwikkelingen op de stream.Eerst stond er alleen een krul rechts, vandaar dat taxi's er veel stil bleven staan (sanitaire stop), maar nu staat er midden in beeld ook een los mogelijkheid. Ik denk dat ze meelezen op Fok! en ons willen plezieren
![]()
[ afbeelding ]
Die was ik uit het oog verlorenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag hier natuurlijk ook hoor, maar Het is glad! Amsterdammers op hun gat! al ontdekt?
Hier nog niet,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef Chanel5 het volgende:
Hier sneeuwt het
quote:Klimatoloog Rob Sluijter van het KNMI berichtte dat deze winter de sneeuwrijkste in 30 jaar is ofwel sinds de strenge winter van 1978-1979 heeft Nederland niet meer zoveel sneeuwsituaties gehad. Rob slaat de spijker op z’n kop: Margot Ribberink van Meteo Consult deed dat gisteravond niet. Zij beweerde bij Pauw & Witteman dat de huidige winter streng is maar dat is natuurlijk nog lang niet het geval. Het Koudegetal, zijnde een vorstmaat gebaseerd op de som van etmaalgemiddelden beneden het vriespunt, bedraagt in De Bilt pas circa 50 punten. Van een strenge (zeer koude) winter kan, op basis van het Koudegetal, pas sprake zijn vanaf 160 punten. We hebben dus nog wel even te gaan. “Met populistische babbeltjes worden de kenners niet serieus genomen” bericht Frank van der Fluit die met lede ogen naar Pauw & Witteman heeft zitten te kijken.
Vandaag krijgt ons land te maken met een combinatie van sneeuw, stuifsneeuw en een straffe noordoostenwind. Dat komt omdat boven het zuiden van Scandinavië een krachtig hogedrukgebied (kerndruk ruim 1040 hPa) heeft postgevat terwijl tegelijkertijd een lagedrukgebied boven en nabij Italië actief is. Dit lagedrukgebied is overigens aan het opvullen en trekt de komende 24 uur naar de Balkan. Onder invloed van de Italiaanse depressie wordt vooral op hoogte (boven 1500 meter) relatief warme lucht aangevoerd. Juist door dat ‘opglijdingsproces’ gaat het sneeuwen.
Dat deed het vanochtend vroeg trouwens al in het zuidoosten (Hoensbroek rapporteerde om 7 uur 2 cm verse sneeuw) en ook in het oosten sneeuwde het vanochtend een beetje. Inmiddels (circa 12 uur) valt in het zuiden en deels oosten en midden van het land sneeuw. De vorst stelt echter weinig meer voor: om 11:30 uur meldde Maastricht -3,0, elders is het 1 tot 2 graden onder nul en op de Wadden is het kwik iets boven nul uitgekomen.
Doordat de sneeuw, vanwege de sterke wind, gaat stuiven kunnen met name in de kustprovincies sneeuwduinen gaan ontstaan. Het stuiven van de sneeuw, een prachtig fenomeen, is trouwens vanochtend al op gang gekomen. De oude sneeuwlaag verstuift namelijk ook. Het hoeft uiteraard geen betoog dat het buiten veel kouder aanvoelt maar gevaar voor onderkoeling lijkt mij zwaar overdreven of je moet in 'Adams kostuum' de straat opgaan. De noordooster wordt boven land vrij krachtig tot krachtig, aan de kust en op het bevroren IJssel- en Markermeer hard. In het Waddengebied is een stormachtige wind mogelijk.
In de nacht naar zondag sneeuwt het nog in het noorden, in het zuiden wordt het droog. Het vriest 2 graden en de noordoostenwind neemt af. Zondag blijft het bewolkt en in het noorden kan nog wat sneeuw vallen. De temperatuur loopt op naar waarden rond het vriespunt. De noordoostenwind neemt van het zuiden uit verder af en wordt boven land matig, aan zee vrij krachtig en in het Waddengebied krachtig.
Na het weekeinde wordt het rond dinsdag opnieuw kouder maar daarna sluipt er toch wat meer onzekerheid in de verwachtingsmodellen. Het lijkt echter niet aannemelijk dat het vanaf eind volgende week over en uit is met de winter.
quote:Gisteravond moet in een zeer populaire tv programma iemand toch enigszins in de fout is gegaan. Hier is verteld dat het ijs bij een harde wind niet zo hard aangroeit. Het ijs groeit dan wel juist snel aan omdat er dan door de harde wind dan veel warmte aan het water wordt ontrokken ook al er sneeuw op het ijs ligt. Bij een harde wind dringt de vorst overal dieper in door omdat de afkoelingfactor dan veel groter. Het kan ook zijn dat ze deze deskundige niet hebben laten uitpraten. Want in zulke programma’s worden de mensen nog al eens in de rede gevallen en worden er wel eens vragen gesteld waarvan je met je hoofd gaat schudden. Straks toch maar even gaan zoeken op uitzending gemist. Het zou in ons land maar eens een paar nachten 15 graden gaan vriezen meteen harde wind dan komen ze er wel achter wat er dan allemaal kan gebeuren.
Zie straks het verslag wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, warm aankleden, camcorder en een thermoskan hete koffie mee en dan richting IJssel- en Veluwemeer. Op zoek naar mooie plaatjes voor het nageslacht erfgenamen.
Weer beter, ga je lekker filmen, hoop de beelden ook te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, warm aankleden, camcorder en een thermoskan hete koffie mee en dan richting IJssel- en Veluwemeer. Op zoek naar mooie plaatjes voor het nageslacht erfgenamen.
* pakt een koekje voor bij het infuus de koffie....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hé, een newbie! Altijd argeloos gezellig.
Nee, ik ben nog steeds wat hangerig, rillerig en heb nog steeds spierpijn, maar het is niet erg genoeg om in bed te blijven liggen. Ik hang een beetje tegen die griep aan denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weer beter, ga je lekker filmen, hoop de beelden ook te zien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hé, een newbie! Altijd argeloos gezellig.
Goedemiddag Cruellaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:29 schreef cruella11 het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd heet het topic en niemand die me gedag zeg
Popcorn erbij?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
* pakt een koekje voor bij het infuus de koffie....
Onder welke naam/namen kennen we je dan wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef cruella11 het volgende:
![]()
eigenlijk niet maar al me namen en ww kwijt
Mag ik raden ah toe ah toe ah toe?????quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke naam/namen kennen we je dan wel?
Zet popcorn in de magnetron,schrijfblok erbij om de nieuwste ontgroenings rituelen te noterenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
* pakt een koekje voor bij het infuus de koffie....
Be my gues(s)(t)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Mag ik raden ah toe ah toe ah toe?????
kan ik je nu niet zeggen want ome sly denk dat ik pearl bitch ben kreeg er zelfs een ban voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke naam/namen kennen we je dan wel?
Ik zou als ik jou was toch lekker binnen blijven nu Teuntje....je moet het ook niet gaan opzoeken.....lekker kachel aan en op de bank hangen....over 30 jaar komt er vast wel weer een helse winterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds wat hangerig, rillerig en heb nog steeds spierpijn, maar het is niet erg genoeg om in bed te blijven liggen. Ik hang een beetje tegen die griep aan denk ik.
Wat beelden betreft, ik beloof niets. Het is een beetje somber buiten dus ik weet niet of iets leuks valt op te nemen.
Ik wil graag een L vragen. en dan de a kopen als het kan?!quote:
jij hoeft heul niet te kopen...je mag ze allemaal vragenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil graag een L vragen. en dan de a kopen als het kan?!
Leandra??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil graag een L vragen. en dan de a kopen als het kan?!
OH?! Iquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij hoeft heul niet te kopen...je mag ze allemaal vragen
Ga jij nu maar bordjes omdraaien. Drie in totaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Laysa het volgende:
jij hoeft heul niet te kopen...je mag ze allemaal vragen
Wie heeft jou dat wijs gemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH?! Ik dacht altijd dat je klinkers moest kopen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef cruella11 het volgende:
![]()
[..]
eigenlijk niet maar al me namen en ww kwijt
Bovenstaande zin maakte dat ik dat al achter me had gelaten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leandra??![]()
Oh wacht.... daar post ik mee![]()
Klopt, klinkers moest je kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH?! Ik dacht altijd dat je klinkers moest kopen.
rot dan maar opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef cruella11 het volgende:
[..]
kan ik je nu niet zeggen want ome sly denk dat ik pearl bitch ben kreeg er zelfs een ban vooren wil zijn pret niet bederven
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leandra??![]()
Oh wacht.... daar post ik mee![]()
* huppelt vrolijk naar het omdraai bordquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij nu maar bordjes omdraaien. Drie in totaal.
Of geen, maar dat merken we in de regel na drie posts ...
misschien wel 2quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, klinkers moest je kopen![]()
Ik gok dat je nog een a wilt kopen??
En wat heb ik gewonnen Leontine?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
* huppelt vrolijk naar het omdraai bord
O diequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef cruella11 het volgende:
[..]
kan ik je nu niet zeggen want ome sly denk dat ik pearl bitch ben kreeg er zelfs een ban vooren wil zijn pret niet bederven
En alles in één koop dacht ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, klinkers moest je kopen![]()
Ik gok dat je nog een a wilt kopen??
De liefde straalt van mijn beeldschermquote:
tafellopersssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wat heb ik gewonnen Leontine?!![]()
(ik vertypte leontrien. da's eigenlijk veel leuker. voor de echte dan hè)
Oh dat weet ik niet meer..... nou ja, dan heb je er 2 voor de prijs van 1.... het lijkt wel hamsterweken hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En alles in één koop dacht ik.
Potver, ik had ingezet op gastendoekjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
tafellopersssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
trien
Succes Ccquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
Ik ga weer even door de sneeuwstorm fietsen. Boodschappen doen zich niet zelf, helaas.
Dan hebben ze na verwijderen je ader niet goed of lang genoeg dicht gedrukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
Okay, het wordt geen Leandra, maar mag ik nog wel even een originele infuusklacht doen??
Ik had 2 weken later nog een blauwe plek op m'n hand..... volgens mij was die nog niet langsgekomen in andere infuusdrama's
Owwww lekker de stuif snuif sneeuw in......suc6quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
Ik ga weer even door de sneeuwstorm fietsen. Boodschappen doen zich niet zelf, helaas.
Succes! En neem een boterhammetpindakaas mee!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
das klote.....kusje dr opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
Okay, het wordt geen Leandra, maar mag ik nog wel even een originele infuusklacht doen??
Ik had 2 weken later nog een blauwe plek op m'n hand..... volgens mij was die nog niet langsgekomen in andere infuusdrama's
Is dat alles??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan hebben ze na verwijderen je ader niet goed of lang genoeg dicht gedrukt.
Staat er in Nijmegen vuurwerkfabriek in Nijmegen in de fik?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
Whoehoeeeeeeeeeeeeeee Vuurwerk![]()
[ afbeelding ]
En is het in Nijmegen al donker??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat er in Nijmegen vuurwerkfabriek in Nijmegen in de fik?
Wat een lompe boeren zijn het soms ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat alles??
Darn.... nou weet ik dat ik heel snel blauwe plekken krijg en dat het heel lang duurt voor ze weer weggaan, maar dit was wel extreem, en ik al denken dat de anesthesist te lomp was geweest....
Die wilde voor de operatie nog graag even mijn lnkerhand schudden om aan te tonen dat dat gewoon kon, dat ik expres voor links gekozen had omdat ik weet dat ik er veel last van heb vond hij maar nonsens.
Komt door de rook dat het zo donker is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En is het in Nijmegen al donker??![]()
Pittige sneeuwstorm dan
Die stond nog op mn toestel van oud en nieuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat er in Nijmegen vuurwerkfabriek in Nijmegen in de fik?
ik heb op de binnenkant van mn pols en in mn lies ook nog steeds een bobbel omdat ik moeilijk te prikken was....het nadeel van plaatselijke verdoving is dat ze dus nog lomper te keer gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lompe boeren zijn het soms ook.
Donald werd 2 weken geleden geopereerd en bij het infuus zetten waarschuwde hij al dat ze beter de andere kant konden doen, daar is de ader makkelijker te vinden. Maar nee hoor, ze wilden toch eerst deze kant proberen, niet gelukt maar ook een joekel van een bloeduitstorting.
Zo van, die is toch verdooft, raggen maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb op de binnenkant van mn pols en in mn lies ook nog steeds een bobbel omdat ik moeilijk te prikken was....het nadeel van plaatselijke verdoving is dat ze dus nog lomper te keer gaan
Soec6quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo van, die is toch verdooft, raggen maar![]()
Ik ga even OB-aangifte doen
Damn, hoe lomp.... en bij de man van Deissy ook al zo eigenwijs....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb op de binnenkant van mn pols en in mn lies ook nog steeds een bobbel omdat ik moeilijk te prikken was....het nadeel van plaatselijke verdoving is dat ze dus nog lomper te keer gaan
Kribbet, wat liefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmiddag weer in het bos geweest, foto is niet echt duidelijk. Kan wel steeds dichterbij komen.
[ afbeelding ]
De sneeuw valt ook meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Twee stamppotten voor de prijs van eén!
En ik blijf het mee vinden vallen, de kou.
Dit is werk van jaren voerenquote:
Er waren ook aardig wat afdrukjes van muizen te zien en hoe meer muizen hoe meer voedsel de buizerds en valkjes kunnen vinden, in dit bos kan je zo 5 buizerds tegenkomen en zo groot is het niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
@ Kribbet...wat mooi zo he.....
@ Leandra....en dat terwijl ze het juist 2 x over moesten verdoven...en nu nog heb ik last van de spieren want die hebben ze dus wel geraakt....nah...vl geen gepiel meer bij mij....
helaas is er aan blauwe plekken weinig te doen....
Hier in Haarlem zou het rond 17:00 moeten beginnen met sneeuwen en dan lopen we net met de honden buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sneeuw valt ook mee![]()
Als het dan toch moet sneeuwen dan maar meteen extreem, maar nee!
De hele dag een beetje motsneeuw en temperatuur viel echt wel mee...Dit in midden van het land..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier in Haarlem zou het rond 17:00 moeten beginnen met sneeuwen en dan lopen we net met de honden buiten![]()
Is er ergens al een hoop sneeuw gevallen vandaag of is het paniek om niets
Het is een sneeuwstorm in een glas water, Kribbetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier in Haarlem zou het rond 17:00 moeten beginnen met sneeuwen en dan lopen we net met de honden buiten![]()
Is er ergens al een hoop sneeuw gevallen vandaag of is het paniek om niets
Haha volgens buienradar moet het al de hele dag sneeuwen in het midden van het land, dan verwacht ik hier ook nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
De hele dag een beetje motsneeuw en temperatuur viel echt wel mee...Dit in midden van het land..![]()
En Teun, blijf maar gewoon binnen met die griep...gewoon even uitzieken.
Lastig. Sterkte met je.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, ik ben nog steeds wat hangerig, rillerig en heb nog steeds spierpijn,
maar het is niet erg genoeg om in bed te blijven liggen. Ik hang een beetje tegen die griep aan denk ik.
Gaaf beest!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had de sneeuwkettingen er al omgedaan![]()
Gelukkig ligt er nog genoeg hier maar hoopt om een laag van 20cm![]()
[ [url=
Ja dat kan hier prima, nu erg druk omdat alle pistes in Ardennen en Eifel open zijn, maar buiten de pistesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Mooi plaatje Sporti![]()
Ik zou uren wandelen als ik daar zou wonen met die sneeuw
Whehehequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:32 schreef Jian het volgende:
Vanmorgen moutainbike uit de schuur gerukt, parka aan, moonboots, motorhandschoenen, skibril op en hup naar het werk. Auto laten staan want het gaat want het gaat weer verschrikkelijk sneeuwen en er ligt hier al toch al zo'n pak.
Verdomme, geen vlok gevallen
* rent naar boven om in de voorraad te graaien....Ik doe meeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
Stronken, stronken, ik zeg tijd voor stronken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
* rent naar boven om in de voorraad te graaien....Ik doe meeeeeeeeee
Nee, ik zit naar vlammen te kijken, likkende vlammen die grote blokken eikenhout langzaam maar zeker aan zitten te vreten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Zit iedereen naar de stuifsneeuw te kijken
En nu nog een lekkere warme lul en je avond kan niet meer stuk.quote:
Gedompeld in gesmolten chocola, wat een feestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En nu nog een lekkere warme lul en je avond kan niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zit naar vlammen te kijken, likkende vlammen die grote blokken eikenhout langzaam maar zeker aan zitten te vreten.
Damn jij hebt goede ideetjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En nu nog een lekkere warme lul en je avond kan niet meer stuk.
Ik heb al een nieuw topic geopend voor de goede ideetjes hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Coos is al aan het zoeken bij hem op de zolder
Ik zit bij te komen, wat een vreselijke kutdag pfff ben aan het klussen en alles zit tegen haal ik een kleur voor op de muur ga ik beginnen istie paarsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten, maar heb nergens zin an
Dat heb ik al sinds ik hier kom. Het aantal posts per pagina wisselt continu bij mij, ook al heb ik dat ingesteld op 25.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Wat doet mijn laptop raar of is het Fok!, ik zit nu weer op pagina 5 en daarnet op 9 en nee ik heb hem nog niet opgestoken
K heb trek in gebak.....zo zoet mogelijk..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten, maar heb nergens zin an
hmm, aan de ander kant als ik t zo lees, ben je iig niet gevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit bij te komen, wat een vreselijke kutdag pfff ben aan het klussen en alles zit tegen haal ik een kleur voor op de muur ga ik beginnen istie paarsik zeg paars
, die heeft mijn moeder nu ik weer terug voor de goede kleur, mijn broer had gewit gisteren komt mijn lamp daarnet naar beneden vallen, ik heb het gehad voor vandaag
Wel bijna ook voor de gamma kutzaak, zeggen ze ja maar als hij opdroogt wordt hij anders van kleur, ja doos donkerder of lichter maar nog steeds paarsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, aan de ander kant als ik t zo lees, ben je iig niet gevallen
hier lekker rustig dagje. lui dus
Wat ben jij aan het rokenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K heb trek in gebak.....zo zoet mogelijk..
Nu een sigaretquote:
Dan zit je achter een proxy met een cache, dan kan het zijn dat je af en toe een pagina krijgt met de instellingen van iemand anders uit je rechtengroep.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds ik hier kom. Het aantal posts per pagina wisselt continu bij mij, ook al heb ik dat ingesteld op 25.
Een beetje goeie nederwiet is óók puur natuurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doet Babs vast niet, die is puur natuur, althans, dat beeld heb ik van 'r
Achter een proxy met een chache? Van huis uit?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zit je achter een proxy met een cache, dan kan het zijn dat je af en toe een pagina krijgt met de instellingen van iemand anders uit je rechtengroep.
Dank je, dit is de jongste van de 2, een klein boefjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf beest!![]()
Foto's kun je trouwens heel makkelijk passend krijgen, dan heb je die rode lijn niet. Achter de [IMG=600]-foto-[ / IMG] zetten en dan past die perfect in beeld. Je kunt hem zelfs kleiner maken. [IMG=300] bijvoorbeeld.
Ja, hangt van je instellingen af of je ze gebruikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Achter een proxy met een chache? Van huis uit?![]()
Gebruiken internetproviders proxyservers dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje goeie nederwiet is óók puur natuur
Nou, ik rook bij gelegenheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doet Babs vast niet, die is puur natuur, althans, dat beeld heb ik van 'r
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, ik rook bij gelegenheid.
Feestjes, en soms savonds eentje of twee,maar ik ben geen steevaste roker.
En als ik rook is t marlboro Light.Is je beeld van me nu in duigen gevallen Teun??
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, ik rook bij gelegenheid.
Feestjes, en soms savonds eentje of twee,maar ik ben geen steevaste roker.
En als ik rook is t marlboro Light.Is je beeld van me nu in duigen gevallen Teun??
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
en wat gooi je bij die marlboro Light?
beetje weed? of ben je meer van de hasj?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kvinn Silverhaze wel bij jou passen
Nee stronkenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan het beter eerst thuis proberen haha, stel je voor dat het niet bevaltquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das...wiet...Ach wie weet past t ook nog bij me,
![]()
Kwil t weleens uitproberen, maar dan op een of andere meet...
hehe, die webcam waar jullie naar kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nooit kotsen dan heurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Stronken, maar dan niet alsof je moet kosten
deze week een paar gram silver en purple halenquote:
Flying Anniequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik er helemaal maar niet mee begin...k heb niet eens dreadlocks...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan het beter eerst thuis proberen haha, stel je voor dat het niet bevalt
Whahahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
deze week een paar gram silver en purple halen
Ben ik jou maatquote:
daar kom je t weekend wel mee door?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er helemaal maar niet mee begin...k heb niet eens dreadlocks...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmiddag om een uur of 16:30 kwam ik de vos weer tegen, nog verder dan de vorige keer helaas en van de 30 foto's is dit de enige waaropje nog een vos kan zien![]()
En gelijk even een test om de maat aan te passen, Dank je Noek![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft natuurlijk honger, kijk maar uit, ze lusten graag saucijsjes..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmiddag om een uur of 16:30 kwam ik de vos weer tegen, nog verder dan de vorige keer helaas en van de 30 foto's is dit de enige waaropje nog een vos kan zien![]()
En gelijk even een test om de maat aan te passen, Dank je Noek![]()
[ afbeelding ]
Ja ja na 'wijzig dit bericht' wel jaquote:
ah k. ik zet er eigenlijk nooit thee van. rook alleen. af en toequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
een paar maanden meestal want ik gebruik alleen als ik er thee van maak meestal dan
En zelf kweken?? Ik kweek zelf, heel klein, legaal (gedoogd) in maart 2 zaadjes in de tuin en eind september omhakken en laten drogen, heb dan voor een heel jaar genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja na 'wijzig dit bericht' wel ja![]()
ja cool dat kan wel op mijn balkon in deze paupertwijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En zelf kweken?? Ik kweek zelf, heel klein, legaal (gedoogd) in maart 2 zaadjes in de tuin en eind september omhakken en laten drogen, heb dan voor een heel jaar genoeg
Ik ook, als ik echt even lekker wil ontspannenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik zet er eigenlijk nooit thee van. rook alleen. af en toe
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En zelf kweken?? Ik kweek zelf, heel klein, legaal (gedoogd) in maart 2 zaadjes in de tuin en eind september omhakken en laten drogen, heb dan voor een heel jaar genoeg
quote:
Dan jatten de buren het weg net voor ie geoogst kan wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja cool dat kan wel op mijn balkon in deze paupertwijk
Waar zag je een vraagteken dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
welke details, wat wil je nu weer van me weten pffffff
Hij is heel erg schuw en zal de honden wel hebben gehoord die dus niet stil willen zijnquote:
Ik ook, zoals morgenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik zet er eigenlijk nooit thee van. rook alleen. af en toe
Het was zo koud in het bos dat het net een verschrompelt knakworstje wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk honger, kijk maar uit, ze lusten graag saucijsjes..
Achter de nquote:
Snap ik, ik vind het echt leuke beestjes om te zienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is heel erg schuw en zal de honden wel hebben gehoord die dus niet stil willen zijn![]()
Hoophemnog is te "kieken" met het goede fototoestel
Moet je wel zorgen dat de buren het niet kunnen plukkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja cool dat kan wel op mijn balkon in deze paupertwijk
Je kan op de geur afkomen, iets voorbij de eerste afslag van Haarlemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is dus jou tuin, loopt van Halfweg tot de afslag van Haarlem
Ze zijn mooi om te zien en zo dichtbij Amsterdam verwacht je het niet zo snel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik, ik vind het echt leuke beestjes om te zien
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik, ik vind het echt leuke beestjes om te zien
Sorry beetje meligquote:
Waarom mag hij wel een haas op eten en geen vogeltjes?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zijn mooi om te zien en zo dichtbij Amsterdam verwacht je het niet zo snel.
Hoop dat hij een haas kan vangen en van de vogeltjes afblijft
Tja ook dat is de natuurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
O ja, wat een zielige film is datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dan moet ik meteen weer denken aan Frank en Frey
Die van mij kopen het voor me hahaquote:
Nope, ben net begonnen, maar ben zo blij dat ik zit nu en eindelijk de goede kleur heb voor mijn muur, mijn lamp weer hangt enz. dat ik er vrolijk van wordtquote:
Omdat ik al jaren bezig ben om de vogeltjes in dat bos te voeren, jaren geleden waren het er een stuk minder dan nu en kan op een paar meter afstand komen, dat was jaren gelden ondenkbaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom mag hij wel een haas op eten en geen vogeltjes?
Kringloop van het leven enzo
Tja daar kun je je lelijk in vergissen tegenwoordigquote:
Woon ook vlak bij halfweg zeg maar, maar wij hadden van de zomer ooievaars we hebben altijd eenden en ganzen, reigers niet te kort en hadden ook een vos achter op het grasveld en elke zomer hele hordes van die groene papagaaien maar die komen uit het rembrandspark en sàvonds vliegen ze over.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat ik daar wel een goede kijk op hebquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja daar kun je je lelijk in vergissen tegenwoordig
Er vliegen ook kraaien, laat hij die maar vangen, roodborstjes en koolmeesjes zijn te leuk om te zien.quote:
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en me internet valt ook af en toe uit..
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Dan moet ik zo misschien maar ff opnieuw opstarten ofzo
Met je radar brilquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat ik daar wel een goede kijk op heb
He gelukkigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Dtje ligt niet aan jou ik heb het ook zo traag als dikke ...... echt pag. verversen doet ie lang over.
Vlakbij Halfweg zitten in de zomer ook allemaal lepelaars te broeden, achter de benzinepompquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Woon ook vlak bij halfweg zeg maar, maar wij hadden van de zomer ooievaars we hebben altijd eenden en ganzen, reigers niet te kort en hadden ook een vos achter op het grasveld en elke zomer hele hordes van die groene papagaaien maar die komen uit het rembrandspark en sàvonds vliegen ze over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |