Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mikt er even een ankertje in!
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvp
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.quote:
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
anders lees je even wat je gequote hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Opgeruimd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivo
sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
anders lees je even wat je gequote hebt?
Welke kubus? De 'gewone' van Rubik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Ja, dat gevoel van opeens de slag te pakken hebben ken ik wel. Dan weet je meestal van geen ophouden, gewoon omdat 't zomaar opeens luktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
hey jij ging naar bed zei je, kan je de slaap niet te pakken krijgen of lig je met je lappie in bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begin er niet maar aan hoor, je blijft aan de gang met de damequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
nu weet ik zeker dat ik heerlijk slaapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
oke, nou nog een keer slaap lekker dan van mijn kant.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
ik was blijvenplakken voor de buis...ga zo weg....
ik ben zo ook ineens wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin er niet maar aan hoor, je blijft aan de gang met de dame
Bij de mijne wist je het nog niet zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu weet ik zeker dat ik heerlijk slaap
tuurlijk wel lieffie....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de mijne wist je het nog niet zeker?
Ja, ik eigenlijk ook, kwam in 1984 redelijk wat te kort met oudjaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
moet nog steeds slaap inhalen van oudjaar
Gaan wel lekker samenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
moet nog steeds slaap inhalen van oudjaar
Toen mocht ik ook lang opblijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, kwam in 1984 redelijk wat te kort met oudjaar
ik trek het al uit....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef D. het volgende:
Onee, doe maar niets leuks aan, want dan kan ik dadelijk nog niet slapen
Heb jij weer, altijd pech!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
Toch maar even in de kroeg gaan kijken. M'n peuken zijn op
Ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo je ziet er blij en gelukkig uit?
Die smoes gebruikte ik ook altijd maar het pakje was altijd weer op voordat ik als laatste naar buiten werd geknikkerd, had ik weer niets te rokenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
Toch maar even in de kroeg gaan kijken. M'n peuken zijn op
Of..je hebt gelukkig wijnquote:
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dichtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die smoes gebruikte ik ook altijd maar het pakje was altijd weer op voordat ik als laatste naar buiten werd geknikkerd, had ik weer niets te roken
Hier ook alles al dicht. Barpersoneel heeft heul geen recht op vakantie! Mijn behoeften, wat doen zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dicht
Dus heb ik m'n toevlucht tot een snackbar moeten nemen
Gelukkig hebben we drank in huisquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ook alles al dicht. Barpersoneel heeft heul geen recht op vakantie! Mijn behoeften, wat doen ze
Geef er maar een paar aan Teun, de arme drommel moet helemaal door de kouquote:
Nu al? Vanwege het weer ofzo? Staken voor hogere fooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, voor mij was het niet zo'n feest. M'n buurtkroeg was dicht
Dus heb ik m'n toevlucht tot een snackbar moeten nemen
Halleluja!quote:
Ochèrm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geef er maar een paar aan Teun, de arme drommel moet helemaal door de kou
Nou ja, ik woon in Arnhem centrum, deze kroeg zit op 5 minuten lopen. Ik vond het te koud om verder te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu al? Vanwege het weer ofzo? Staken voor hogere fooien?
Toch blij dat in aan de rand van een stad woon,er is tot 4 uur zeker wat open, maar die tijd heb ik wel gehad
Je woont in dezelfde stad als Versabommiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in Arnhem centrum, deze kroeg zit op 5 minuten lopen. Ik vond het te koud om verder te gaan
Erik Hulzebosch (de broer van Gerrit): "En daarom zijn er ook hóómóós".quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Erik Hulzebosch (de broer van Gerrit): "En daarom zijn er ook hóómóós".![]()
(Huub Stapel legde uit dat mannen en vrouwen twee verschillende talen praten)
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:11 schreef Noek het volgende:
Ik ken Erik heel goed.
Nu mogen jullie me aanraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |