Ik vind het ook knap mislukt en zat me dat ook af te vragen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Even iets heel anders:
Wat is dat nu voor mislukkig dat het gewoon letterlijk direct de elektronica insneeuwt
En waarom gebeurt dit eigenlijk niet met regen?
Niemand is toch gebaat bij een V250? Meteen in de hens steken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er reedt vanmiddag om 13:45 inderdaad eentje hierlangs (Roosendaal) richting België.. Je mag 'm houden
Regen waait niet omhoog...en het is niet bevrorenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Even iets heel anders:
Wat is dat nu voor mislukkig dat het gewoon letterlijk direct de elektronica insneeuwt
En waarom gebeurt dit eigenlijk niet met regen?
Dat is dus precies andersom...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:
Leiden -> schiphol -> amsterdam CS = 37
Leiden -> haarlem -> amsterdam CS = 33
Just putting it out there![]()
Gecondoleerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef trainfreak het volgende:
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath (), of het zou daar toch moeten staan.
Normaal wordt dit de tweede testronde ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Even zonder gekheid: dit gaat dan de tweede poging worden voor testrondjes in België, nadat de eerste mislukte i.v.m. vierkante wielen? Ben benieuwd wanneer ze weer vierkant zijn
Wat heeft ie daar nou weer te zoeken?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef trainfreak het volgende:
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath (), of het zou daar toch moeten staan.
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft ie daar nou weer te zoeken?
Ga eens foto's maken, buurtbewonerquote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af.
Van testfaciliteiten heb ik geen weet (zoals James zei).
Ik zat ook al te zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Oke. Noobmodus, want ik kan het niet vinden.
Wat is de volledige naam van Ath? o.O
Ath is een stadje in België. Begin in Gent en kijk zuidwaarts > Zottegem > Geraardsbergen > Athquote:Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Oke. Noobmodus, want ik kan het niet vinden.
Wat is de volledige naam van Ath? o.O
Ah mooi, ben ik niet de enige. ;Pquote:Op maandag 11 januari 2010 22:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ath
Eigenlijk is het erg jaquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens foto's maken, buurtbewoner
Dat, en ik heb niets te maken met alle overige partijenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Je betaalt voor een dienst die niet geleverd wordt. Als jij je jaarkaart maar voor 90 % kunt betalen zegt NS ook niet "ach, je bent net ontslagen, geeft niet joh, laat die centen maar zitten"
Hoi, je bent hiermee alvast genomineerd voor de domste post van 2010. En ik hoef niet eens uit te leggen waarom, toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
...net of de NS er wat aan kan doen dat door de sneeuw veel treinen kapot gaan.
Dat lukt je niet met droge ogen. Het is gewoon klantje pesten, aan alle kanten. "Wilt u niet met uw koffers zeulen van Rotterdam naar Schiphol? Dan is uw enige mogelijkheid een teringduur kaartje te kopen via de HSL."quote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En leg mij dan is uit hoe je aan de klant wil verantwoorden dat om niet een half uur langer te doen over Amsterdam Centraal- vlissingen, je een dure toeslag moet betalen.
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64quote:*hoog stemmetje*
Dames en heren,
ICE International rijdt vandaag met andere treinen. Herhaling: ICE International rijdt vandaag met andere treinen.
Ladies and gentlemen, ICE International services will be fulfilled with different trains today.
Meine Dammen und Herren,
ICE International fahrt heute mit anderen Zügen. Wiederholung: ICE International fahrt heute mit anderen Zügen.
Mesdames, messieurs:
ICE International conduire aujourd'hui avec d'autres trains. Répétition: ICE International conduire aujourd'hui avec d'autres trains.
Gisteravond nog Asd - Gd binnendoor gedaan met alleen stel 911. Werkt perfect. Het slaapt goed dankzij de oren aan de stoelen, het klinkt mooi dankzij onvervalste gelijkstroommotoren en het haalt, net als de ICE, moeiteloos 140. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:45 schreef Duvel het volgende:
Gisteravond nog Asd - Gd binnendoor gedaan met alleen stel 911. Werkt perfect.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]911
[ afbeelding ]
Toch lijkt ook Plan U me wel wat als vervangend mat op de ICE-dienst. Daar zit tenminste een buffet + keukentje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |