Ja, die hele opstellen altijd... je leest maar terug als je het wilt weten.quote:
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Dat gaat nog een pittige wedstrijd worden morgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik hoop dat morgen Veolia rijdt. Ik wil de veldrijders in de sneeuw wel graag op de plaat zetten.
Op een 30D is het VOLLEDIG afhankelijk van hoe de belichting verder wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doen
5D Mk II hier denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen
Vanmiddag langs het IJSselmeer gereden, er stonden gewoon al mensen opMorgen kiekjes maken (bbrrr)
Nice.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Waarom? Hoe kouder hoe beterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi
Dan kan ik gewoon mee, kan ik ook weer normaal door m'n neus ademen enzo.
Mee eensquote:
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eensMaar ik merk aan mezelf dat ik wat krampachtig ga lopen met al dat ijs op die paden. En ik gok dat de natuurgebieden nog erger zullen zijn. En dan nog even 8 kg rugzak mee en je hebt een goed recept voor veel last van je rug de komende tijd
Ook dat jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook dat jaEn als je ongelukkig neerkomt en er is niemand in de buurt heb je ook een probleem
Gat in de markt met dit weer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.
En een pinapparaat eraan verbonden. Eerst kaart erdoorheen en dan aan de tapquote:
En dan een sleetje achter die hond en dan brengt ie je vast nog naar huis ook, want ja zelf mag je niet rijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een pinapparaat eraan verbonden. Eerst kaart erdoorheen en dan aan de tapNet als die 24uurs-benzinepompen
Ja gewoon ff je sok voor zijn neus houden en ZOEK!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan een sleetje achter die hond en dan brengt ie je vast nog naar huis ook, want ja zelf mag je niet rijden.
Echt een gat in de markt![]()
Goed fotografeerbaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef RonaldV het volgende:
Dinsdag de schaatsklassieker Elburg Harderwijk. Tenminste: als het streng
blijft vriezen
dat is t op de 40D ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op een 30D is het VOLLEDIG afhankelijk van hoe de belichting verder wasEn in welke mate je nog gaat corrigeren in RAW
Ik ben het ijs nog niet op geweest, en in Elburg kom ik eigenlijk nooit. Maar over het algemeen kun je goed bij Harderwijk fotograferen. Ik zal eens kijken of ik achter goeie fotoplekken kan komenquote:
Sja, ik ben geen FOK!-fotograaf, he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Er wordt nog een Fok-fotograaf voor deze koers gevraagd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Arrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhhhh
Krijgen we verdomme een SMS dat zoonlief alweer niet naar school hoeft maandag!! Nu heeft ie al twee dagen extra kerstvakantie gehad deze week vanwege 'slecht weer' enzo, en het feit dat Ierland daar niet mee om kan gaan, Nu hebben ze nog langer ijsvrij gegeven, tot en met woensdag volgende week.
Ik krijg nooit meer rust hier
Hij heeft vanmiddag wel de blits gemaakt op Lough Corrib, want in tegenstelling tot heel veel Ieren kan hij wél schaatsen!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Chanty het volgende:
Pffff Romey is aan het puberen of zoBeest komt ineens overal waar ze niet mag komen. Het fornuis en aanrecht zijn erg in trek
De badkamer is ze ook al eens ingeweest, de glazenkast was niet veilig en de salontafel is sowieso niet veilig. En ze krijgt het telkens voor elkaar om iets te slopen of naar beneden te flikkeren de olifant
Ja maar die van jou waren al ondeugend en zijn wat jongerquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar die van jou waren al ondeugend en zijn wat jongerBij Romey dachten we dat we t al achter de rug hadden
Dat kan voor jou alleen een slechte voorbode zijnquote:
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat kan voor jou alleen een slechte voorbode zijnRomey was een hele lieve kitten
Eens zien we er het laatst lacht
Hier staat de speaker op de tv geplaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik natuurlijkTroost je...die van mij vinden de TV steeds interessanter worden
Ik zie nog wel gebeuren dat mijn centerspeaker een keer naar beneden dondert
Mwjah...dit is een wat duurdere speaker dan die vn julliequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hier staat de speaker op de tv geplakt
Die kan vast ook wel tegen ductapequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dit is een wat duurdere speaker dan die vn jullie
Uiteraardquote:
Eens, succes met opvoedenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik ben van mening dat mijn vriendjes maar moeten leren dat ze niet op de TV mogen
Dankquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Er worden hier geen plaatjes geschoten alleen van de ellende onder het gootsteenkastje
Ik had leukere dingen kunnen bedenken voor deze middag, aan de andere kant ben ik blij dat ik thuis was en de spuitende leiding ontdekte en op tijd de hoofdkraan heb dicht kunnen draaien....
[ afbeelding ]
Wij proberen het zelf te maken, aangezien dit soort grapjes voor eigen rekening komt ben ik bang. Maar de kraan had natuurlijk niet mogen gaan roesten, ding is net een half jaar oud dus J. is al terug naar de gamma met bon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]das klote
komen ze t vandaag nog maken?
Klote zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij proberen het zelf te maken, aangezien dit soort grapjes voor eigen rekening komt ben ik bang. Maar de kraan had natuurlijk niet mogen gaan roesten, ding is net een half jaar oud dus J. is al terug naar de gamma met bon.
*zucht*
hopelijk zijn we vanmiddag nog op tijd voor het vreugdevuur.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klote zeg.
Vreugdevuur klinkt als fototijd.
WE hebben weer waterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
En nu maar duimen dat alles gesmeerd verloopt.
Het gaat volgens buienradar wel sneeuwen tegen 17:00, hopelijk niet te hard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig.
Wel klote idd van je halve middag.
Maar snel de camera pakken, geheugenkaart leeg gooien, accu checken en foto's maken van de vuren.
Je bent met de fotoclub op pad geweest?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
I'm surrounded by noobs.
Eerst gingen ze interessant doen over foto's en daarna flitsen in een goed verlichte ruimte.
Daarna een hele duscussie over snelheden van internet enzo.
Nee, zit bij knus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent met de fotoclub op pad geweest?
Whahahahahahahahahaha. Leg je 40D en je 70-200 er ff naastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, zit bij knus.
Zat een of andere kneus op te scheppen met z'n dslr en z'n superzoomlens van 18-200.
En maar foto's maken met de interne flitser.
Daarna gaat hij gewichtig zitten doen over z'n 4MB internet, wat dus 4mbit internet is.
Ah mooi, gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Chanty het volgende:
Pffff Romey is aan het puberen of zoBeest komt ineens overal waar ze niet mag komen. Het fornuis en aanrecht zijn erg in trek
De badkamer is ze ook al eens ingeweest, de glazenkast was niet veilig en de salontafel is sowieso niet veilig. En ze krijgt het telkens voor elkaar om iets te slopen of naar beneden te flikkeren de olifant
Ik vraag wel gewoon of die twee katten van mij me warm komen makenquote:
Heequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef fFarl het volgende:
Het begon irritant te worden dat we ze continu van het aanrecht moesten verjagen, om ze ons dan vrolijk te zien uitzwaaien via het keukenraam als we in auto zitten. Clowns...
Hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ah mooi, gedeelde smart is halve smart![]()
Hopelijk als die van ons binnenkort 'geholpen' zijn, kunnen ze weer naar buiten en daar hun energie kwijt.
Het begon irritant te worden dat we ze continu van het aanrecht moesten verjagen, om ze ons dan vrolijk te zien uitzwaaien via het keukenraam als we in auto zitten. Clowns...
Ja, fijn, jouw probleem afwentelen op de buren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar
DIe van ons worden in februari geholpen, en gelijk een chip in hun nek en ze mogen naar buiten. Hopelijk doen ze dan net als de oudste hun behoefte lekker buiten, scheelt om de 2 dagen de kattebak verschonen
LOLquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent met de fotoclub op pad geweest?
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:33 schreef RonaldV het volgende:
Ja, fijn, jouw probleem afwentelen op de buren.Dat vreet ik niet van een hondeneigenaar, dus ook niet van een katteneigenaar. Mijn katten doen het gewoon op de bak (maar ik heb van die tijgers die niet eens naar buiten durven)!
hondenpoep ruim ik op, althans dat van mn hond (helaas is ze er niet meer)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:38 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia's
Onze buurt stikt van de katten, dus als die van mij niet buiten komen, komt het kattengilde zich bij mij uitleven. Nee, ook hier geldt; gedeelde poep, is halve poep.
Overigens, als pre-pubers mochten ze afgelopen najaar gewoon naar buiten. Ze kwamen alleen naar binnen voor eten en kattebak. Echt: clowns
Als je een St Berhard naast een kat zet wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:38 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia's
Je deelt jouw katten hun poep maar met jezelf, dan doe ik hetzelfde met die van mij.quote:Onze buurt stikt van de katten, dus als die van mij niet buiten komen, komt het kattengilde zich bij mij uitleven. Nee, ook hier geldt; gedeelde poep, is halve poep.
ik hoef niet te schelden zolang ze op een kattenbak gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wou dat we katten hadden waarop mensen konden schelden enzo.
Ik wil schelden dat ze niet op hun bak gaan...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoef niet te schelden zolang ze op een kattenbak gaan
Minder en beterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
Wat willen de mede-FOT-ers dit fotojaar eigenlijk bereiken qua fotoresultaat? Ikzelf wil bv komende december composities echt een beetje in de vingers hebben...
Dat ik m'n huidige baan kan opzeggen en me volledig op m'n fotografie kan storten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wat willen de mede-FOT-ers dit fotojaar eigenlijk bereiken qua fotoresultaat? Ikzelf wil bv komende december composities echt een beetje in de vingers hebben...
Staatsloterij winnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ik m'n huidige baan kan opzeggen en me volledig op m'n fotografie kan storten.
Speel automagisch mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Staatsloterij winnenAl loten gekocht voor morgen?
Coolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Speel automagisch mee.
Kan ik die krengen niet vergeten te kopen.
Ik wil vooral lol hebben bij het schieten. Ik hoef niet technisch perfect, ik wil gewoon een leuke fotosessie. Ongeacht of ik mijn lens richt op een persoon, een dier, een vliegtuig of een landschap. Fotograferen is voor mij alleen maar even weg zijn van de dagelijkse dingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil vooral lol hebben bij het schieten. Ik hoef niet technisch perfect, ik wil gewoon een leuke fotosessie. Ongeacht of ik mijn lens richt op een persoon, een dier, een vliegtuig of een landschap. Fotograferen is voor mij alleen maar even weg zijn van de dagelijkse dingen.
Volgens mij worden met die gladheid meerdere paaltjes e.d. ontwrichtquote:
Die zag ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:48 schreef didotcicero het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat je er een (van pijn vertrokken) gezicht in ziet...
Ah, pardon. Ik ben echt al ettelijke malen langs deze kast gelopen zonder dat me het gezicht was opgevallen. Maar tis inderdaad leuk voor een seriequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die zag ik ook![]()
Mijn opmerking was ook meer de volgende gedachte dat er wellicht meer te vinden zijn voor een leuke serie
Dan moet je dit filmpje zeker even kijken:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ah, pardon. Ik ben echt al ettelijke malen langs deze kast gelopen zonder dat me het gezicht was opgevallen. Maar tis inderdaad leuk voor een serie.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Net de foto's opgeslagen van vandaag, ben toch wel iets door het lint gegaan, 1900 foto's op een middag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
Wij hebben nog steeds geen water![]()
En het ziet er naar uit dat we dat ook niet meer krijgen vandaag, of any day soon coming week.
Je bedoelt waarschijnlijk "Lough Weetikveel".quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef -gt- het volgende:
[..]
smelt maar wat ijs uit Loch Weetikveel
Wow....da's heftigquote:
Sport (en ook concerten) is een onderwerp waar je gigantisch doorklikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]damn daar komen wij nog geen eens aan. Dagje dierentuin is wel 500+ foto's maar 1900
Ik merkte het al binnen die anderhalf uur.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Op dergelijke momenten kom je er pas achter hoe vaak en hoe veel water je eigenlijk gebruikt gedurende een dag zonder er op te letten!
De leidingen die buiten het huis lopen zijn dus bevroren, naar het schijnt. Die zijn ook niet geisoleerd, naar het schijnt. We zijn ook niet het enige huis dat er last van heeft, naar het schijnt.
Het leger is ingezet
Zit ook wel wat in jaquote:Op zondag 10 januari 2010 02:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Sport (en ook concerten) is een onderwerp waar je gigantisch doorklikt.
Pffff ok lekker &%$^(()$#&*((quote:Op zondag 10 januari 2010 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Op dergelijke momenten kom je er pas achter hoe vaak en hoe veel water je eigenlijk gebruikt gedurende een dag zonder er op te letten!
De leidingen die buiten het huis lopen zijn dus bevroren, naar het schijnt. Die zijn ook niet geisoleerd, naar het schijnt. We zijn ook niet het enige huis dat er last van heeft, naar het schijnt.
Het leger is ingezet
mietjequote:Op zondag 10 januari 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalLekker geslapen vannacht
Nu eens bedenken wat ik zometeen ga doen
Iig niet naar buiten....das duidelijk
Vervelendquote:Op zondag 10 januari 2010 10:55 schreef Ynske het volgende:
zometeen onderweg om babietje te gaan fotograferen. zit nog ff te wachten tot de batterijen vol zijn
En jullie ook?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
mietje
Wij gaan zo naar Antwerpen met een hele groep 2012 kijken
k ga met de trein. kan de parkeerplaats niet afquote:Op zondag 10 januari 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VervelendDoe je wel beetje voorzichtig
[..]
En jullie ook?
Succesquote:Op zondag 10 januari 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan ff naar het IJsselmeer om foto's te maken, en gister zag ik dat ze van de sneeuw olifantjes hadden gemaakt dus die ga ik ook ff fotograferen
Het leger doet er in zoverre iets aan dat er tanks met water langskomen om mensen van water te voorzien. Verder is het afwachten op dooi.quote:Op zondag 10 januari 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik merkte het al binnen die anderhalf uur.
Gaat het leger er wat aan doen? Ik hoop voor jullie dat de situatie snel verbeterd.
[..]
pssssst... veel handigerquote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef Ynske het volgende:
en dan heb je twee opladers voor je batterijen, en wat kun je niet vindenidd, de tweede, gaat t nog langzaam
schat das voor accus' en die heb ikquote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef didotcicero het volgende:
[..]
pssssst... veel handiger
[ afbeelding ]
Klinkt wel spannendquote:Op zondag 10 januari 2010 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het leger doet er in zoverre iets aan dat er tanks met water langskomen om mensen van water te voorzien. Verder is het afwachten op dooi.
O ja, ze gaan ook nog specifiek langs bij ouderen, om te kijken of die nog wel genoeg voorraad hebben enzo.
En dan maar hopen dat het daarbij blijft, moet er niet aan denken dat er ook nog eens leidingen die in de grond lopen kapot springen, maar volgens mijn lief kan dat niet omdat dat plastic/rubberen leidingen zijn die uitrekken???
Hahahahaha. Doe je goedquote:Ik heb vanmorgen in superrecordtijd gedouched. Water in de boiler gedaan, op laten warmen, en ik was er in echt 1,5 minuut weer uit. Alleen maar gauw mijn haar gewassen, en met de shampoo uitspoelen ook een keer over mijn lijf gewassen. Niet eens conditioner gebruikt ofzo. Maar mijn haar is gewassen![]()
Ik kan er weer drie dagen tegen!
Nou, dat zou wel erg spannend zijn ja. Maar zo gaat het gelukkig nietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt wel spannendVan die grote tanks met kanonnen erop die een jerrycannetje water komen brengen
Goed beveiligd dan ook
quote:Hahahahaha. Doe je goed
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel erg spannend zijn ja. Maar zo gaat het gelukkig niet
Lolquote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had echt al visioenen van die pantsercolonnes met gewapende helicopters die al die geirriteerde Ieren onder controle moeten zien te houden terwijl het water op rantsoen wordt uitgedeeld
Haha, shady dealsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
Net ff wat pondjes gescoord in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Zou je denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
LolTanks lopen ook vast in zulke grote hoeveelheid sneeuw volgens mij
Hier buiten is die kleine ook constant ze aan het vangenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hier zitten de katten echt geintrigeerd naar buiten te kijken hoe ze nou eens het beste op die interessante witte vlokjes kunnen gaan jagen
Volgens mij ligt dat politiek ietsie gevoelig. Ierland heeft t niet zo op Engelse troepen op haar grondgebied. Maar ER weet daar misschien meer over.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je denkenIk dacht altijd dat rupsbanden wel vooruit kwamen
Nou ja...anders hebben de Mariniers vast wel wat van die poolvoertuigen
Ierland kan dan vast wel aankloppen bij de buurman en wat lenen van de Royal Marines
Vandaar dequote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat politiek ietsie gevoelig. Ierland heeft t niet zo op Engelse troepen op haar grondgebied. Maar ER weet daar misschien meer over.
Niet zo toevallig nietquote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Erasmo het volgende:
Iemand toevallig nog op de A1 geweest onlangs?
Niet eens alleen troepenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat politiek ietsie gevoelig. Ierland heeft t niet zo op Engelse troepen op haar grondgebied. Maar ER weet daar misschien meer over.
Hahahahahaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet eens alleen troepen
Er heerst nog steeds zo'n 'Nederlanders - Duitsers' gevoel tussen de Ieren en de britten.
Sorry, nu we Afghanistan aan het renoveren zijn en IJsland gekocht hebben, is het geld opquote:Op zondag 10 januari 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HahahahahaCool
Maar misschien kan ons Korps Mariniers dan langskomen
Zo'n extra provincietje met mooie landschapjes kan ik wel waarderen
Jij snapt het niet hequote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, nu we Afghanistan aan het renoveren zijn en IJsland gekocht hebben, is het geld op
Helaas nietquote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef Kremers het volgende:
Dit hebben de fok!fotografen zeker niet vastgelegd he
Me tooquote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas nietIs ook het stuk waar je niet mag komen helaas
Maar nu een OVP fotosafari zou me wel trekken eigenlijk
Nou, die safari-tochten worden door Staatsbosbeheer georganiseerd. Dus je hoeft er alleen te komen. Daar word je rondgeredenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Me too
Helaas heb ik geen auto, en momenteel ook geen tele-lensMaar landschappen zijn natuurlijk wel mogelijk
Ben al ergens mee bezig.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed voor jullie conditieOf je stelt een keer een FOK-meet voor en dan wordt het opeens een stuk interessanter
Mag tijd worden ookquote:
Uhuh, net als het terugbetalen van IJsland zeker? We kunnen voorstellen dat ze vrouwen uit IJsland als betaling in natura sturen, en dan leasen we Ierland als vakantieland?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij snapt het niet heWe laten ze natuurlijk wel betalen voor deze "nood-hulp"
Af en toe heb jij best briljante ideeeenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef freud het volgende:
[..]
Uhuh, net als het terugbetalen van IJsland zeker? We kunnen voorstellen dat ze vrouwen uit IJsland als betaling in natura sturen, en dan leasen we Ierland als vakantieland?
Ik ook, maar heb je de vrouwen gezien uit IJsland...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga toch liever naar IJsland dan naar Ierland
Zo de stoep is weer schoon
Niks mis mee toch? Tenzij ze een IJSkoude bitch isquote:Op zondag 10 januari 2010 15:22 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb je de vrouwen gezien uit IJsland...
[ afbeelding ]
Hoezo mag tijd worden ook??quote:
Daarom.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:22 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb je de vrouwen gezien uit IJsland...
[ afbeelding ]
Bezetten vind ik ook zo iets...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Wanneer gingen we IJsland ook alweer bezetten?
Hallo, het _is_ al van ons! Wouter heeft het al gekocht, en iedere nederlander is mede-eigenaar van het landje. Ik zou graag zsm mijn stukje uitzoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bezetten vind ik ook zo iets...Kunnen we het niet gewoon ruilen? Mogen ze van ons Limbië en Friesland hebben.
Ik geloof ook dat de UK nog wat in te brengen heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef freud het volgende:
[..]
Hallo, het _is_ al van ons! Wouter heeft het al gekocht, en iedere nederlander is mede-eigenaar van het landje. Ik zou graag zsm mijn stukje uitzoeken
Zolang die gekke engelsen niet mee volledig doen met de EU hebben ze niks te in te brengen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de UK nog wat in te brengen heeftDus misschien meoten we delen met een zooi van die engelsen
Vet coolquote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef ElizabethR het volgende:
LOL!! Ik zou graag eens naar IJsland willen hoor, maar er wonen of een stukje van bezitten, neuh. Hoewel erg mooi, wat ik dan van foto's gezien heb tenminste, is het ook vrij eentonig daar, qua landschap, en dat kan ik van Ierland niet zeggen. Dus geef mij mijn eigenste Ierland maar
Zo, mijn commission work voor morgen is ook weer klaar
[ afbeelding ]
Die wilden hun cottage in wintersferen op canvas.
Inderdaad!! Mijn tenen liggen nog los in mijn sloffen!! Het was bitter koud!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef Ynske het volgende:
tis koud buiten
foto's zijn goed gelukt, babietje is![]()
![]()
terugreis was wat minder, duurde 1.5 uur langer
Overigens heb ik deze niet zelf gemaakt maar ze stonden heel toepasselijk bij de kinderboerderijquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Pff, je portfolio opruimen is niet zo heel erg, maar dat je vervolgens moet gaan zitten wachten tot alles weer geüpload is :[
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:09 schreef Chanty het volgende:
Vandaag maar beginnen met mijn afstuderen
Blijf dan ook van de drank afquote:Op maandag 11 januari 2010 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
Gruwelijk verslapen vanochtend....
Geen van beide.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijf dan ook van de drank afOf was je aan het vieren dat je de staatsloterij hebt gewonnen?
Dom, dom, domquote:Op maandag 11 januari 2010 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen van beide.
Had wel de tijd ingesteld van het alarm maar niet het geluid aan gezet.
Ach ja, shit happens.quote:
Bijna welquote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
Paardenstaart aan de verkeerde kant??
Da's dan een meevaller op zo'n dagquote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben ook weer thuis. Vanwege de sneeuw en het verker extra vroeg vertrokken voor een uitvaart in Purmerend, blijk je gewoon met de maximaal toegestande snelheid te kunnen reizen wegens het totaal ontbreken van files op de A-6 , de A-1 en de Ring A-10!
Stond ik dus bijna een uur te vroeg bij de aula...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, kon het echt niet laten...NIEUW: Foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat nu anders wel een fikse file op de A1...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben ook weer thuis. Vanwege de sneeuw en het verker extra vroeg vertrokken voor een uitvaart in Purmerend, blijk je gewoon met de maximaal toegestande snelheid te kunnen reizen wegens het totaal ontbreken van files op de A-6 , de A-1 en de Ring A-10!
Stond ik dus bijna een uur te vroeg bij de aula...
en niet deze dus:quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"I can see clearly now, the snow pony has gone" ?
quote:
Pics or it did not happenquote:
Is er al zicht op wanneer het is opgelost? Geen vrienden waarbij je kunt douchen en wassen?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:04 schreef ElizabethR het volgende:
Echt hoor, ik vond het niet zo erg zaterdag ochtend. Maar nu, na zeulen met emmertjes water van de buren om in bad te gooien, zodat we in ieder geval allemaal boven naar het toilet kunnen gaan en dan doorspoelen met water uit het bad, en na ontdekken dat ik geen een schone trui meer in de kast heb (zaterdag is hier wasdag, en we hadden sinds zaterdag geen water meer) en na ontdekken dat 1,5 minuut douchen onder lauwig water niet bevordelijk is voor mijn humeur, vind ik het erg.
ERGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Verwende krengen zijn we toch, hier in de westerse wereld.
Als het ontdooitquote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is er al zicht op wanneer het is opgelost?
En ja hoor, uiteraard kan ik ergens terecht om te douchen en de was te doen. Maar liever doe ik dat niet. Heb er een hekel aan om mensen lastig te vallen.quote:Geen vrienden waarbij je kunt douchen en wassen?
Tof is de hele aangelegenheid sowieso nietquote:Op maandag 11 januari 2010 15:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als het ontdooit![]()
Het dooit momenteel wel hoor, maar hoe lang duurt het eer vorst uit de grond is??
Ze voorspellen: "from Thursday on there will be a persistent thaw"
Nou, laten we het hopen.
[..]
En ja hoor, uiteraard kan ik ergens terecht om te douchen en de was te doen. Maar liever doe ik dat niet. Heb er een hekel aan om mensen lastig te vallen.
Bovendien woont mijn beste vriendin in Spiddal en ik Annaghdown. Nou, da's een eindje rijden hoor, om even te douchen.
Ik ga wel als er morgen nog geen water is bij haar wassen, dat dan weer wel.
ga je wat leuks doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, ik heb geen zin meer....wat nu?
Ik zit op kantoor.....quote:
Maak maar zinquote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
loop naar buiten, maak sneeuwballen en peper je collega's inquote:
Ja...ik doe mijn best en ik heb ook wel zin, maar niet in ditquote:
Sla een leuke secretaresse aan de haak (leuk voor 24uur is ook goedquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...ik doe mijn best en ik heb ook wel zin, maar niet in dit
nog een paar uurtjes en je mag weer naar huisquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...ik doe mijn best en ik heb ook wel zin, maar niet in dit
Ga even een zelfstudie ITILv3 doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Weet niet wat dat is, maar klinkt heel saaiquote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ga even een zelfstudie ITILv3 doen
Jaaaa! Verveel jezelf dood!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hij heeft geen deathwish geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja leuk! Waar te vinden?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
ITIL v3????quote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
IT-volk = technisch = gefixeerd op alles met knopjesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef P_B het volgende:
Ben hier toch al een tijd nieuwsgierig naar: hoe kan het dat er zoveel IT-volk ook fotografeert? Zelf ook nog ergens een papiertje met propedeuse liggen maar dat mag de naam echt niet hebben... Maar is het gewoon toeval dat het hier veel voorkomt of is dat elders ook zo?
Niet alleen IT'ers (ik niet bijv.), en hoewel je het wel veel ziet... levert dit volgens mij wel een leuke mix van mensenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef P_B het volgende:
Ben hier toch al een tijd nieuwsgierig naar: hoe kan het dat er zoveel IT-volk ook fotografeert? Zelf ook nog ergens een papiertje met propedeuse liggen maar dat mag de naam echt niet hebben... Maar is het gewoon toeval dat het hier veel voorkomt of is dat elders ook zo?
Pixelneukers dus gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 16:54 schreef Kremers het volgende:
Zelf heb ik wel IT gedaan ooit (alweer 10jaar geleden), nu ben ik bezig met Interactieve Media gericht op marketing en e-commerce.
Dat stukje over techniek gefocussed is wel waar, op tweakers.net zitten echt veel pixel fuckers(of pixel peepers, noem hoe je het noemen wilt)
En dat verklaard dan ook meteen waarom mannen graag de afstandbediening in handen hebben...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IT-volk = technisch = gefixeerd op alles met knopjes
Camera = vol met knopjes
IT-volk = gefixeerd op camera
Herken het wel hoor. Ook langzaam een interesse in computers verruild voor die naar fotografie. Maar fotografie is, als het goed is, in principe natuurlijk ook een combinatie van techniek en creativiteit. Waar komt dan weer die hang naar creativiteit uiten vandaan?quote:Simpele vergelijkingEnige nadeel van IT-ers (en dat zie je vooral bij Tweakers gebeuren) is fotografie dus heel technisch wordt benaderd. Sommigen zijn zelfs meer gefocused op techniek en de apparatuur dan het fotograferen an sich.
Das de tegenhanger van het bezig zijn met techniek waar je vaak in een bepaalde oplossing wordt geduwd zonder dat je creatief bezig kan zijn (soms wel trouwens.... ). Fotografie bied, in mijn geval, de gelegenheid om toch ergens iets creatiefs te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef P_B het volgende:
[..]
En dat verklaard dan ook meteen waarom mannen graag de afstandbediening in handen hebben...
[..]
Herken het wel hoor. Ook langzaam een interesse in computers verruild voor die naar fotografie. Maar fotografie is, als het goed is, in principe natuurlijk ook een combinatie van techniek en creativiteit. Waar komt dan weer die hang naar creativiteit uiten vandaan?
Amen! Kan me daar absoluut wat bij voorstellen. In mijn (uiteindelijk onvrijwillig noodgedwongen) enige jaar Informatica vond ik het maken van logo's voor niet-bestaande bedrijfjes bij de opdrachten toch echt leuker dan de database...quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das de tegenhanger van het bezig zijn met techniek waar je vaak in een bepaalde oplossing wordt geduwd zonder dat je creatief bezig kan zijn (soms wel trouwens.... ). Fotografie bied, in mijn geval, de gelegenheid om toch ergens iets creatiefs te doen
en een goed excuus om:
- allerlei evenementen te bezoeken
- veel nieuwe muziek te leren kennen
- leuke mensen te ontmoeten
- gewoon leuke dingen te doen
v1 heb ik gemist moet ik bekennen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ITIL v3????
Wat leren ze je daarbij dan?
ITILv1 was al niets en totaal onzinnig en met v3 bevestigen we net als v2 wat we in v1 leerden.![]()
Nieuwe katten erbij? Opslag? Huwelijk??quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef PdeHoog het volgende:Er gebeuren misschien wel leuke dingen binnenkort
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:40 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
Leuke reis in het vooruitzicht P??
Ja ook goedemorgen. Ga weer lekker studeren. Eerst een berg koffie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ochtendroutine voor kantoor is klaar. Nu aankleden, ontbijten en katten wegbrengen voor hun ontmanningsprocesLaters
Vertel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Zo jammer dat ik geen mensen eruit kan mieteren....
Komt geen flikker uit.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Zo jammer dat ik geen mensen eruit kan mieteren....
Mensen eruit mieteren omdat er geen flikker uit komt.quote:
Assertiviteit 0,0.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Mensen eruit mieteren omdat er geen flikker uit komt.
Nou worden we helemaal nieuwsgierig
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Assertiviteit 0,0.
Zegt dat genoeg?
Heb je het over Fok!-crew?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Assertiviteit 0,0.
Zegt dat genoeg?
Nope.quote:
Zeg, alleen ex-crew mag verzuurd zijn, ja!quote:
Echna speelt de verzuurde usertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, alleen ex-crew mag verzuurd zijn, ja!
Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben niet zuur, het is hier dingen lopen roepen of ITILv3.
Heftig tripjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo, na 33 uur non-stop en zonder slaap gereisd te hebben weer terug.
Maar 't was de moeite waard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdstip van nemen: 4.45
Onderweg best veel sneeuw gehad en het was nog maar de vraag of we de boot van 07.00 zouden halen. Bij de laatste motor waren we pas om 23.30 bij die vent en toen moesten we nog vanuit Wales helemaal naar de andere kant van Engeland om op de boot te stappen.
Tis toch geen left hand drive hè?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo, na 33 uur non-stop en zonder slaap gereisd te hebben weer terug.
Maar 't was de moeite waard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdstip van nemen: 4.45
Onderweg best veel sneeuw gehad en het was nog maar de vraag of we de boot van 07.00 zouden halen. Bij de laatste motor waren we pas om 23.30 bij die vent en toen moesten we nog vanuit Wales helemaal naar de andere kant van Engeland om op de boot te stappen.
Surequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:12 schreef RonaldV het volgende:
Leuke fietsen! Daar kan wel een model op, deze zomer?
Gashendel zit gewoon waar 'ie hoort jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Tis toch geen left hand drive hè?
Mijn hond begon keihard te blaffen omdat ik keihard en hysterisch begon te stiklachen met een slok thee in mijn mond die ik tegen elke prijs probeerde binnen te houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Tis toch geen left hand drive hè?
Thee? Je hebt weer water?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn hond begon keihard te blaffen omdat ik keihard en hysterisch begon te stiklachen met een slok thee in mijn mond die ik tegen elke prijs probeerde binnen te houden.
Niet gelukt.
D'r ligt toch voldoende sneeuw buiten om te smeltenquote:
+1 scherp!quote:
Survivalist van niks ben je ook, zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nee. we hebben nog steeds geen water uit de kraan. Maar wel uit flessen, die kopen we in de winkel. Ik geloof dat dat in Nederland ook bestaat??? Spa blauw ofzo??
Och, ik zal het wel overleven. Om nou zo'n reis te ondernemen alleen maar om effe te douchen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef RonaldV het volgende:
Kom je zondag naar de meet? Hier hebben we gewoon werkende douches!
Nog steeds geen kraanwater? Damnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nee. we hebben nog steeds geen water uit de kraan. Maar wel uit flessen, die kopen we in de winkel. Ik geloof dat dat in Nederland ook bestaat??? Spa blauw ofzo??
En is het niet door bevroren mains, dan wel door de overheid
Tot het ging dooienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nog steeds geen kraanwater? Damn. Enig idee hoe lang 't nog gaat duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |