quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:En vertel dat de rest van het vrouwelijk geslacht ook ff
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vrouwelijk geslacht, luuster es efkes naar Tante Liza Bet.
PdHoog is NIET dik, hij is een beertje!!
Gecondoleerd en sterkte kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er wel, maar even stil, aangezien ik hier nogal wat afleidende zaken heb. De oma van mijn vrouw is vroeg in de avond vredig ingeslapen, dus mijn prioriteiten liggen even niet bij FOK!
Lastige taak, veel succes daarmee...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef RonaldV het volgende:
Dank allemaal.
Het is niet zo dramatisch als het misschien lijkt. Ze was een lief mens, maar wel één die heel wat jaartjes achter de kiezen heeft gehad, dus dan is de schok wat minder groot (al is dat natuurlijk anders voor mijn vrouw), zelfs als het totaal onverwacht gebeurt. Mijn vrouw sprak haar vrijdag nog over de telefoon om haar gelukkig nieuwjaar te wensen, en toen leek alles in orde.
Ik kan er wel goed mee omgaan, maar af en toe ben ik even weg van het toetsenbord om even met familie te praten die er wat meer moeite mee hebben.
quote:
Wat voor beertje dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
En goedemorgen
Ik ga voortaan ook maar zeggen dat ik een beertje ben
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat voor beertje dan?
Een lief knuffelig beertje of een ruige grizzly?
De eerste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een beetje van beide?
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |