Ja, die hele opstellen altijd... je leest maar terug als je het wilt weten.quote:
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Dat gaat nog een pittige wedstrijd worden morgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik hoop dat morgen Veolia rijdt. Ik wil de veldrijders in de sneeuw wel graag op de plaat zetten.
Op een 30D is het VOLLEDIG afhankelijk van hoe de belichting verder wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doen
5D Mk II hier denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen
Vanmiddag langs het IJSselmeer gereden, er stonden gewoon al mensen opMorgen kiekjes maken (bbrrr)
Nice.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Waarom? Hoe kouder hoe beterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi
Dan kan ik gewoon mee, kan ik ook weer normaal door m'n neus ademen enzo.
Mee eensquote:
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eensMaar ik merk aan mezelf dat ik wat krampachtig ga lopen met al dat ijs op die paden. En ik gok dat de natuurgebieden nog erger zullen zijn. En dan nog even 8 kg rugzak mee en je hebt een goed recept voor veel last van je rug de komende tijd
Ook dat jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook dat jaEn als je ongelukkig neerkomt en er is niemand in de buurt heb je ook een probleem
Gat in de markt met dit weer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.
En een pinapparaat eraan verbonden. Eerst kaart erdoorheen en dan aan de tapquote:
En dan een sleetje achter die hond en dan brengt ie je vast nog naar huis ook, want ja zelf mag je niet rijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een pinapparaat eraan verbonden. Eerst kaart erdoorheen en dan aan de tapNet als die 24uurs-benzinepompen
Ja gewoon ff je sok voor zijn neus houden en ZOEK!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan een sleetje achter die hond en dan brengt ie je vast nog naar huis ook, want ja zelf mag je niet rijden.
Echt een gat in de markt![]()
Goed fotografeerbaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef RonaldV het volgende:
Dinsdag de schaatsklassieker Elburg Harderwijk. Tenminste: als het streng
blijft vriezen
dat is t op de 40D ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op een 30D is het VOLLEDIG afhankelijk van hoe de belichting verder wasEn in welke mate je nog gaat corrigeren in RAW
Ik ben het ijs nog niet op geweest, en in Elburg kom ik eigenlijk nooit. Maar over het algemeen kun je goed bij Harderwijk fotograferen. Ik zal eens kijken of ik achter goeie fotoplekken kan komenquote:
Sja, ik ben geen FOK!-fotograaf, he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Er wordt nog een Fok-fotograaf voor deze koers gevraagd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Arrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhhhh
Krijgen we verdomme een SMS dat zoonlief alweer niet naar school hoeft maandag!! Nu heeft ie al twee dagen extra kerstvakantie gehad deze week vanwege 'slecht weer' enzo, en het feit dat Ierland daar niet mee om kan gaan, Nu hebben ze nog langer ijsvrij gegeven, tot en met woensdag volgende week.
Ik krijg nooit meer rust hier
Hij heeft vanmiddag wel de blits gemaakt op Lough Corrib, want in tegenstelling tot heel veel Ieren kan hij wél schaatsen!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Chanty het volgende:
Pffff Romey is aan het puberen of zoBeest komt ineens overal waar ze niet mag komen. Het fornuis en aanrecht zijn erg in trek
De badkamer is ze ook al eens ingeweest, de glazenkast was niet veilig en de salontafel is sowieso niet veilig. En ze krijgt het telkens voor elkaar om iets te slopen of naar beneden te flikkeren de olifant
Ja maar die van jou waren al ondeugend en zijn wat jongerquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar die van jou waren al ondeugend en zijn wat jongerBij Romey dachten we dat we t al achter de rug hadden
Dat kan voor jou alleen een slechte voorbode zijnquote:
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat kan voor jou alleen een slechte voorbode zijnRomey was een hele lieve kitten
Eens zien we er het laatst lacht
Hier staat de speaker op de tv geplaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik natuurlijkTroost je...die van mij vinden de TV steeds interessanter worden
Ik zie nog wel gebeuren dat mijn centerspeaker een keer naar beneden dondert
Mwjah...dit is een wat duurdere speaker dan die vn julliequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hier staat de speaker op de tv geplakt
Die kan vast ook wel tegen ductapequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dit is een wat duurdere speaker dan die vn jullie
Uiteraardquote:
Eens, succes met opvoedenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik ben van mening dat mijn vriendjes maar moeten leren dat ze niet op de TV mogen
Dankquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Er worden hier geen plaatjes geschoten alleen van de ellende onder het gootsteenkastje
Ik had leukere dingen kunnen bedenken voor deze middag, aan de andere kant ben ik blij dat ik thuis was en de spuitende leiding ontdekte en op tijd de hoofdkraan heb dicht kunnen draaien....
[ afbeelding ]
Wij proberen het zelf te maken, aangezien dit soort grapjes voor eigen rekening komt ben ik bang. Maar de kraan had natuurlijk niet mogen gaan roesten, ding is net een half jaar oud dus J. is al terug naar de gamma met bon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]das klote
komen ze t vandaag nog maken?
Klote zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij proberen het zelf te maken, aangezien dit soort grapjes voor eigen rekening komt ben ik bang. Maar de kraan had natuurlijk niet mogen gaan roesten, ding is net een half jaar oud dus J. is al terug naar de gamma met bon.
*zucht*
hopelijk zijn we vanmiddag nog op tijd voor het vreugdevuur.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klote zeg.
Vreugdevuur klinkt als fototijd.
WE hebben weer waterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
En nu maar duimen dat alles gesmeerd verloopt.
Het gaat volgens buienradar wel sneeuwen tegen 17:00, hopelijk niet te hard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig.
Wel klote idd van je halve middag.
Maar snel de camera pakken, geheugenkaart leeg gooien, accu checken en foto's maken van de vuren.
Je bent met de fotoclub op pad geweest?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
I'm surrounded by noobs.
Eerst gingen ze interessant doen over foto's en daarna flitsen in een goed verlichte ruimte.
Daarna een hele duscussie over snelheden van internet enzo.
Nee, zit bij knus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent met de fotoclub op pad geweest?
Whahahahahahahahahaha. Leg je 40D en je 70-200 er ff naastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, zit bij knus.
Zat een of andere kneus op te scheppen met z'n dslr en z'n superzoomlens van 18-200.
En maar foto's maken met de interne flitser.
Daarna gaat hij gewichtig zitten doen over z'n 4MB internet, wat dus 4mbit internet is.
Ah mooi, gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Chanty het volgende:
Pffff Romey is aan het puberen of zoBeest komt ineens overal waar ze niet mag komen. Het fornuis en aanrecht zijn erg in trek
De badkamer is ze ook al eens ingeweest, de glazenkast was niet veilig en de salontafel is sowieso niet veilig. En ze krijgt het telkens voor elkaar om iets te slopen of naar beneden te flikkeren de olifant
Ik vraag wel gewoon of die twee katten van mij me warm komen makenquote:
Heequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef fFarl het volgende:
Het begon irritant te worden dat we ze continu van het aanrecht moesten verjagen, om ze ons dan vrolijk te zien uitzwaaien via het keukenraam als we in auto zitten. Clowns...
Hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ah mooi, gedeelde smart is halve smart![]()
Hopelijk als die van ons binnenkort 'geholpen' zijn, kunnen ze weer naar buiten en daar hun energie kwijt.
Het begon irritant te worden dat we ze continu van het aanrecht moesten verjagen, om ze ons dan vrolijk te zien uitzwaaien via het keukenraam als we in auto zitten. Clowns...
Ja, fijn, jouw probleem afwentelen op de buren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar
DIe van ons worden in februari geholpen, en gelijk een chip in hun nek en ze mogen naar buiten. Hopelijk doen ze dan net als de oudste hun behoefte lekker buiten, scheelt om de 2 dagen de kattebak verschonen
LOLquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent met de fotoclub op pad geweest?
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:33 schreef RonaldV het volgende:
Ja, fijn, jouw probleem afwentelen op de buren.Dat vreet ik niet van een hondeneigenaar, dus ook niet van een katteneigenaar. Mijn katten doen het gewoon op de bak (maar ik heb van die tijgers die niet eens naar buiten durven)!
hondenpoep ruim ik op, althans dat van mn hond (helaas is ze er niet meer)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:38 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia's
Onze buurt stikt van de katten, dus als die van mij niet buiten komen, komt het kattengilde zich bij mij uitleven. Nee, ook hier geldt; gedeelde poep, is halve poep.
Overigens, als pre-pubers mochten ze afgelopen najaar gewoon naar buiten. Ze kwamen alleen naar binnen voor eten en kattebak. Echt: clowns
Als je een St Berhard naast een kat zet wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:38 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, hondepoep voor de deur is ff een andere orde van grootte dan een kattedrolletje in je begonia's
Je deelt jouw katten hun poep maar met jezelf, dan doe ik hetzelfde met die van mij.quote:Onze buurt stikt van de katten, dus als die van mij niet buiten komen, komt het kattengilde zich bij mij uitleven. Nee, ook hier geldt; gedeelde poep, is halve poep.
ik hoef niet te schelden zolang ze op een kattenbak gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wou dat we katten hadden waarop mensen konden schelden enzo.
Ik wil schelden dat ze niet op hun bak gaan...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoef niet te schelden zolang ze op een kattenbak gaan
Minder en beterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
Wat willen de mede-FOT-ers dit fotojaar eigenlijk bereiken qua fotoresultaat? Ikzelf wil bv komende december composities echt een beetje in de vingers hebben...
Dat ik m'n huidige baan kan opzeggen en me volledig op m'n fotografie kan storten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
Wat willen de mede-FOT-ers dit fotojaar eigenlijk bereiken qua fotoresultaat? Ikzelf wil bv komende december composities echt een beetje in de vingers hebben...
Staatsloterij winnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ik m'n huidige baan kan opzeggen en me volledig op m'n fotografie kan storten.
Speel automagisch mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Staatsloterij winnenAl loten gekocht voor morgen?
Coolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Speel automagisch mee.
Kan ik die krengen niet vergeten te kopen.
Ik wil vooral lol hebben bij het schieten. Ik hoef niet technisch perfect, ik wil gewoon een leuke fotosessie. Ongeacht of ik mijn lens richt op een persoon, een dier, een vliegtuig of een landschap. Fotograferen is voor mij alleen maar even weg zijn van de dagelijkse dingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef fFarl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil vooral lol hebben bij het schieten. Ik hoef niet technisch perfect, ik wil gewoon een leuke fotosessie. Ongeacht of ik mijn lens richt op een persoon, een dier, een vliegtuig of een landschap. Fotograferen is voor mij alleen maar even weg zijn van de dagelijkse dingen.
Volgens mij worden met die gladheid meerdere paaltjes e.d. ontwrichtquote:
Die zag ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:48 schreef didotcicero het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat je er een (van pijn vertrokken) gezicht in ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |