Ik vraag me af wanneer ie uit de kast komt... mijn gaydar rinkelt al vanaf moment 1quote:Op maandag 11 januari 2010 09:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij zei zelf al, ooo dat ik dit ga vertellen, wat erggggg
Die jongen lijkt wel continu stoned... niet alleen in GTST maar ook in het echt...
Onze playmobilboy natuurlijk... Jan Kooijman aka Danny.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:20 schreef Marrije het volgende:
Wie is Jan?
Ik dacht dat hij homo wasquote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Onze playmobilboy natuurlijk... Jan Kooijman aka Danny.
Hij heeft wel een heel mooie vriendin.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is hij ook, alleen zit hij zelf nog in de ontkenningsfase...
Zien!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel mooie vriendin.
(in het echte leven dan)
Over welke shortie gaat dit nou? Want in die van vanavond zie ik haar niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Joke Bruijs komt eindelijk een beetje geloofwaardig over in die shortie
Hoe bedoel je? Is het op haar eigen initiatief dat ze geen grote rollen meer krijgt?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar heeft Jette helaas zelf voor gekozen.
Precies.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Is het op haar eigen initiatief dat ze geen grote rollen meer krijgt?
Dus Jan is bewust gekozen voor de rol van Danny. Hij is gewoonweg de vleeschgeworden Danny.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Roberto258 het volgende:
Die Jan bij Ranking the Starshij is in het echt dus al net zo'n idioot
Die van dinsdagquote:Op maandag 11 januari 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Over welke shortie gaat dit nou? Want in die van vanavond zie ik haar niet?
zwangerschapskilo's vliegen eraanquote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
Zo, Sjors heeft best dikke bovenbenen gekregen zeg
Inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Houdt dat gezeur met Barbara en die kanker nou een keer op zeg.
ja belachelijk idd hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
'Onze kleine verdient ouders die getrouwd zijn'
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja belachelijk idd hahaVind m trouwns nep overkomen. Maar dat was al bekend
http://gtstcourant.web-lo(...)jette-van-der-m.htmlquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, weet je er het fijne van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |