quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Marrije het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst dat kuiltje in dr kin
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef sherezade het volgende:![]()
[..]
je vergeet haar piekerige droge haar en ze moet vooral niet lachen met die doorgetrokken mondhoeken van dr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook wel wat lekkers hebben hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef alors het volgende:
Wat een wijvennijd tegen Lorena![]()
![]()
Lorena is een baas
Van mij mogen ze dat smoel verbouwen, wordt-ie lekker hard van.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:32 schreef sherezade het volgende:
danny mag van mij wel eens een pak slaag krijgen met zijn lego playmobil kop![]()
het zou leuk zijn als danny en bing op de vuist zouden gaan
Daar heeft Jette helaas zelf voor gekozen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef Tirza het volgende:
Laura mag de serie ook wel uit, ze is niet meer dan een soort van edelfigurant.
Ghehe, dat verhaal over die ex. En nu is de maat vol!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Roberto258 het volgende:
Die Jan bij Ranking the Starshij is in het echt dus al net zo'n idioot
Nou inderdaad!!! Precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Roberto258 het volgende:
Die Jan bij Ranking the Starshij is in het echt dus al net zo'n idioot
Wtf? En dat vertelt hij zo op tv?quote:Op maandag 11 januari 2010 02:35 schreef Perico het volgende:
(uit Ranking the Stars):
Vriendin komt ruikend naar verboden seks naast Jan in bed liggen, Jan flipt uit, vriendin vraagt later aan Jan of haar sexbuddy niet bij hun kan komen wonen, vriendin en sexbuddy blijken schurft te hebben...
Hij zei zelf al, ooo dat ik dit ga vertellen, wat ergggggquote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wtf? En dat vertelt hij zo op tv?
Wat een droeftoeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |