...en nog een paar probleempjes op allerlei gebieden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef thewishmaster het volgende:
We staan voor een grote bezuinigingsoperatie en Jan Peter maakt zich druk over het schoonvegen van de stoep.....
Je zou je er eigenlijk rot om moeten lachen als in een ander land de premier zich hiermee zou bemoeien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
...en nog een paar probleempjes op allerlei gebieden.
Maar als het stoepje maar schoon is
Ja, laten we die bankiers een schop geven!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef thewishmaster het volgende:
We staan voor een grote bezuinigingsoperatie en Jan Peter maakt zich druk over het schoonvegen van de stoep.....
De overheid wil normen en waarden opleggen aan burgers terwijl ze ZELF geen normen en waarden hebben met hun privacy schendende maatregeltjes en andere onbeschofte regelgeving.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef popolon het volgende:
Nou 't is al wel duidelijk dat Balkenende de spijker op z'n kop slaat. De 'ikke-ikke-ikke' cultuur is nog steeds springlevend. En als het toch even kan meteen wijzen naar de overheid.
Ik woon in een doodlopende straat waar geen oma's doorheen lopen. Maar mocht er een oma over mijn stoep lopen en uitglijden zal ik haar zeker laten liggen. Het is namelijk niet zo verstandig om mensen te verplaatsen die hun heup hebben gebroken, dat laat ik aan de ambulancebroeders over. Verder glijdt niemand uit door sneeuw: men glijdt uit doordat het glad is. Sneeuw kan je weghalen, glad ijs op de stoep niet. Tot zover je pogingen om mij een schuldgevoel aan te praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een uitgegleden oma met een gebroken heup laat je zeker ook fijn op je stoepje liggen. Het is immers jouw oma niet en je kunt er gewoon over heen lopen...
Dat inderdaad ook nog. De man die ons hele land in de uitverkoop zet voor de EU en allerlei betuttelende uitspraken doet en privacybeperkende maatregelen doorvoert heeft het gore lef om met zijn moraliserende vingertjes richting ons te wijzen? Nigga, pleasequote:De overheid wil normen en waarden opleggen aan burgers terwijl ze ZELF geen normen en waarden hebben met hun privacy schendende maatregeltjes en andere onbeschofte regelgeving.
Ze is in de 50 en als enige dame van plezier hier blijven werken toen de rest moest verkassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Probeer je haar te versieren Adelante?
Het is eigenlijk ongelofelijk aanmatigend van hem. Alsof hij er al van uitgaat dat mensen zoiets niet uit zichzelf doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik woon in een doodlopende straat waar geen oma's doorheen lopen. Maar mocht er een oma over mijn stoep lopen en uitglijden zal ik haar zeker laten liggen. Het is namelijk niet zo verstandig om mensen te verplaatsen die hun heup hebben gebroken, dat laat ik aan de ambulancebroeders over. Verder glijdt niemand uit door sneeuw: men glijdt uit doordat het glad is. Sneeuw kan je weghalen, glad ijs op de stoep niet. Tot zover je pogingen om mij een schuldgevoel aan te praten.
[..]
Dat inderdaad ook nog. De man die ons hele land in de uitverkoop zet voor de EU en allerlei betuttelende uitspraken doet en privacybeperkende maatregelen doorvoert heeft het gore lef om met zijn moraliserende vingertjes richting ons te wijzen? Nigga, please![]()
Stel je bent een gehoorzame burger en veegt je stoep. Tijdens dit gebeuren vindt er een preventieve controle plaats in de wijk en moet je je ID-kaart tonen aan een overijverige agent die het niet goedkeurt dat jij hem thuis pakt. Zonder ID op de openbare weg, dus in overtreding. Only in ...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
Zolang ik een identiteitskaart bij me moet hebben om toegang te krijgen tot de stoep en de openbare weg, zie ik de stoep voor mijn huis niet als mijn stoep.
Zoals de waard is ....quote:Het is eigenlijk ongelofelijk aanmatigend van hem. Alsof hij er al van uitgaat dat mensen zoiets niet uit zichzelf doen.
Inderdaad, dat merkte ik ook al op in pagina 1.quote:Waar was Balkenende van de week toen de vlam in de pan sloeg in Culemborg? Doodse stilte vanuit den Haag. Maar ja, dat is natuurlijk ook een écht probleem dus hands off
OMGquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik woon in een doodlopende straat waar geen oma's doorheen lopen. Maar mocht er een oma over mijn stoep lopen en uitglijden zal ik haar zeker laten liggen. Het is namelijk niet zo verstandig om mensen te verplaatsen die hun heup hebben gebroken, dat laat ik aan de ambulancebroeders over. Verder glijdt niemand uit door sneeuw: men glijdt uit doordat het glad is. Sneeuw kan je weghalen, glad ijs op de stoep niet. Tot zover je pogingen om mij een schuldgevoel aan te praten.
[..]
Dat inderdaad ook nog. De man die ons hele land in de uitverkoop zet voor de EU en allerlei betuttelende uitspraken doet en privacybeperkende maatregelen doorvoert heeft het gore lef om met zijn moraliserende vingertjes richting ons te wijzen? Nigga, please![]()
Precies. Je hoeft namelijk ook niet op die stoep te plassen want dan krijg je een boete. Zelfs als je het ijs probeerde te laten smeltenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
Zolang ik een identiteitskaart bij me moet hebben om toegang te krijgen tot de stoep en de openbare weg, zie ik de stoep voor mijn huis niet als mijn verantwoordelijkheid.
sterker nog, toen de politie kwam bij de buren vanwege geluidsoverlast, werd ik gesommeerd naar binnen te gaan terwijl ik mijn eigen tuin stond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
Zolang ik een identiteitskaart bij me moet hebben om toegang te krijgen tot de stoep en de openbare weg, zie ik de stoep voor mijn huis niet als mijn verantwoordelijkheid.
Wat zie ik als protest? Het niet vegen van een stoep die niet van mij is? Waar haal jij precies uit dat ik dat niet doe uit protest?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
OMG![]()
Je ziet het nog echt als protest ook
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
Nogmaals: hoe wil jij van sneeuw op je bek gaan? Sneeuw is niet gladquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef deedeetee het volgende:
Ik veeg de stoep altijd als het gesneeuwd heeft. Vind het zelf ook link als ik naar mijn auto loop en zie ook liever niet iemand anders een doodsmak maken voor mijn deur.
Vind mensen die te lui zijn om de stoep schoon te maken asociaal.
Ook al is de stoep 80 meter van je huis verwijdert? En dan even 30 meter stoep sneeuwvrij makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef deedeetee het volgende:
Ik veeg de stoep altijd als het gesneeuwd heeft. Vind het zelf ook link als ik naar mijn auto loop en zie ook liever niet iemand anders een doodsmak maken voor mijn deur.
Vind mensen die te lui zijn om de stoep schoon te maken asociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |