http://www.spitsnieuws.nl(...)e_stoepje_vegen.htmlquote:Premier Jan Peter Balkenende roept burgers op de stoep voor het huis weer sneeuwvrij te maken. "Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving."
Balkenende zei dat vandaag na de ministerraad op een vraag over de sneeuwruimverplichting die niet meer geldt in de meeste gemeenten in Nederland. Tot voor een paar jaar stond die nog in de Algemene Plaatselijke Verordening in veel gemeenten. In steden als Breda en Almere hebben lokale bestuurders hun burgers de afgelopen dagen opgeroepen de stoep wel weer te gaan vegen.
In het buitenland is het sneeuwvegen vaak nog wel verplicht. In Antwerpen bijvoorbeeld zijn al 175 boetes uitgedeeld aan inwoners die de stoep voor hun huis niet sneeuwvrij hadden gemaakt.
Daar gaat het hem natuurlijk om, lekker boete's uitdelen.quote:In Antwerpen bijvoorbeeld zijn al 175 boetes uitgedeeld aan inwoners die de stoep voor hun huis niet sneeuwvrij hadden gemaakt.
Echt leiderschap dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
Tekenend dat hij pas dagen na de rellen die heel Nederland bezighielden met een speech komt met de gebruikelijk politiek correcte no shit Sherlock bullshit erin en zich wel met dit soort dingen bezighoudt.
Het gaat niet om dat stoepje, het gaat om betrokkenheid bij de maatschappij en eigen verantwoordelijkheid! Vooral in kansenwijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Sigma22 het volgende:
De premier hoort zich met dit soort flauwekul niet bezig te houden. Ook al wordt er naar gevraagd.
Neem je eigen verantwoordelijkheid eens en flikker op met heel dat kutkabinet van je met al die idiote en kolderieke regeltjes en wetten.quote:Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving
Als ik Balkenende zie denk ik niet aan vrijwilligerswerk, maar aan race-auto's.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat stoepje, het gaat om betrokkenheid bij de maatschappij en eigen verantwoordelijkheid! Vooral in kansenwijken.
Het is toch eigenlijk te triest dat een man die waarsch. huilend de klas uit zou rennen als hij een middelbare school klas voor zich had in de functie van leraar een heel land bestuurtquote:
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef BasEnAad het volgende:
Is toch niks vreemds aan. Hou gewoon je stoepje schoon.
Het ontbreekt in heel Europa aan leiderschap, is mijn stelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te triest dat een man die waarsch. huilend de klas uit zou rennen als hij een middelbare school klas voor zich had in de functie van leraar een heel land bestuurt.
Als dat politiek anno 2010 is zijn we eigenlijk toch wel heel diep gezonken.
Misschien waar jij woont en elk jaar een meter sneeuw valt ofzo okay, maar voor die 5 centimeter hier?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef popolon het volgende:
't Is wat vreemd dat Balkenende 'moet' oproepen om mensen hun stoep te laten vegen. Zoiets doe je toch gewoon uit jezelf?
Dit dus, maar de pavlov reactie van het premier-bashen is al in volle gang zie ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef BasEnAad het volgende:
Is toch niks vreemds aan. Hou gewoon je stoepje schoon.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik stoor me er niet aan en als andere mensen dat wel doen dan staat het hen vrij om mijn stoep te vegen en anders lopen ze maar om.
Sterker nog, die stoep is niet eens van mij maar van de gemeente.
Dat de gemeente dat lekker doet. Of niet. Mij zal het aan mn lul jeuken.
Feit is dat die mongool zich met andere zaken bezich moet houden en neit met mijn stoep.
Wmb mag heel dit kutkabinet liever vandaag nog knallen dan morgen![]()
Denk alle 4quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef LXIV het volgende:
Is je stoepje vegen (al na een oproep van de premier) nu links of rechts? Gezagsgetrouw of sociaal? Traditioneel of maatschappelijk-verantwoord?
Jij komt een beetje over als het vleesgeworden individualisme en egoisme waar Balkenende het hier over heeft. Kom op zeg, hou je buurt een beetje leefbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik stoor me er niet aan en als andere mensen dat wel doen dan staat het hen vrij om mijn stoep te vegen en anders lopen ze maar om.
Sterker nog, die stoep is niet eens van mij maar van de gemeente.
Dat de gemeente dat lekker doet. Of niet. Mij zal het aan mn lul jeuken.
Feit is dat die mongool zich met andere zaken bezich moet houden en neit met mijn stoep.
Wmb mag heel dit kutkabinet liever vandaag nog knallen dan morgen![]()
Je stoepje vegen is gewoon netjes naar je medeburgers toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef LXIV het volgende:
Is je stoepje vegen (al na een oproep van de premier) nu links of rechts? Gezagsgetrouw of sociaal? Traditioneel of maatschappelijk-verantwoord?
Nur deswegen wollte ich gern in Deutschland leben. Dort wird nog gefegt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
De hufterigheid blijkt maar weer, dat het niet vanzelfsprekend is dat je je stoep veegt, triest dan de premier daar wat van moet zeggen en dat er hier zo gereageerd wordt.
Op sommige plekken is toch aardig wat gevallen zag ik toen ik een week gelden in NL was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien waar jij woont en elk jaar een meter sneeuw valt ofzo okay, maar voor die 5 centimeter hier?
Die stoep is niet van mij, maar van de gemeente. En wat boeit het mij nou dat er sneeuw voor mijn stoep ligt? Ik heb er geen last van en ja ik loop er ook gewoon overheen. En Balkenende heeft daar geen moer mee te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
De hufterigheid blijkt maar weer, dat het niet vanzelfsprekend is dat je je stoep veegt, triest dan de premier daar wat van moet zeggen en dat er hier zo gereageerd wordt.
Ze zouden eens wat gaan doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef du_ke het volgende:
Hier wou de lokale VVD alle werkelozen al aan het sneeuwschuiven zetten
Voilà!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Die stoep is niet van mij, maar van de gemeente. En wat boeit het mij nou dat er sneeuw voor mijn stoep ligt?
Nou ook daar is men niet meer altijd zo gezagsgetrouw hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nur deswegen wollte ich gern in Deutschland leben. Dort wird nog gefegt!
Een uitgegleden oma met een gebroken heup laat je zeker ook fijn op je stoepje liggen. Het is immers jouw oma niet en je kunt er gewoon over heen lopen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Die stoep is niet van mij, maar van de gemeente. En wat boeit het mij nou dat er sneeuw voor mijn stoep ligt? Ik heb er geen last van en ja ik loop er ook gewoon overheen. En Balkenende heeft daar geen moer mee te maken.
En waarom zou dat vanzelfsprekend moeten zijn?quote:dat het niet vanzelfsprekend is dat je je stoep veegt,
Da's een prima idee. Dan komen ze ook eens van hun luie reet af.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef du_ke het volgende:
Hier wou de lokale VVD alle werkelozen al aan het sneeuwschuiven zetten
Het idee is best leuk hoor maar in de praktijk is het niet haalbaar omdat in het geval van mensen die in de WW vallen de gemeente daar niets over te zeggen heeft en het in de andere gevallen niet onder werk valt dat je zomaar iemand kan opdragen.quote:
Precies. Dat is de hele strekking.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een uitgegleden oma met een gebroken heup laat je zeker ook fijn op je stoepje liggen. Het is immers jouw oma niet en je kunt er gewoon over heen lopen...
Het is mijn stoep niet. Klaar. Als ik er andere tegels in flikker krijg ik de gemeente op mn dak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij komt een beetje over als het vleesgeworden individualisme en egoisme waar Balkenende het hier over heeft. Kom op zeg, hou je buurt een beetje leefbaar.
De gemeente hoeft niet voor alles op te draaien, en dan zeker weer klagen dat de belastingen te hoog zijn.
Een stukje hulp en comfort bieden aan je buren. Kleine moeite groot resultaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom zou dat vanzelfsprekend moeten zijn?
Typerend voor Nederland dit, zelfde soort houding zie je op stations, lekker de trein in dringen als er nog mensen uitstappen, voor de uitgang gaan staan, mensen niet laten invoegen op de snelweg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom zou dat vanzelfsprekend moeten zijn?
Ik vind dat helemaal niet vanzelfsprekend en ook helemaal niet hufterig als iemand dat niet doet.
Als ik langs een ongeveegde stoep kom dan denk ik bij mn eigen, die heeft zeker wat beters te doen, of het boeit hem net als mij niet, of hij heeft thuis geen zeikwijf zitten die ligt te mekkeren dat de stoep geveegd moet worden.
Sterker ong, ik denk dat de meeste stoepen geveegd worden door kerels met een zeikwijf thuis
Als je met dit weer naar buiten gaat en comfort verwacht ben je in mijn ogen een volslagen debiel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een stukje hulp en comfort bieden aan je buren. Kleine moeite groot resultaat
Precies, houd je buurtje lekker gezellig en leefbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een stukje hulp en comfort bieden aan je buren. Kleine moeite groot resultaat
Ik ga niet met de trein en in het verkeer ben ik een heer, al rij ik wel structureel te hard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Typerend voor Nederland dit, zelfde soort houding zie je op stations, lekker de trein in dringen als er nog mensen uitstappen, voor de uitgang gaan staan, mensen niet laten invoegen op de snelweg.
Maar intussen mag de gemeentelijke sociale dienst wel bakken met geld aan uitvreters geven. En dan vragen ze of je er alsjeblieft eens iets voor terug wil doen en dan mogen ze dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee is best leuk hoor maar in de praktijk is het niet haalbaar omdat in het geval van mensen die in de WW vallen de gemeente daar niets over te zeggen heeft en het in de andere gevallen niet onder werk valt dat je zomaar iemand kan opdragen.
Die strooidiensten zullen zich heus niet aanvallen voelen als ze ook eens een dagje niet hoeven te strooien...quote:En het was ook gewoon het goedkoop aanvallen van de gemeentelijke strooidienst die al wekenlang in een drieploegendienst bezig is de boel netjes te houden...
Nou het is wel erg prettig wanneer je een beetje fatsoenlijk kan lopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je met dit weer naar buiten gaat en comfort verwacht ben je in mijn ogen een volslagen debiel.
debiel of een bejaarde, gehandicapte of iemand met een beetje pech?quote:Als je niet over een stoepje met sneeuw kunt lopen zonder op je plaat te gaan ook overigens
Mijn buurt is lekker gezellig en leefbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, houd je buurtje lekker gezellig en leefbaar.
Probeer je haar te versieren Adelante?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
Ik heb hier onze opgang geveegd en beneden de stoep van ons en de onderbuurvrouw
Nou de mensen die dan aan het werk gezet worden kunnen dat zeker geheel zonder begeleidingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die strooidiensten zullen zich heus niet aanvallen voelen als ze ook eens een dagje niet hoeven te strooien...
.quote:Drie koningen, drie koningen.
Geef mij een nieuwe hoed hoed hoed
want mijn oude die is versleten
en mijn moeder die mag het niet weten
en mijn vader is niet thuis.
Piep, zei de muis al in het achterhuis
Het trieste is dat mensen het niet uit zichzelf doen, even de stoep schoonmaken, ook die van de buren die slecht te been zijn of op vakantie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee is best leuk hoor maar in de praktijk is het niet haalbaar omdat in het geval van mensen die in de WW vallen de gemeente daar niets over te zeggen heeft en het in de andere gevallen niet onder werk valt dat je zomaar iemand kan opdragen.
En het was ook gewoon het goedkoop aanvallen van de gemeentelijke strooidienst die al wekenlang in een drieploegendienst bezig is de boel netjes te houden...
Nou nou, Vosss, waarom nou meteen weer zo mild? Je begint in te kakken heur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Neem je eigen verantwoordelijkheid eens en flikker op met heel dat kutkabinet van je met al die idiote en kolderieke regeltjes en wetten.
Ik hoop dat bij de volgende verkiezingen je kenkerhard op je lelijke plaat gaat. Homo.
Mensen die slecht ter been zijn hebben toch niks buiten te zoeken met dit weer?quote:Het trieste is dat mensen het niet uit zichzelf doen, even de stoep schoonmaken, ook die van de buren die slecht te been zijn of op vakantie.
Nee de overheid moet dat doen...
een pak zout kost, wat is het 29 cent?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Chadi het volgende:
Net of mensen dat al niet doen. Vroeger kon je nog zout uit zo'n bak halen en strooien.. tegenwoordig zijn die bakken weg. Wie faalt hier nou? De Burger of de staat?
Pak zout werkt niet goed pietverdriet.. want als het mengt ligt het vriespunt te hoog . en voor je het weet heb je een ijsbaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een pak zout kost, wat is het 29 cent?
dat kan er bij jou niet af?
Boehoehoe, de overheid faalt
Eigen verantwoordelijkheid bij zoiets simpels is inderdaad ver te zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen het niet uit zichzelf doen, even de stoep schoonmaken, ook die van de buren die slecht te been zijn of op vakantie.
Nee de overheid moet dat doen...
Brood halen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die slecht ter been zijn hebben toch niks buiten te zoeken met dit weer?
Ja kut voor hun dat ze ff niet naar buiten kunnen ja, maar is het mijn schuld dat het sneeuwt?
En mensen die op vakantie zijn zien het bij thuiskomst vanzelf wel weer.
Dat is wel het laatste waar ik me druk over zou maken als ik op vakantie ben, of de buren mn oprit en stoep wel geveegd hebben
Godsklere zeg, waar je al allemaal om kan zeiken tegenwoordig.
WTF BOEIT HET!!!!
Werk prima hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pak zout werkt niet goed pietverdriet.. want als het mengt ligt het vriespunt te hoog . en voor je het weet heb je een ijsbaan
Ja precies, boodschappen doen ze gewoon maar even een paar weken niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die slecht ter been zijn hebben toch niks buiten te zoeken met dit weer?
Ja kut voor hun dat ze ff niet naar buiten kunnen ja, maar is het mijn schuld dat het sneeuwt?
Ik zet wel een bordje neer naast mn stoep.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid bij zoiets simpels is inderdaad ver te zoeken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef LXIV het volgende:
Boodschappen worden gewoon thuis bezorgdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja precies, boodschappen doen ze gewoon maar even een paar weken niet.
Jezus gast, dat je asociaal bent is tot daar aan toe, maar dat je het zo krampachtig probeert goed te praten is gewoon sneu
Ja en IK heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef popolon het volgende:
Nou 't is al wel duidelijk dat Balkenende de spijker op z'n kop slaat. De 'ikke-ikke-ikke' cultuur is nog steeds springlevend.
Heerlijk, in de tijd die je kwijt bent hier over te zeiken had je het al 2 keer kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zet wel een bordje neer naast mn stoep.
Betreden op eigen verantwoordlijkheid.
Schei toch uit zeg, met dit gladde weer in de auto stappen is ook eigen verantwoordelijkheid, maar daar zeikt niemand over.
Ik doe er iig niet aan mee en ben van mening dat er heel wat belangrijkere zaken spelen in Nederland waar de politiek zich mee zou moeten bezighouden ipv dit christelijke dom gelul in de ruimte.
Ik nodig Balkenende van harte uit om mijn stoep te komen vegen als hij daar zo een aanstoot aan neemt, maar naar die bak koffie kan hij mooi fluiten.
Dit is gewoon het gevolg van de nannystate. "Wut, moet ik dat zelf doen, daar betaal ik toch belasting voor" als de overheid steeds meer verantwoordelijkheid wegneemt bij de burger moet je niet vreemd opkijken als de burger ook geen verantwoordelijkheid meer neemt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een pak zout kost, wat is het 29 cent?
dat kan er bij jou niet af?
Boehoehoe, de overheid faalt
Nee hoor, die lutsers hier zijn gewoon luie varkens, de stoep is niet van hen dus is het iemand anders zijn verantwoordelijkheid, die van de overheid. Altijd de overheid, zelf voor zóiets simpels (het vegen van een paar vierkante meter) moet de overheid ingeschakeld worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef tjoptjop het volgende:
Balkenende had beter kunnen zeggen dat mensen vooral niet hun stoepje kunnen vegen. Dan heeft het wellicht nog resultaat als ik dit topic mag geloven
Jij wil gewoon lekker recalcitrant zijn, da's best grappig.quote:
Het is inderdaad dieptriest dat JP die oproep moet doen omdat zo ontzettend veel mensen het vertikken. Omdat ze net zoals jij 'geen zin hebben'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Boodschappen worden gewoon thuis bezorgd
En een geveegde stoep is vaak ook gewoon glad en die mensen die slecht ter been zijn gaan toch wel op hun bek, of ik mn stoep nou veeg of niet.
En ik heb daar geen zin in, dus dat doe ik niet.
Feit blijft dat Balkenende zich met andere zaken moet bezighouden en niet met sneeuw op een stoep.
Komop zeg en dat is MP hier
Maar wel recalcitrante lutsers, dus wellicht dat ze het dan om Balkenende te 'pesten' toch doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, die lutsers hier zijn gewoon luie varkens, de stoep is niet van hen dus is het iemand anders zijn verantwoordelijkheid, die van de overheid. Altijd de overheid, zelf voor zóiets simpels (het vegen van een paar vierkante meter) moet de overheid ingeschakeld worden.
Auw, die past als een vuist op een oog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef Arjan4all het volgende:
Maar ik vind dat meneer Balkenende wél het goede voorbeeld geven, volgens mij loopt er een stukje Schelde vanuit Antwerpen door Nederland en dat moest uitgediept worden en dat hebben we ook met de Belgen afgesproken.
Waarschijnlijk al een keer of 8, ik heb maar een klein stoepje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk, in de tijd die je kwijt bent hier over te zeiken had je het al 2 keer kunnen doen.
Ah, het is een politiek protest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit is gewoon het gevolg van de nannystate. "Wut, moet ik dat zelf doen, daar betaal ik toch belasting voor" als de overheid steeds meer verantwoordelijkheid wegneemt bij de burger moet je niet vreemd opkijken als de burger ook geen verantwoordelijkheid meer neemt.
Dat hoeft helemaal niet. Het is een stoep en het is sneeuw en daar kan je gewoon overheen lopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, die lutsers hier zijn gewoon luie varkens, de stoep is niet van hen dus is het iemand anders zijn verantwoordelijkheid, die van de overheid. Altijd de overheid, zelf voor zóiets simpels (het vegen van een paar vierkante meter) moet de overheid ingeschakeld worden.
en je blijft er maar over gillen, eigenlijk ben je gewoon een aandachtshoerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al een keer of 8, ik heb maar een klein stoepje.
Maar het boeit mij dus doe ik het niet.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld dan dat vosss ZIJN STOEPJE NIET VEEGT OMGOMGOMG WAT ERG WAT EEN ASO ZEG!!!!!
Nee het is gewoon luiheidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, het is een politiek protest.
Nee Stukverdriet, jij bent een aandachtshoer. Ik zeg alleen dat ik mijn stoep niet veeg omdat het mij niet boeit en daar vallen dan een hoop mensen over (quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en je blijft er maar over gillen, eigenlijk ben je gewoon een aandachtshoer
De beste tips voor hardnekkige vlekken komen al jaren uit de christelijke hoek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:21 schreef eleusis het volgende:
Sneeuwtips zou je hem nog wel toevertrouwen.
Vegen heeft geen zin meer na een week aanstampen, dus moet er zout op, en laat daar nou net een tekort aan zijn... Uit solidariteit en ter prioritering wordt hier dus geen zout op de stoep gegooid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |