Ik kan alleen dit vinden in Het grote babietjestopic (6-12mnd) deel 5 .quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef miss_sly het volgende:
vraagje, misschien herkent iemand dit: Senna zit heel vaak aan haar linkeroortje. ze vouwt het dubbel of frunnikt er wat aan. doet ze al een tijdje, maar ze lijkt verder nergens last van te hebben. kennelijk doet het geen pijn, ze heetf geen verhoging/koorts en drinkt goed. er is ook niets te zien aan het oortje.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn of zoiets gehad?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oeke, Beisan had hetzelfde toen ze tandjes kreeg, niets te zien, geen koorts, opgezwollen tandvlees of extreem vieze luiers, wel huilend wakker worden (ogen dicht, en dan een 10 minuten later, gewoon lekker doorslapen), snel geirriteerd ed. Ze greep ook veel naar haar oortjes. Toevallig moesten we rond dezelfde tijd ook naar de huisarts voor een vaccinatie, en we hebben toen gevraagd of het grijpen naar haar oortjes zou wijzen op een oorontsteking, en de dokter zei toen dat het grijpen naar de oortjes bij de leeftijd hoort (ze was toen 7 maanden), en dat dat nou niet specifiek wijst op een oorontsteking, behalve als je achter het oortje drukt, en ze dan erg veel pijn lijkt te hebben.
Een paar dagen later was er toen, uit het niets, een tandje te zien. We hebben geen paracetamol/tylenol gebruikt, daar er geen koorts oid was.
En naar de ha? Ik weet niet of ik het zou doen, kijk het even aan, zou ik zeggen....
We zijn nu een paar maanden verder, en ze wordt weer huilend wakker, erg onrustig slapen, en volgens mij komt er een tandje aan.... Niets te zien natuurlijk...
Echt ik voel me zo dom, aan even lekker stomen in de douche heb ik helemaal nog niet gedacht. Ik heb gewoon niet verder gelezen, meteen Thomas opgepakt en onder de douche gesprongen. Ik had een tijd terug ook nog badspul met eucalyptus en lavendel gekocht voor tijdens verkoudheidjes. Dus een badje gevuld en onder de douche gezet, Thomas daarin en daarna de douche goed heet gezet (met de douchekop los liggend op de bodem van de douchebak) om de boel goed vol te stomen. Hij heeft lekker een aantal keer geniesd met een flinke klodder snot. Daarna lekker gevoed op bed (na wat gedoe want meneer wou ineens niet meer liggend, maar madonnahouding was wel goed....) en nu ligt hij lekker te slapen. Zo nu en dan horen we een hoestje over de babyfoon, maar hij slaapt in ieder geval.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef mefke79 het volgende:
Hier een snipverkouden manneke, net als Thomas. En hoesten en niezen met echt stralen snot. Gelukkig blijft ie er bij lachen. Vanwege de verkoudheid lekker met mij onder de douche, beetje stomen. Maar meneer vindt het dan leuker om wat water op te drinken wat toch voorbij komt lopen
dat ziet er wel heerlijk comfortabel uit zegquote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef huuphuup het volgende:
De afplatting op haar achterhoofd is het gevolg van het pittenmatrasje waarop ze ligt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nog een kwartier!
En ik heb maar twee keer gebeld
goedzo!!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nog een kwartier!
mijne 3, per jaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef amaranta het volgende:
mijn verzekering vergoed 4 sessies osteo ongeveer
Dat is het spruwzalfje alquote:
De eerste dag dat Jochem hier op de opvang was, hebben ze MIJ twee keer gebeld om te vragen hoe ze het met de flesjes moesten doenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nog een kwartier!
Ah das wel naar ja. Dan straalt het idd op een bepaalde manier toch op Lente af, dat ze dat aanvoelt ofzo. Maar wel heel naar. Nouja een ding, je weet in ieder geval dat ze zelf ook al drie kinderen groot heeft gekregen, een middag op Lente oppassen gaat ook heus lukken. Alleen ze moet zelf nog even zien dat het niet zo'n drama is. Hopelijk ontdooit ze tegen die tijd en heeft Lente dat ook door danquote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef Ssserpente het volgende:
Dat was ook eigenlijk de bedoeling vorige week, Huup. Maar dat kon niet doorgaan omdat N.'s oma plotseling opgenomen werd (achteraf niets ernstigs gelukkig). Daarom is z'n moeder maar een avondje gekomen. Toen heeft ze dus Lente in bad gedaan. Ik heb verteld waar alles stond en ben weggegaan. Expres, zodat ze niet het gevoel had dat ik op d'r vingers stond te kijken. Maar na tien minuten was Lente alweer ontroostbaar. Terwijl ze anders nooit huilt bij vreemden...
En dan moet ze d'r komende week nog de fles gaan geven ook...![]()
We hebben allebei al spruw gehad, dus ergens ben ik een beetje bang dat ik het eerder niet goed gedaan heb en dat hij het daarom heeft. Ik heb zelf nergens last van en hij lijkt er ook niet zoveel last van te hebben (alleen met het verschonen zelf doet het hem zichtbaar veel pijn).quote:Op maandag 11 januari 2010 17:13 schreef WupWup het volgende:
Troel vervelend zo'n schimmelinfectie. Pas je wel op dat je het zelf niet op je borsten krijgt en Jochem in z'n mond? Zou een rottig einde van de borstvoeding zijnik las goed dat je aan het afbouwen was toch?
Een oppas kindje van mij, deed dat als ze moe was.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef miss_sly het volgende:
vraagje, misschien herkent iemand dit: Senna zit heel vaak aan haar linkeroortje. ze vouwt het dubbel of frunnikt er wat aan. doet ze al een tijdje, maar ze lijkt verder nergens last van te hebben. kennelijk doet het geen pijn, ze heetf geen verhoging/koorts en drinkt goed. er is ook niets te zien aan het oortje.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn of zoiets gehad?
Dit komt me bekend voor.... mijn jongste gastkindje komt hier sinds ze 3 maanden was, en ze dronk de eerste paar keren niet uit de fles. Toen ze een beetje gewend was aan mij en mij (of mijn geur, of stem) herkende, voelde ze zich op haar gemak en dronk wel,quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, ik ben thuis. Op zich is het wel goed gegaan. Ze heeft goed geslapen en was redelijk vrolijk, maar........ niet of nauwelijks uit de fles gedronken. En nu haalt ze de schade in bij mij. En het stomme is, ik heb net gewoon even de goeie ouwe aventfles gepakt en daar wat moedermelk in gedaan en na de bv toch nog even geprobeerd de fles te geven...en waarempel..het was niet veel, maar ze nam eeen paar slokjes!
Maar zó fijn om haar weer te knuffelen
Thijs speelt ruim een uur in de box, maar dat is in zijn eigen omgeving en zonder lawaaiige andere kindjes om hem heen. Ik vind het wel veel gevraagd van een kind van 5 maanden om zichzelf te vermaken in een KDV.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Chan het volgende:
Timo wilde vandaag op het kdv helemaal niks, alleen maar jengelen.. Ik vind dat zo zielig dan om te horen als ik hem kom halenMaar wat ik me wel afvraag... vanaf wanneer gaan kindjes een beetje meer zelf spelen? Af en toe speelt Timo best wel even zelf, maar hij houdt het eigenlijk nooit langer dan 5 minuten vol.. Is dat niet erg kort of valt het wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |