Oh, wat fijn zeg! Dan is het natuurlijk een stuk beter te doen, als je merkt dat het beter gaat en hoop hebt dat het nog beter zal gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef Ca.ra het volgende:
De dag van de behandeling en de dag erna heeft hij wel duidelijk meer gespuugd, maar daarna practisch niet meer. Gisteravond 1 keertje, verder niks meer! En het mooie was verder ook dat een van de leidsters van het kdv die niet wist dat we naar de osteo waren gegaan vrijdag al zei dat ze hem zo rustig vond, en dat hij zo lekker ontspannen was geweest die dag. Dus we halen het niet in ons hoofd
Plat liggen (box of speelkleed) is ook geen straf meer, dus we merken duidelijk vooruitgang! jippie!
Wat voor schommel is dat?quote:Toch blijft de schommel hier wel favoriet hoor. Wat vond ik die dingen stom toen ik ze voor het eerst zag staan in de babywinkel. En wat ben ik er tegenwoordig blij mee! Thomas vind het zo lekker om erin te zitten, of erin te slapen als ik het stoeltje wat achterover zet.
hey dat bedje hebben wij ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Praktische vraag: we willen een campingbedje kopen en vragen ons af of het nodig is een extra matras aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen?
Ivan gaat er in ieder geval 2 dagen in de week op slapen, bij opa en oma.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeft niet, hoor. Ik had zelf sowieso al mijn twijfels, maar ik had even bevestiging nodig om mijn lief over de streep te krijgen.
Het is een oh-mijn-god-wie-koopt-er-nou-zon-ding-elektrische-schommel. Maar hij bleek er op het kdv zo dol op te zijn dat we toch maar besloten hebben er zelf ook eentje te kopen (marktplaats is your friend). Ik heb er toevallig vandaag foto's van gemaakt terwijl hij erin zat, staan in het fototopic.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat fijn zeg! Dan is het natuurlijk een stuk beter te doen, als je merkt dat het beter gaat en hoop hebt dat het nog beter zal gaan.
[..]
Wat voor schommel is dat?
Ach Sorbo, meiske toch. Ik kan me voorstellen dat je er dan als een berg tegenop ziet. En ik kan ook niks anders zeggen dan sterkte, en voor je duimen dat het meevalt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:
![]()
Ik moet morgen weer werken... Ik ben gewoon in staat om nu mijn baas te bellen en ontslag te nemen
![]()
![]()
Isabeau snapt er toch helemaal niks van als ik er morgen niet ben. En ze wil nog steeds niet uit de fles drinken dus datwordt een drama![]()
![]()
oow, en die wrapper hebben wij ook mogen lenen en díe vind ik echt briljant! Topding!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
En oja, de shelter van lodger. Is dat dat ding wat je om je nek kan hangen? Die hebben we niet, we hebben de normale wrapper en die is wel heel handig voor vanalles en nog wat. Nu is het bijvoorbeeld een lekkere warme extra laag op de kinderwagen.
ik heb gehoord dat aan oren trekken en frunniken en slaapsignaal is en voor Amélie gaat dit wel op. Als ze aan haar oortjes frunnikt of trekt en ik leg haar daarna in bed dan slaapt ze geheid. Maar ze doet dat wel om en om, niet echt met een voorkeur voor 1 oor ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef miss_sly het volgende:
vraagje, misschien herkent iemand dit: Senna zit heel vaak aan haar linkeroortje. ze vouwt het dubbel of frunnikt er wat aan. doet ze al een tijdje, maar ze lijkt verder nergens last van te hebben. kennelijk doet het geen pijn, ze heetf geen verhoging/koorts en drinkt goed. er is ook niets te zien aan het oortje.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn of zoiets gehad?
Hebben wij ookquote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
En oja, de shelter van lodger. Is dat dat ding wat je om je nek kan hangen? Die hebben we niet, we hebben de normale wrapper en die is wel heel handig voor vanalles en nog wat. Nu is het bijvoorbeeld een lekkere warme extra laag op de kinderwagen.
Ik krijg er gewoon een knoop van in m'n maag, terwijl ikzelf nog 4 weken verlof heb.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:![]()
Ik moet morgen weer werken... Ik ben gewoon in staat om nu mijn baas te bellen en ontslag te nemen
![]()
![]()
Isabeau snapt er toch helemaal niks van als ik er morgen niet ben. En ze wil nog steeds niet uit de fles drinken dus datwordt een drama![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |