ik snap je ook wel, wat ik bedoelde te zeggen was;quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef McLaura het volgende:
Bar : ik vind gewoon (maar dat is persoonlijk) dat een CB zich moet houden aan hun (in mijn ogen) taakomschrijving : inenten en adviseren. Zodra een kind in welke vorm dan ook afwijkt, moet het gewoon naar een kinderarts.
Voorbeeld : dochter van een vriendin. Moeder maakte zich zorgen om de heupen, CB zei dat er niks was. Via huisarts naar de kinderarts en.... ernstige heupdysplasie. Kind zit nu (14 maanden) nog steeds in de spreidbroek, de heupkop bleek naast de kom te zitten.
ah zo kleinquote:Op zondag 10 januari 2010 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
Spannend Poppejans: naar het CB![]()
en over die kleertjes.. Evie kan nu pas de eerste 50-56 aan... Hoe zwaar waren Wolf en Stef bij de geboorte en wat wegen ze nu ongeveer?
Ik ga vandaag eens proberen of Evie haar goodmoodkids-pak aankan.. (is 50-56).
Evie heeft tnt alleen nog maar maat 50 aan gehad en dat wordt nu eindelijk een beetje te krap
oh trix ik was zó blij en in mn sas toen ik die lodger gekocht had. En mn lief vond hem ook helemaal geweldig. We hebben Amélie er thuis 1 keer ingehangen en dat zag er inderdaad gewoon sneu uitquote:Op zondag 10 januari 2010 11:39 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en sneu als ze oveprikkeld raken he? Wij hadden 3e kerstdag een gezellige gettogether met vrienden (5 stellen, 3 baby's, een dreumes en een kleuter) en dat was echt beyond Stef inderdaad.. Gelukkig dat je de draagdoek dan hebt, Poppejans!
En dat herinnert me eraan dat wij al weken onze draagdoek in huis hebben, maar we hebben 'm nog nooit geprobeerd terwijl we tot nu toe telkens ruzie hebben met de Lodger Shelter (echt zeg, als we Stef erin stoppen ligt hij altijd dubbelgevouwen, dat kan toch niet goed zijn?). Gaan we straks maar eens knopen denk ik, ik ben benieuwd!
Netjes zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef WupWup het volgende:
Beterschap voor jullie Kersjes! Op zich wel fijn dat jullie straks de waterpokken in ieder geval achter de rug hebben, maar dat je dan zelf ondertussen ook niet lekker bent is natuurlijk even wat minder
Ik wil evenvoor mijn eigen kind: ze is vannacht maar 1 keer geweest voor voeding! Om half 12 de laatste gehad, toen kwam ze rond drieën en om half 7 pas weer. Heerlijk!
Ja, in een maatlijn groter, 86 geloof ik, maar die kan ook met een longsleeve eronder dus die vond ik niet seizoensgebonden! Daar heeft Thijs dus een Koekie en een Kermit van.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef Incantrix het volgende:
Die koekie heeft Stef dus ook, maar hadden ze daar ook een Kermit van??*Gaat meteen naar de website van H&M*
nouja ik weet niet hoor, nu klink ik weer zo negatief over die lodger terwijl ik het nauwelijks echt geprobeerd hebquote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Poppejans het volgende:
Wauw Stef al boven de 5 kilo!![]()
![]()
Haha dat Koekiemonster shirt wil ik dus ook! Dat gaat weer grappig worden in het fototopic, ieder kind in hetzelfde shirtje
WupWup, wat goed, dat klinkt als een heerlijke nacht!
Ik wou ook altijd zo'n Lodger Shelter, maar zo te lezen mis ik daar niet zoveel aan? Ik heb hem meerdere mailen in winkel bekeken en het leek me niet lekker lopen/zwaar en inderdaad dat je kind er wat gek in ligt.
Ik heb een Tricotti, geen ''echte'' knoopdoek, maar het zijn 2 doeken die je alleen maar hoeft te vouwen, Wolf vindt het heerlijk, en mijn rug doet er geen zeer van.
Haha, ik vind onderkleding van de Hema juist 'maatgetrouw' en de bovenkleding nogal groot. Dat komt waarschijnlijk doordat Ivan lange benen heeft, en verhoudingsgewijs zal hij wel een slank/kort bovenlijf hebben. Hij is 60,5 cm lang, weegt 5633 gram en zijn geboortegewicht was 4900 gram. Hij heeft nooit maat 50 aan gehad en inmiddels zit hij in maat 62, al past veel bovenkleding van de Hema in maat 56 dus nog wel. (Hij is nu 8 weken oud.)quote:Op zondag 10 januari 2010 11:40 schreef Poppejans het volgende:
50/56 zit nog prima hier, maar ben er al wel achter dat het per winkel heel erg verschilt hoe groot kleding valt. Hema vind ik bijv heel klein vallen, daarvan past hij een broekje en shirt mt 56 echt al niet meer. terwijl ik een pakje van Lief! heb mt 50/56 die hij nog lang niet past
Oh, wat fijn zeg! Dan is het natuurlijk een stuk beter te doen, als je merkt dat het beter gaat en hoop hebt dat het nog beter zal gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef Ca.ra het volgende:
De dag van de behandeling en de dag erna heeft hij wel duidelijk meer gespuugd, maar daarna practisch niet meer. Gisteravond 1 keertje, verder niks meer! En het mooie was verder ook dat een van de leidsters van het kdv die niet wist dat we naar de osteo waren gegaan vrijdag al zei dat ze hem zo rustig vond, en dat hij zo lekker ontspannen was geweest die dag. Dus we halen het niet in ons hoofd
Plat liggen (box of speelkleed) is ook geen straf meer, dus we merken duidelijk vooruitgang! jippie!
Wat voor schommel is dat?quote:Toch blijft de schommel hier wel favoriet hoor. Wat vond ik die dingen stom toen ik ze voor het eerst zag staan in de babywinkel. En wat ben ik er tegenwoordig blij mee! Thomas vind het zo lekker om erin te zitten, of erin te slapen als ik het stoeltje wat achterover zet.
hey dat bedje hebben wij ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Praktische vraag: we willen een campingbedje kopen en vragen ons af of het nodig is een extra matras aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen?
Ivan gaat er in ieder geval 2 dagen in de week op slapen, bij opa en oma.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeft niet, hoor. Ik had zelf sowieso al mijn twijfels, maar ik had even bevestiging nodig om mijn lief over de streep te krijgen.
Het is een oh-mijn-god-wie-koopt-er-nou-zon-ding-elektrische-schommel. Maar hij bleek er op het kdv zo dol op te zijn dat we toch maar besloten hebben er zelf ook eentje te kopen (marktplaats is your friend). Ik heb er toevallig vandaag foto's van gemaakt terwijl hij erin zat, staan in het fototopic.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat fijn zeg! Dan is het natuurlijk een stuk beter te doen, als je merkt dat het beter gaat en hoop hebt dat het nog beter zal gaan.
[..]
Wat voor schommel is dat?
Ach Sorbo, meiske toch. Ik kan me voorstellen dat je er dan als een berg tegenop ziet. En ik kan ook niks anders zeggen dan sterkte, en voor je duimen dat het meevalt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:
![]()
Ik moet morgen weer werken... Ik ben gewoon in staat om nu mijn baas te bellen en ontslag te nemen
![]()
![]()
Isabeau snapt er toch helemaal niks van als ik er morgen niet ben. En ze wil nog steeds niet uit de fles drinken dus datwordt een drama![]()
![]()
oow, en die wrapper hebben wij ook mogen lenen en díe vind ik echt briljant! Topding!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
En oja, de shelter van lodger. Is dat dat ding wat je om je nek kan hangen? Die hebben we niet, we hebben de normale wrapper en die is wel heel handig voor vanalles en nog wat. Nu is het bijvoorbeeld een lekkere warme extra laag op de kinderwagen.
ik heb gehoord dat aan oren trekken en frunniken en slaapsignaal is en voor Amélie gaat dit wel op. Als ze aan haar oortjes frunnikt of trekt en ik leg haar daarna in bed dan slaapt ze geheid. Maar ze doet dat wel om en om, niet echt met een voorkeur voor 1 oor ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef miss_sly het volgende:
vraagje, misschien herkent iemand dit: Senna zit heel vaak aan haar linkeroortje. ze vouwt het dubbel of frunnikt er wat aan. doet ze al een tijdje, maar ze lijkt verder nergens last van te hebben. kennelijk doet het geen pijn, ze heetf geen verhoging/koorts en drinkt goed. er is ook niets te zien aan het oortje.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn of zoiets gehad?
Hebben wij ookquote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
En oja, de shelter van lodger. Is dat dat ding wat je om je nek kan hangen? Die hebben we niet, we hebben de normale wrapper en die is wel heel handig voor vanalles en nog wat. Nu is het bijvoorbeeld een lekkere warme extra laag op de kinderwagen.
Ik krijg er gewoon een knoop van in m'n maag, terwijl ikzelf nog 4 weken verlof heb.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:![]()
Ik moet morgen weer werken... Ik ben gewoon in staat om nu mijn baas te bellen en ontslag te nemen
![]()
![]()
Isabeau snapt er toch helemaal niks van als ik er morgen niet ben. En ze wil nog steeds niet uit de fles drinken dus datwordt een drama![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |