abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:19:45 #226
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78478013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
Ja, ik ga binnenkort maar es richting denhaag weer en daar es in de makeup spullen snuffelen
Weet je toevallig nog hoe dat spulletje van maybelline heet?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:24:01 #227
52349 purplerose
pi_78478199
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:36:10 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78478693
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:24 schreef purplerose het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
Essence is gemaakt voor tieners, en een tienerhuid is echt anders dan een volwassen huid.
Ik zou toch echt investeren in een goede dag- en nachtcreme, een goede foundation en een goed reinigingsproduct. Je smeert het wel elke dag op he, en je doet lang met een potje.
Je zou er ook voor kunnen sparen, net als je voor je tattoo's hebt gedaan .
Maar je moet het zelf weten natuurlijk .

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:24:53 #229
52349 purplerose
pi_78480422
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:42:23 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78481053
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef purplerose het volgende:
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Clinique producten (zowel huidverzorging als make-up). Die zijn niet zo "achterlijk" duur als je denkt, want je doet met dat spul heel erg lang waardoor het per maand eigenlijk net zoveel kost als de "normale" merken.

Ik ben zelf student en ik spaar er gewoon voor. Ben nu 25 en ik wil op mijn 40e ook nog een mooi huidje hebben
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:28:42 #231
52349 purplerose
pi_78528063
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
Heet het toevallig matte morphose foundation? Dan is het van L'oreal Zag het vanmiddag liggen bij de kruidvat
Ga volgende week naar denhaag voor middagje shoppen en dan ga ik er es naar vragen bij zo een make up counter. Anyone zin om mee te gaan?

Ik ben trouwens voor de Garnier pure active lijn gegaan, clinique ging me wat tever.

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 20:06:20 ]
pi_78530711
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
aah dat soort feestjes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:48:43 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78531291
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78531376
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:07:29 #235
52349 purplerose
pi_78531995
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:

[..]

aah dat soort feestjes
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Ik heb zo een hele fijne onzuivere, onregelmatige en gemengde huid vooral vettig op de T-zone dus en last van meeëters (de naam alleen al )

Ik had al eens de 3 in 1 uit de garnier pure lijn geprobeerd en die vond ik wel fijn vandaar dat ik ging kijken naar de pure active lijn. De dag en nachtcreme uit die lijn zal nog ff moeten wachten want ik heb nog wat potjes dag en nacht creme staan (eerst spulletjes opmaken voor ik nieuwe koop is me eigenlijk geleerd )

Heb dan nu de scrub spul, de lotion en de 3 in 1 voor als masker, gelijk ook ff nieuwe makeup remover gekocht ook van garnier want het bleek ook in de aanbieding te zijn 35% korting dus ik was 18 euro kwijt ipv 28 waardoor ik geld over heb voor die Too faced tube

Ik moet idd ook elke dag me gezicht schoonmaken anders ziet alles er weer vettig en jukkie uit maarja discipline is niet me beste eigenschap

Ik ben ook niet helemaal ontevreden met me gezicht, ik zie er nog jeugdig uit en barst niet van de rimpels op die onder me ogen na dus het valt allemaal nog heel erg mee! (Voor iemand die eigenlijk nooit iets deed aan gezichtsverzorging in dr tienerjaren. Ik ging dus ook met makeup op naar bed, liet foundation zitten enzo )

hihi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:09:16 #236
52349 purplerose
pi_78532066
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
Op het moment gebruik ik dus ook vanalles overal vandaan, misschien is dat wel het probleem vandaar dat ik nu voor spullen van 1 lijn heb gekozen. Als dit niet werkt ga ik ook weer over naar cheapass stuff
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:31:20 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78532906
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:45:23 #238
52349 purplerose
pi_78533484
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Met cheapass bedoelde ik ook meer het huismerk ofzo van de kruidvat Al zou ik ook nog l'oreal voor onzuiverehuid kunnen proberen als garnier nix is, die zitten in dezelfde prijsklasse. De prijsklasse die ik kan betalen that is.

En idd, geen gebak in de zon, gelukkig hou ik daar ook niet van

[ Bericht 5% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 21:52:52 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:46 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78534022
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
KuikenGuppy
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:07:19 #240
52349 purplerose
pi_78534428
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Burdie het volgende:
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
Ook die zal ik volgende week in denhaag ff van dichtbij bekijken
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:21:13 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_78564308
Even een vraagje. Ik heb een soort van nagelvijl om je nagels te polijsten (niet echt een vijl dus, maar wel dezelfde vorm). Merk is Trend. De ene kant is helemaal grijs, de andere kant is half wit/half grijs. Nu weet ik dat je die 3 verschillende oppervlakten op een bepaalde volgorde moest gebruiken, maar ik ben vergeten wat de volgorde ook alweer is.

Weet iemand dit misschien? Ik kan er ook geen plaatje van vinden helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:16 #242
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78565666
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:24 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565674
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
KuikenGuppy
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:52 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565699
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
Volgens mij zit dat verschil voornamelijk in de prijs .
KuikenGuppy
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:49:24 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78565794
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Burdie het volgende:
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
Mmm de groffe is niet echt scherp genoeg om te vijlen. Ik dacht dat het nageltopic alleen voor het showen van je mooie nagels was, daar maar even kijken, bedankt in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:49:28 #246
270331 Mutsje30
pi_78565797
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:09:01 #247
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580507
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef Mutsje30 het volgende:
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:50 #248
270331 Mutsje30
pi_78580543
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:09 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
  maandag 1 maart 2010 @ 09:12:05 #249
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580567
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
Als je niet té veel uit wilt geven dan is die nachtcrème van Oil of Olaz wel fijn. Ruikt lekker en trekt snel in.

Ikzelf vond het niet té vet, maar iedere huid is anders.
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:19:04 #250
270331 Mutsje30
pi_78580699
Bedankt voor je advies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: