quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Mijn derde naam is Evelyn. Mijn ouders hebben zich vergist in de derde letter. Had een i moeten zijn.
Was die op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt boos op Lush, wij hebben gewoon onze bestelde snowfairy douchegel niet gekregen
Nou ik ben blij dat iemand dr lol om heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was die op?![]()
Wil je wat 100 ml flesjes van mij overnemen? Hepper zat!
Ik heb geen lol om jouw ontbrekende zaken. Ik heb het meeste van die Snowfairy al in november besteld, remember? Dus eerder dan jij. En de laatste twee flesjes op 28 december.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat iemand dr lol om heeft.
Lush is eigenlijk echt een kutbedrijf met slechte service he ...
We hadden eerder besteld dat de meeste mensen, krijgen het als laatste, en de beste dingen zitten dr gewoon niet bij.
Mijn derde naam is ECHT Evelynquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Bind je de honden dan buiten bij de supermarkt vast in deze kou????
Succes, ik ben blij dat ik gisteren voor een week vooruit gekocht heb.
Tof dat ie in de smaak viel Ynske
Gister ook al, en daarvoor nooooooooit...quote:
Geachte mevrouw Morretje,
Reist u de komende dagen met de trein? Kijk dan kort vóór vertrek op ns.nl. Door het winterse weer is de dienstregeling aangepast.
Kijk voor meer informatie op ns.nl
Laatste echte winter was in 1979...die mensen die dat hebben meegemaakt bij de NS zijn bijna allemaal met pensioenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Morretje het volgende:Ik krijg mail van de NS:
[..]
Gister ook al, en daarvoor nooooooooit...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |