quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Mijn derde naam is Evelyn. Mijn ouders hebben zich vergist in de derde letter. Had een i moeten zijn.
Was die op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt boos op Lush, wij hebben gewoon onze bestelde snowfairy douchegel niet gekregen
Nou ik ben blij dat iemand dr lol om heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was die op?![]()
Wil je wat 100 ml flesjes van mij overnemen? Hepper zat!
Ik heb geen lol om jouw ontbrekende zaken. Ik heb het meeste van die Snowfairy al in november besteld, remember? Dus eerder dan jij. En de laatste twee flesjes op 28 december.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat iemand dr lol om heeft.
Lush is eigenlijk echt een kutbedrijf met slechte service he ...
We hadden eerder besteld dat de meeste mensen, krijgen het als laatste, en de beste dingen zitten dr gewoon niet bij.
Mijn derde naam is ECHT Evelynquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Bind je de honden dan buiten bij de supermarkt vast in deze kou????
Succes, ik ben blij dat ik gisteren voor een week vooruit gekocht heb.
Tof dat ie in de smaak viel Ynske
Gister ook al, en daarvoor nooooooooit...quote:
Geachte mevrouw Morretje,
Reist u de komende dagen met de trein? Kijk dan kort vóór vertrek op ns.nl. Door het winterse weer is de dienstregeling aangepast.
Kijk voor meer informatie op ns.nl
Laatste echte winter was in 1979...die mensen die dat hebben meegemaakt bij de NS zijn bijna allemaal met pensioenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Morretje het volgende:Ik krijg mail van de NS:
[..]
Gister ook al, en daarvoor nooooooooit...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb bij alter-ego ook wat sushi gegeten met komkommer erin, is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu heb ik honger....en ik lust niet eens de vis die er in zit
![]()
Bij ons is het helaas ook niet erg warm en we hebben geen badquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:57 schreef Morretje het volgende:
Ik hou niet van sushi, maar het ziet er erg goed gelukt uit Zwab!
Klinkt goed Bamba! Als ik weer eens een fijne badkamer heb, wil ik ook gaan Lushen, nu is het zonde, want ik geniet er toch niet van in m'n koude badkamer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen surimi nu, ga er zo komkommer en surimi in doen, en misschien ook avokadoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Zwabber, dat ziet dr goed uit.
Theb je dr in???
Lekker, hoe heb je de rijst gemaakt, nog iets speciaals dr door of zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen surimi nu, ga er zo komkommer en surimi in doen, en misschien ook avokado
Heeeeeeeeeeeej hardwerkende beeeeeeb, hoestie daar???quote:
Ik zou echt niet weten wat ik daar mee moest doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker, hoe heb je de rijst gemaakt, nog iets speciaals dr door of zo?
En heb je ook sesamzaad?
Ik had vandaag onder andere dit bij de Aziatische Supermarkt![]()
Heeeeeele leuke EN lekkere cocoskoekjes:
[ afbeelding ]
Kijk hoe leuk, ik hoop dat ze het weekend overleven voor in de bento:
[ afbeelding ]
Voor mn vader had ik nog zo een pot maar dan met duriankoekjes.
Surinaamse garnalensambal ( die is heel lekker en ook pittig) en ROZE gember, voor bij de sushi
![]()
[ afbeelding ]
Een sushi kit die afgeprijsd was voor 2,25, dr zitten handige vormpjes in en zo![]()
[ afbeelding ]
En dan nog kruiden voor door mn sushirijst, gedroogde visjes, spekkoek EN vegetarische lam jerkies, die kon ik echt niet weerstaan:
[ afbeelding ]
En dan had ik nog sushi rijst, echt bapaomeel ( heb ik nog nooit gebruikt, ben heel benieuwd!) , lontong en nog wat gewone dingetjes.
En twas helemaal niet duur, de sambal was het duurste, die kostte 2.95.
Love die supermarkt
Kunnen we tafels bij je reserveren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En heb je ook sesamzaad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Surinaamse garnalensambal ( die is heel lekker en ook pittig) en ROZE gember, voor bij de sushi
![]()
[ afbeelding ]
Een sushi kit die afgeprijsd was voor 2,25, dr zitten handige vormpjes in en zo![]()
[ afbeelding ]
En dan nog kruiden voor door mn sushirijst, gedroogde visjes, spekkoek EN vegetarische lam jerkies, die kon ik echt niet weerstaan:
[ afbeelding ]
En dan had ik nog sushi rijst, echt bapaomeel ( heb ik nog nooit gebruikt, ben heel benieuwd!) , lontong en nog wat gewone dingetjes.
Love die supermarkt
Opeten natuurlijk slimmiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik daar mee moest doen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En heb je ook sesamzaad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love die supermarkt
Heuj snolliebollie! Rugpijn, moe, gestressed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeej hardwerkende beeeeeeb, hoestie daar???
Kuthoerrrrrrrrr
Gheghe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kunnen we tafels bij je reserveren?
Oh die ken ik niet, wat tof!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga mij ook eens een fatsoenlijke toko vinden![]()
ik wil nog wel eens oshizushi maken, die sushi die je als een soort van lasagna stapelt in een houten doosje en dan aanduwt
[ afbeelding ]
en dan in kleine blokjes snijden
Ja prima, ik ben gewend om fulltime te werken he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heuj snolliebollie! Rugpijn, moe, gestressed.
Eerst ontstressenHoe ist met u dan?
Date me es up, what did I miss today?Gaat DTH nog door?
Ja poep, dat snap ik ook wel. Maar zo, of doe je er eerst nog wat mee, koken bijv?quote:
Zwabberquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al eens op de Chinese boot geweest?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga mij ook eens een fatsoenlijke toko vinden![]()
ik wil nog wel eens oshizushi maken, die sushi die je als een soort van lasagna stapelt in een houten doosje en dan aanduwt
[ afbeelding ]
en dan in kleine blokjes snijden
Sommige dingen zijn voor zo, sommige dingen zijn om te kokenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja poep, dat snap ik ook wel. Maar zo, of doe je er eerst nog wat mee, koken bijv?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |