Hoezo? Je kan je kind niet dwingen. Hoe oud is Annicka?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de tips, LovelyLady. Inderdaad weinig nieuws onder de zon. Ik zal dus hard aan de slag moeten...
En als hij lang slaapt dan verveel ik me ineensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef Grijs het volgende:
Haha, ja Estrys, 't is ook nooit goed he? Huilt 'ie eens niet omdat je weg bent...
Nou, geen 'echte woorden' iig. Volgens mij zegt ze 'em' als ze heel erg graag wil drinken en ze heeft een paar keer 'aai' gezegd(ik geloof dat dit 'poes' betekent). En 'hi' (hoi, maar dan op zijn Engels), als ze je ziet. Dat is het wel zo'n beetje. Ze is net een jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan je kind niet dwingen. Hoe oud is Annicka?
Zegt ze nog niets of al wel wat.
Ik maak me er echt niet druk meer om. Het komt vanzelf wel. Mijn oppaskindje praatte ook nooit zoveel en toen was hij al 2, nu 3 maanden later kwebbelt hij de oren van je kop en zegt hij alles bijna vlekkeloos na.
Seb zegt ook niks hoor, ja ta ta en tie tie en mammammaaaa en daaa. Moeten ze dan al woorden zeggen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou, geen 'echte woorden' iig. Volgens mij zegt ze 'em' als ze heel erg graag wil drinken en ze heeft een paar keer 'aai' gezegd(ik geloof dat dit 'poes' betekent). En 'hi' (hoi, maar dan op zijn Engels), als ze je ziet. Dat is het wel zo'n beetje. Ze is net een jaar.
Maar ik praat zelf nauwelijks, ik moet mij er echt aan herinneren dat de input toch ergens vandaan moet komen (bij mij vandaan dus)...
Het alfabetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb zegt ook niks hoor, ja ta ta en tie tie en mammammaaaa en daaa. Moeten ze dan al woorden zeggen?
hij lost wel al 4 sterren sudoku's opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het alfabet![]()
Welnee, pas bij de 18 maanden controle werd er hier gevraagd of ze al wat woordjes kon, maar toen was het ook niet erg als dat nog niet het geval was.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef DJMO het volgende:
Hij heeft vandaag helemaal niet geslapen .. hooguit een half uurtje na het middag eten, maar sindsdien is het één stuk chagrijn bij wie ik niet uit de buurt mag .. zodra ik m alleen op bed leg is het brullen .. en dat ben ik totaal niet gewend van hem
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:38 schreef DJMO het volgende:
ook hier geen verlatingsangst (gelukkig).
ik zat nog weemoed aan mijn post terug te denken toen hij daarstraks na de avondfles (om kwart over zes alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]het kan een fase zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |