abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76961223
En seb is weer ziek. 38,9 was zijn temp zojuist. Het rs virus heerst op het Kdv. Maar echt veel hoesten doet ie niet. Nou ja in de gaten houden maar weer. Schiet lekker op.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  maandag 18 januari 2010 @ 13:03:29 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76961575
Estrys, dat klinkt als een goed gesprek. Hopelijk gaat het beter met Seb met deze "maatregelen" en huilt hij minder vaak. Balen dat hij nu weer ziek is.

Ik heb ook geen vitaminepillen voor Lennon, alleen vitamine D. Twan krijgt ook geen vitaminepillen...
Make love, not war ☮
  maandag 18 januari 2010 @ 13:10:14 #213
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76961841
LovelyLady, welke tips zijn dat? Ik ben altijd bang dat ik Annicka niet genoeg stimuleer met praten, omdat ik zelf zo'n stille ben. Ik denk er soms gewoon niet aan te praten. En ze gaat niet naar het kdv, dus daar krijgt ze ook niets te horen, natuurlijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76962476
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ het wel even over onder het genot van een kopje thee.
Onder de spoiler een kleine samenvatting van wat er in de folder staat: Weinig nieuws als je het mij zegt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76980772
ik snap het niet. selene wil onder geen beding mee naar binnen bij de gyn. die echt geen erge dingen doet. enkel een echo met een vrolijk kijkende simmu. iemand hier enig idee? ik vind het zo sneu voor sandrax nu, die kan niet meekijken naar de guppies en oppas regelen is lastig voor ons.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 18 januari 2010 @ 22:20:23 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_76988841
Afleiden met een favoriet speeltje? Lastig.

iemand een idee hoe lang de eenkennigheids/verlatingsangst fase kan duren? Fee heeft er nu al zeker 3 maanden erg last van. Ik mag niet uit haar gezichtsveld, ook 's nachts niet.
pi_76989562
Jeetje Cattie, dat is wel heel erg extreem
Pfff ik heb geen idee. Hier was het niet zo erg en ging het na een tijdje vanzelf over. Alleen nu heeft hij het 's avonds even zodra het licht uitgaat en zijn slaapkamer uitloopt. Maar dat huilen duurt even 5 minuutjes en dan is het stil.
Ik heb verder geen tips, je zal zelf ongetwijfeld ook wel van alles geprobeerd hebben?
pi_76991104
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef cattie het volgende:
Afleiden met een favoriet speeltje? Lastig.

iemand een idee hoe lang de eenkennigheids/verlatingsangst fase kan duren? Fee heeft er nu al zeker 3 maanden erg last van. Ik mag niet uit haar gezichtsveld, ook 's nachts niet.
lang vrees ik Gelukkig gaat het 's nachts wel goed.

Ik denk dat Seb het nu heersende RS virus heeft opgepikt op het kdv. Hij heeft behoorlijke hoestbuien en hoest ook nogal wat slijm op en zo. Hij drinkt ook minder, dus dat ga ik even in de gaten houden.
Hij krijgt wel veel op het kdv (virussen that is)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:50:17 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76998999
Cattie, dat is inderdaad wel heel extreem. Ik heb geen idee eigenlijk. Geen ervaring mee. Het lijkt me wel erg lastig, vooral 's nachts. Sterkte
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

lang vrees ik Gelukkig gaat het 's nachts wel goed.

Ik denk dat Seb het nu heersende RS virus heeft opgepikt op het kdv. Hij heeft behoorlijke hoestbuien en hoest ook nogal wat slijm op en zo. Hij drinkt ook minder, dus dat ga ik even in de gaten houden.
Hij krijgt wel veel op het kdv (virussen that is)
Ik heb ergens gelezen dat kindjes die naar kdv gaan inderdaad vaker ziek zijn, maar later als ze naar school gaan een betere weerstand hebben opgebouwd als kindjes die niet zijn gegaan en dan minder vaak ziek zijn.
Make love, not war ☮
pi_76999258
M. hoest zich ook het apenzuur. Hij heeft bronchitis en weer een AB kuur. Nummer vijf of zes, sinds ie bestaat. Dat is best veel toch? Ook een kdv kind ( 2 dagen), maar zelfs daar zeiden ze dat hij veel ziek is.

Ik heb geen eenkennigheidstips Cattie, sorry.

Beterschap Seb!
pi_77000113
Bodpa dat is echt heel veel hoor wat sneu dat M weer ziek is.
pi_77000754
selene doet met vlagen ook nog heel erg verlatingsangstig hoor. zelfs als sangdrax erbij is. wij hebben baat bij vaste structuren. mama gaat elke dag op dezelfde tijd koken, alles altijd helemaal hetzelfde. het scheelt dat mama ook een zwaar gewoontediertje is die ook van slag raakt als iets opeens anders moet. ik had begrepen dat het tot 2 jaar vrij normaal is en dat je er weinig aan kn doen, maar dat helpt jou niet. voor 's nachts: misschien toch jij en je man elkaar afwisselen om de nacht en dat de ander dan oordopjes indoet?
pi_77001592
Seb is zo vaak wakker geweest van het hoesten. En zo erg hoesten dat hij ervan moest overgeven. Vannacht had hij koorts en heben we hem een paracetamol gegeven, daarna heeft hij nog geslapen tot zeven uur. Toen ik hem uit bed haalde zat hij tot aan zijn nek in de poep Zijn temp van 37,5, dus niet hoog maar hij deed zo zielig dat ik hem maar naar mijn ouders heb gebracht ipv het kdv. Anders had ik hem denk ik vanmiddag weer kunnen halen met koorts. Hij was wel lekker aan het spelen toen ik wegging. En zonder te huilen
pi_77003603
Hier ook een hoestend kindje. Maar toch is Dana niet zo vaak ziek terwijl ze wel op het kdv zit en er vaak briefjes hangen dat er iets heerst. *afklopt*

Vandaag naar het Cb geweest, helemaal goedgekeurd. Blokjes stapelen, boekjes lezen en praten ging allemaal goed. Dat ze nog niet los loopt vonden ze niet zo heel vreemd omdat ze wel als zo duidelijk praat. Ze bellen in mei om te kijken of ze dan wel al os loopt.
ze weegt nu 10,2 gram en is 81,2 cm lang
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:32:03 #225
12913 GreatWhiteSilence
pi_77003798
Bedankt voor de tips, LovelyLady. Inderdaad weinig nieuws onder de zon. Ik zal dus hard aan de slag moeten...

Vervelend dat Seb zo aan het kwakkelen is, Estrys.

Over poepluiers gesproken: Annicka heeft 's nachts nooit poepluiers en ik verdenk haar er zelfs van met de eerste te wachten tot ze verschoond is. Is dit 'normaal' of heb ik een rare baby?

Verlatingsangst merk ik zelf eigenlijk weinig van, maar Annicka gaat dan ook alleen af en toe naar opa en oma. Daar is ze eventjes niet blij mee, maar na een minuut of twee is het ergste leed geleden. Vorig jaar moederdag was het ergst, toen moest en zou ik bij haar blijven, ook papa was niet voldoende. Ik ben voor mijn doen heel vroeg naar bed gegaan toen. Maar sindsdien hebben we het niet meer zo erg gehad.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 januari 2010 @ 11:38:05 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77004043
ook hier geen verlatingsangst (gelukkig).

Dat heeft jan ook een poos gehad GWS .. ik heb toen een poosje eerst zijn papfles gegeven en nog een kwartiertje gewacht voor ik zijn luier verschoonde ... 9 van de 10 keer was het dan wel raak

Bla .. wat is dana licht

beterschap voor alle hoestende kindjes
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77004378
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de tips, LovelyLady. Inderdaad weinig nieuws onder de zon. Ik zal dus hard aan de slag moeten...
Hoezo? Je kan je kind niet dwingen. Hoe oud is Annicka?
Zegt ze nog niets of al wel wat.
Ik maak me er echt niet druk meer om. Het komt vanzelf wel. Mijn oppaskindje praatte ook nooit zoveel en toen was hij al 2, nu 3 maanden later kwebbelt hij de oren van je kop en zegt hij alles bijna vlekkeloos na.
pi_77004657
Bel ik net naar mijn ouders, heeft Seb nog niet eens opgemerkt dat ik weg ben. Nee hoor zegt mijn vader, die zit lekker te spelen hier, heeft geen tijd om jou te missen. nou en bedankt, uit het oog...
pi_77005135
einstein praatte pas vanaf dattie 3 was he dames!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:08:27 #230
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77005177
Haha, ja Estrys, 't is ook nooit goed he? Huilt 'ie eens niet omdat je weg bent...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_77005626
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef Grijs het volgende:
Haha, ja Estrys, 't is ook nooit goed he? Huilt 'ie eens niet omdat je weg bent...
En als hij lang slaapt dan verveel ik me ineens Zucht, kinderen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:49:39 #232
12913 GreatWhiteSilence
pi_77008615
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan je kind niet dwingen. Hoe oud is Annicka?
Zegt ze nog niets of al wel wat.
Ik maak me er echt niet druk meer om. Het komt vanzelf wel. Mijn oppaskindje praatte ook nooit zoveel en toen was hij al 2, nu 3 maanden later kwebbelt hij de oren van je kop en zegt hij alles bijna vlekkeloos na.
Nou, geen 'echte woorden' iig. Volgens mij zegt ze 'em' als ze heel erg graag wil drinken en ze heeft een paar keer 'aai' gezegd(ik geloof dat dit 'poes' betekent). En 'hi' (hoi, maar dan op zijn Engels), als ze je ziet. Dat is het wel zo'n beetje. Ze is net een jaar.

Maar ik praat zelf nauwelijks, ik moet mij er echt aan herinneren dat de input toch ergens vandaan moet komen (bij mij vandaan dus )...
pi_77012709
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:38 schreef DJMO het volgende:
Bla .. wat is dana licht
ghehe ik moest echt 3x kijken voordat ik t zag
pi_77013274
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Nou, geen 'echte woorden' iig. Volgens mij zegt ze 'em' als ze heel erg graag wil drinken en ze heeft een paar keer 'aai' gezegd(ik geloof dat dit 'poes' betekent). En 'hi' (hoi, maar dan op zijn Engels), als ze je ziet. Dat is het wel zo'n beetje. Ze is net een jaar.

Maar ik praat zelf nauwelijks, ik moet mij er echt aan herinneren dat de input toch ergens vandaan moet komen (bij mij vandaan dus )...
Seb zegt ook niks hoor, ja ta ta en tie tie en mammammaaaa en daaa. Moeten ze dan al woorden zeggen?
pi_77013561
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb zegt ook niks hoor, ja ta ta en tie tie en mammammaaaa en daaa. Moeten ze dan al woorden zeggen?
Het alfabet

Welnee, pas bij de 18 maanden controle werd er hier gevraagd of ze al wat woordjes kon, maar toen was het ook niet erg als dat nog niet het geval was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77013589
Tyler praat ook nog niet hoor. Zegt niet wel heel vaak DIE! papa en mama, heuj en soms lijkt het alsof hij Tyler zegt. Ja en lalala, tatata, tietietie etc horen we ook vaak. En hij kan ook schreeuwen, wat best grappig klinkt.
Hij is nu dik 9 kg en zo'n 76cm.
pi_77013981
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het alfabet

Welnee, pas bij de 18 maanden controle werd er hier gevraagd of ze al wat woordjes kon, maar toen was het ook niet erg als dat nog niet het geval was.
hij lost wel al 4 sterren sudoku's op
pi_77014072
Die van mij maakt het huis schoon.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:43:40 #239
12913 GreatWhiteSilence
pi_77015136
Nou ja, ze weet wel het ronde blokje meteen door het ronde gat te doen. (En probeert vervolgens ook het vierkantje en het driehoekje door hetzelfde gat te proppen. )

Wat praten betreft heeft ze nog even dus. Ik weet niet ze wat wanneer nu moet kunnen, maar ik maak me er wel vaak zorgen over dat ik zelf 'vergeet' te praten en ze aan mij dus weinig voorbeeld heeft.

Annicka vind de stofzuiger trouwens geweldig. Vooral als ik haar kleding opzuig en ze niet meer weg kan kruipen...
pi_77015471
Annicka Dat ga ik maar niet proberen hier ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')