Je bent toch ook een blanke dame?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch geen toetje? Gewoon een dame blanche als toetje ofzo, dat is pas lekker.
Zo lui ben ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:53 schreef Laniboekje het volgende:
Met zijn allen bij mij de volgende keer lasagna komen eten dus. Dan maak ik het wel voor jullie, stel luilakken.
Ik ben hartstikke negroide man!quote:
Ah mooi, dan ga jij dus koken voor mij. Ook goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo lui ben ik ook niet hoorgelukkig niet
quote:
Ik ben hartstikke nep. Van buiten en van binnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]dus jij hebt nep foto's in je fotoboek of heb je hetzelfde als Michael Jackson?
Dus je ben zo een faker, waar ze het vaak over hebben bij sex voor de buch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke nep. Van buiten en van binnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus je bent de zwarte marieke helwegenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ik wacht nu nog steeds op MIJN lasagne, maar mijn vriendin heeft deze net in de oven gezetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik wacht ook op mijn lasagna, en op iemand die hem maakt en in/uit oven haalt
Die moet ik dus zo ook doen, zij koken ik de afwasquote:
Bestaat dat programma nog man?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus je ben zo een faker, waar ze het vaak over hebben bij sex voor de buch.
Sorry Tain, vergeef je me het?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dus je bent de zwarte marieke helwegen
Dat ontloop ik heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wacht nu nog steeds op MIJN lasagne, maar mijn vriendin heeft deze net in de oven gezet![]()
Pff wel laat eten, maar net terug boodschappen gedaan en Batman Lego/pure gehaald
[..]
Die moet ik dus zo ook doen, zij koken ik de afwas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Zoals het hoort! Maar ik doe meestal het koken én de afwas. Ik ben een sloof...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb je ook een voorliefde voor duivenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bestaat dat programma nog man?
[..]
Sorry Tain, vergeef je me het?
[..]
Ja!
Zeg dan dat je moet codden van mij, dan vind ze het wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wacht nu nog steeds op MIJN lasagne, maar mijn vriendin heeft deze net in de oven gezet![]()
Pff wel laat eten, maar net terug boodschappen gedaan en Batman Lego/pure gehaald
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat ontloop ik heel makkelijkhe ik ga me werk niet thuis uitvoeren
Tsk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de hand afwassen! Dat is pas het echte, harde werk! En ik heb er een hekel aan, maar het is nu wel klaar. Kan de heeeele avond gaan lopen lanterfanten... (o.i.d.)
Ik heb er laatst een doodgereden... Telt dat ook? Mijn eerste verkeersslachtoffer, heb er nog nachtmerries van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb je ook een voorliefde voor duiven
I know ik heb me avonden op het werk gehad dat de vaatwasser kapot was en alles met de hand moest doen. Dat is pas het echte werk. Hopelijk maak ik dat nooit meer meequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tsk...
Met de hand afwassen! Dat is pas het echte, harde werk! En ik heb er een hekel aan, maar het is nu wel klaar. Kan de heeeele avond gaan lopen lanterfanten... (o.i.d.)
Hoe kan het nou dat zo een leuke nep keuken neger alleen is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Maar ik doe meestal het koken én de afwas. Ik ben een sloof...
Oh wacht, ik ben ook maar alleen dus ik moet het ook alleen doen!
Het lijkt trouwens wel nationale lasagnadag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |