Ook in duitsland??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer maar helaas werkt het zo nie. geloof mij op het paintballforum wordt ook alles geprobeerd, mar het wordt ook gewoon afgeraden. het is immers verboden en valt onder cat.1 wapenwet......
Nee geloof het niet, alleen is in Duitsland de wet weer anders, met stempels etc.quote:
Volgens mij begrijp je het niequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb opzich wel een adres in duitsland!
En dat naar nederland meenemen moet lukken!
Dan ga ik gewoon voor de SCAR, veel spannenderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het nie
Je kan net zo goed gepakt worden met een doorgeladen desert eagle of SCAR als dat ding!!!!!
Die xbox dacht fuck it, ik wil niet meer aangeraakt worden door die loser en is hem gepeerdquote:
Over eten gesprokenquote:
ik wacht ook op mijn lasagna, en op iemand die hem maakt en in/uit oven haaltquote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Over eten gesprokenik ga eten, laterz
Eet smakelijk... tot zo
Dat is pas het luie leven. Ik heb hem zelf gemaakt en moet hem ook zelf uit de oven gaan halen. It's a hard knock life...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik wacht ook op mijn lasagna, en op iemand die hem maakt en in/uit oven haalt
Lani! Mooie tt he!quote:
Waar je het meest moeite voor doet geniet je het meest vanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smakelijk!
[..]
Dat is pas het luie leven. Ik heb hem zelf gemaakt en moet hem ook zelf uit de oven gaan halen. It's a hard knock life...
Schitterend!quote:
Ik kan hele lekkere lasagna maken. Met champignons en broccoli erin enzo. Haute cuisine al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waar je het meest moeite voor doet geniet je het meest vanen dat geld al helemaal voor zelfgemaakte lasagne
had ik dat nu maar eerder geweten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:47 schreef koei het volgende:
Ik geniet er meer van als iemand anders het voor me maakt hoor Petti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |