Met een dik pak sneeuw lijkt me juist tofquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het een paar maanden geleden achter de schermen geopperd, maar die watjes vonden het toen allemaal veel te koud enzoIn het voorjaar zou er wel genoeg animo voor moeten zij gok ik!
Werkt voor recreanten vaak niet, die spelen met co2, wat als eigenschap heeft dat het afkoeld als het naar gas wordt omgezet. resultaat is bevroren wapens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met een dik pak sneeuw lijkt me juist tof
Daar woon ik helaas niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Werkt voor recreanten vaak niet, die spelen met co2, wat als eigenschap heeft dat het afkoeld als het naar gas wordt omgezet. resultaat is bevroren wapens.
Sportspelers spelen voornamelijk met Hogedruk dit zijn vaak carbon 1.1 liter flessen met 4500 psi (300bar)
Mocht je in de buurt van Lochem (Overijssel) wonen kom zondag kijkengaan we spelen met 30 man!
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Werkt voor recreanten vaak niet, die spelen met co2, wat als eigenschap heeft dat het afkoeld als het naar gas wordt omgezet. resultaat is bevroren wapens.
Sportspelers spelen voornamelijk met Hogedruk dit zijn vaak carbon 1.1 liter flessen met 4500 psi (300bar)
Mocht je in de buurt van Lochem (Overijssel) wonen kom zondag kijkengaan we spelen met 30 man!
Anders hang je even een webcam met live stream aan je hoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En een paar electroden in je kop zodat we je kunnen besturenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders hang je even een webcam met live stream aan je hoofd
Dure hobby me dunkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Maar als je serieus intresse hebt moet je gewoon op je plaatselijke paintbalveld keer gaan kijken! vind iedereen altijd wel tof dat er intresse komt van nieuwe mensen.
Moet je een goede auto regelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Lochem is alleen net iets te ver fietsen
Ligt er beetje aan, zoals bij alles kan je het zo duur maken als je wil.quote:
PM de preciese locatie en misschien kom ik welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Lochem is alleen net iets te ver fietsen
quote:
Die moet ik hebbenquote:
quote:
Eenmalige kosten heb je natuurlijk overal maar verfballen zijn natuurlijk niet goedkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan, zoals bij alles kan je het zo duur maken als je wil.
Markers (de wapens) gaan vanaf 80 tot 2000 euro. en dan kan je die dingen nog compleet upgraden.
En dan komt er nog veel rand apparatuur bij!
Amsterdam, Almere, Oss, Zoetermeer, Rotterdam, utrecht zat geloof ik ook iets.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eenmalige kosten heb je natuurlijk overal maar verfballen zijn natuurlijk niet goedkoop.
Als je dan een dikke gun hebt die 30 ballen per seconde wegknallen dan gaat het best hard..
En in de randstad is niet heel veel te vinden, volgens mij zit de dichtstbijzijnde in Delft voor mij.. Ook een behoorlijk stuk fietsen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |