die heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
Hey Ed, ik ga waarschijnlijk ook een kort skate2 filmpje maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg net nog een berichtje dat het 'ongelukje' met het bier niet erg was omdat de vlekken er wel uit gingen![]()
![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Sharpdressedman op 08-01-2010 12:41:18 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]Dat mag gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even achter een spoiler omdat ik niet weet of het mag en graag het braafste jongetje van de klas ben![]()
![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
thxquote:
Broeder!! Deze door onze medebroeder goedgekeurde TT is toch magisch of wat??quote:
zekers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Broeder!! Deze door onze medebroeder goedgekeurde TT is toch magisch of wat??
Alleen roze strepen met bloemetjesgeur...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Maakt een roze anus wel bruine strepen?
Red Dead Redemptionquote:
God of War 3 en MAG heb ik al in de preorder staan. Mass Effect 2 wil ik nog gamen, maar dan moet ik toch echt eerst deeltje 1 een keer kunnen en gaan spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Tot nu worden dit dure maandjes
Volgende maand komen Dante's Inferno en SC: Conviction uit, Bioshock 2 ook nog (Enorme twijfel of ik de pre-order met exclusieve sleeve of de limited edition van 90 euro ga halen)
GOW 3 is idd ook nog een kopertjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
God of War 3 en MAG heb ik al in de preorder staan. Mass Effect 2 wil ik nog gamen, maar dan moet ik toch echt eerst deeltje 1 een keer kunnen en gaan spelen.
Het hele topic is al tijden lang een reltopic. Ik kom er dan ook niet meer zoveel.quote:
Ik vond MAG echt niet zo bijzonder... Het is een beetje een standaard multiplayer FPS, maar omdat het zo massaal is heb je nauwelijks invloed op de totale battle. Je kunt nog zo de pannen van het dak spelen maar als je in een losing team zit met 127 newbies dan ben je compleet machteloos...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
God of War 3 en MAG heb ik al in de preorder staan. Mass Effect 2 wil ik nog gamen, maar dan moet ik toch echt eerst deeltje 1 een keer kunnen en gaan spelen.
Ik vind het massale juist leuk en ben nog niet zoveel noobs tegengekomen tijdens deze open beta. Moet alleen weer heel erg wennen dat dit mijn eerste console fps is die ik online ga spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond MAG echt niet zo bijzonder... Het is een beetje een standaard multiplayer FPS, maar omdat het zo massaal is heb je nauwelijks invloed op de totale battle. Je kunt nog zo de pannen van het dak spelen maar als je in een losing team zit met 127 newbies dan ben je compleet machteloos...
Het idee is top maar ik vond het echt niet werken.
Krijg je vast van die sloten levenloze kneuzen die hele dagen online bezig zijn en hun account s nachts aan een Chinees geven die voor 5 euro de hele nacht online zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond MAG echt niet zo bijzonder... Het is een beetje een standaard multiplayer FPS, maar omdat het zo massaal is heb je nauwelijks invloed op de totale battle. Je kunt nog zo de pannen van het dak spelen maar als je in een losing team zit met 127 newbies dan ben je compleet machteloos...
Het idee is top maar ik vond het echt niet werken.
Het is net zo'n gaar concept als Battlefield Heroesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Tain het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat als je een spel hebt met 16 tegen 16 en jij bent de enige goede speler van je team dat het dan nog steeds niet erg goed gaat
Ik werd telkens voor cheater uitgemaakt in BF: Heroesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is net zo'n gaar concept als Battlefield Heroes
(dat heb ik 2 maanden gespeeld, nu vind ik er totaal geen zak meer aan)
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is net zo'n gaar concept als Battlefield Heroes
(dat heb ik 2 maanden gespeeld, nu vind ik er totaal geen zak meer aan)
Dat word een schietende polonaise en diegene die achteraan loopt wintquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat word een schietende polonaise en diegene die achteraan loopt wint
Dat zie je ook al zo erg als je gaat laserquestenquote:
512 man Capture the Flag. (En de flag ligt dan op een of andere onmogelijk moeilijk te bereiken plekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierighoe had je het dan graag gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |