Ha Cobraquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
Goeieavond.![]()
De avonddienst kan de kroeg in. De nachtdienst is op dek.
Tuurlijk. Na aanwezigheid hoort R&R.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Cobra
Ah ik mag de kroeg in! Top!
laat die kist maar zitten. Maar Macallan is niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn de whisky liefhebbers? Ze moeten wel een beetje geld hebben
[ afbeelding ]
Slechts 55.000 pond
Trustequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet morgen vroeg op dus ik ga maar eens slapen
mooi, was ik net van plan, althans, werd net gebeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
Goeieavond.![]()
Borrelsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi, was ik net van plan, althans, werd net gebeld.
Dus doen we maar even.
Tot straks
Ik was al begonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
Goeieavond.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
filmpje voor TM
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_zomerbanden.html
Ik ga me in m'n bed inpakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Een tip voor de mensen die nog naar buiten gaan; pak je warm in. Onze meteo heeft het over een gevoelstemperatuur van -17C voor komende nacht.
Ha, Macallan...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn de whisky liefhebbers? Ze moeten wel een beetje geld hebben
[ afbeelding ]
Slechts 55.000 pond
Noodrantsoenen zijn al aangelegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Een tip voor de mensen die nog naar buiten gaan; pak je warm in. Onze meteo heeft het over een gevoelstemperatuur van -17C voor komende nacht.
Genoeg Whisky in huis dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noodrantsoenen zijn al aangelegd, vanavond de boodschappen maar alvast gedaan i.p.v. gewoonlijk op zaterdag.
Overigens was er geen pak zout meer te vinden bij de supermarkt...
Is wel leuk voor kleine kinderen die sneeuw met wat badzout in hun mond proppen. Lekker schuimbekken.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
filmpje voor TM
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_zomerbanden.html
Met de huidige windkracht 4/5 is dat -10 voor het gevoel. Dat gaat lekker worden later in de nacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer uit de kroeg.
De thermometer bij een winkel gaf -2 aan, het voelde beduidend kouder aan....
(en dan na bier)
gelukkig hoef ik niet meer naar buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de huidige windkracht 4/5 is dat -10 voor het gevoel. Dat gaat lekker worden later in de nacht.
Dat gaat gokken worden. Gaat het KNMI gelijk krijgen of zal het allemaal wel goed komen.....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook niet meer. Wil morgen nog wel naar de verjaardag van mijn broertje (80 km verderop) maar als ik de weersverwachting zo zie weet ik nog niet of ik de weg op moet gaan...
Slaapsequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maffen.
Wie opent er morgen?
Jij?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maffen.
Wie opent er morgen?
Op de dvd van de film staat een mooie reportage over het maken van de filmmuziek.quote:
moet ik dan ooit maar eens zien, zal wel een tijdje duren wat k doe niet echt aan DVD'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de dvd van de film staat een mooie reportage over het maken van de filmmuziek.
Je mag naar huis hoorquote:
Merci.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je mag naar huis hoor
Aflossing is er
Voorlopig hier alleen een beetje winderig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat gokken worden. Gaat het KNMI gelijk krijgen of zal het allemaal wel goed komen.....
Hier zou het met de sneeuw wel mee gaan vallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig hier alleen een beetje winderig.
Eens kijken of dat zo blijft...
Dat dachten ze afgelopen woensdag hier ook...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier zou het met de sneeuw wel mee gaan vallen
Dat van afgelopen woensdag konden ze al uren van tevoren aan zien komenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dachten ze afgelopen woensdag hier ook...
Mw. MM zou een workshop gaan doen in Almere, maar die heeft ze voor de zekerheid maar afgezegd...
Waar is 'hier' in jouw geval?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat van afgelopen woensdag konden ze al uren van tevoren aan zien komen
Den Helder had in de ochtend al de volle laag gehad...
Maar nu hebben ze het over een centimeter sneeuw aan het eind van de middag hier
'hier' is ten oosten van Alkmaar, regio Hoorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is 'hier' in jouw geval?
Was dat Alkmaar?
Hier nog niks gezien, ik ben net wel ff de ijsbaan opgeweest, snijdend koude wind is wel aanwezigquote:
Hier hebben we haast nooit last van de wind. Was pas nog in Schagen en het viel gelijk op dat het daar wel steeds waait. Brrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier nog niks gezien, ik ben net wel ff de ijsbaan opgeweest, snijdend koude wind is wel aanwezig
Nu maar weer opwarmen
Ja, ik zit hier ook op een paar honderd meter van het water af, dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier hebben we haast nooit last van de wind. Was pas nog in Schagen en het viel gelijk op dat het daar wel steeds waait. Brrr.
Ja, dat mag. Doen ze niet snel, maar het is toegestaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
iarl, even een banktechnish vraagje: mag een bank geld overboeken van de rekening van persoon A naar de gezamenlijke rekening van persoon A&B om op die rekening het tekort aan te vullen? D'r stond bij 'conform de voorwaarden' maar ik vind het raarvoorwaarden nog niet opgezocht, ga ik nu even doen
Dat is aardig kut danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Doen ze niet snel, maar het is toegestaan.
Ja kan ik me voorstellen, maar soms kun je er niks aan doen helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef iamredleader het volgende:
Heb het zelf 1 keer gedaan, bij een notoire debetstand-klant. Tegelijk een brief eruit gedaan met een kopie van de voorwaarden waar dit stond, en de mededeling dat de betreffende rekening nooit meer debet mocht komen te staan, of dat we anders de boel zouden opheffen.
Redelijk draconisch, maar sommige klanten...![]()
Wellicht dat je het verhaal aan me wil PM'en?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat is aardig kut dan
Ja kan ik me voorstellen, maar soms kun je er niks aan doen helaas
Last one on the wayquote:
IDD, was dus eerder even buiten met Tinuviel en Jair, maar de wind is niet relaxed, neequote:Die wind buiten is het ergste trouwensAls je beschut loopt is het heerlijk, maar als je in de wind loopt is het echt ijskoud
quote:
Ik ben blij dat ik er niet meer uit hoefquote:IDD, was dus eerder even buiten met Tinuviel en Jair, maar de wind is niet relaxed, nee
Goed geregeld. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:53 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb een nieuwjaarsborrel zo, het scheelt dat ik maar 1 trap af hoef en dan 5 meter te lopen en dan ben ik er.
laatste stuk ja, wat een bende die meth...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand hier net de docu van Louis Theroux gezien?
Was weer erg interessant, drugs in de US...
Dat klinkt heel gezelligquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik zit bij mn moeder thuis nu, en zij en haar vriend zitten allebei te slapen voor de tv
Ze zijn inmiddels wakker geworden en hebben besloten dat ze een aflevering Lost gaan kijken, "want daar blijven we wel wakker bijquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik zit bij mn moeder thuis nu, en zij en haar vriend zitten allebei te slapen voor de tv
Ja, ik kijk graag naar zijn programma's en idd, wat een bendequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
laatste stuk ja, wat een bende die meth...![]()
Wel goeie docu
Lijkt me dat dat goed staat bij je!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Maar mn haar is mooi nuheel stuk eraf, het was flink dood onderaan
en een schuine pony laten knippen, met een zijscheiding. Vind het wel geslaagd
Tering. Wel een slecht moment met deze temperaturen zeg.quote:Grote stroomstoring Bollenstreek
In de bollenstreek is een grote stroomstoring. FOTO ANP
SASSENHEIM - In de Bollenstreek is zaterdagavond een grote stroomstoring. Naar schatting zitten 80.000 huishoudens in de gemeenten Lisse, Sassenheim, Voorhout, Katwijk, Noordwijk en Hillegom zonder stroom.
Kort na zeven uur ontstond in het hoogspanningsstation van TenneT in Sassenheim een defect, meldde een woordvoerder van de netbeheerder. Hoe lang het duurt voordat de storing voorbij is, is niet bekend. (ANP)
09/01/10 20u05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |