Vind je die trui ook lelijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zoveel met mode, he, maarreh....
Ozo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet écht eerst langs de kapper
Ik vind het zo oudbolligquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje moeilijk, maar ik vind die trui best wel tof juist.
Lund.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik draag hier ook gewoon nog de hele tijd rokjes en jurkjes, daar kun je eigenlijk juist beter laagjes mee maken
Hé, Dr. Martens...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookNet wel bij de H&M even een fijn shirt met strakke lange mouwen gekocht, ik krijg het nu wel koud met blote armen onder een vest, hoe warm dat ook is
Maar panty's enzo stap ik gewoon mee op de fiets
beenwarmertjes en mn nieuwe dr Martens voor lekkere warme voeten en dan heb ik nergens last van
Ja panties zijn hier neit echt genoeg meer, ik layer meestal met minstens twee leggings/panty'squote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookNet wel bij de H&M even een fijn shirt met strakke lange mouwen gekocht, ik krijg het nu wel koud met blote armen onder een vest, hoe warm dat ook is
Maar panty's enzo stap ik gewoon mee op de fiets
beenwarmertjes en mn nieuwe dr Martens voor lekkere warme voeten en dan heb ik nergens last van
Bordeauxrode, voor 3,50 in de kringloop gevondenquote:
Deze?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bordeauxrode, voor 3,50 in de kringloop gevonden![]()
in vrij goeie staat nog, dus ik heb ze jubelend meegenomen
PS. wat tof!! Veel plezier dan, geniet van het goeie gezelschap
Veel te groot en die riem vind ik echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan vind ik dit iets aantrekkelijker, ook los van het model...
[ afbeelding ]
Het gaat mij om het breiwerk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel te groot en die riem vind ik echt afschuwelijk.
haha, nooit gedacht dat ik MM serieus over breiwerk zou zien postenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat mij om het breiwerk.
Als het een fijn breipatroon (hoe heet zoiets eigenlijk?) heeft, dan vind ik dat mooier dan het grove breiwerk dat jij liet zien.
Tsja, die SC's brengen je soms op onderwerpen waar je je normaal nooit mee bezig houdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, nooit gedacht dat ik MM serieus over breiwerk zou zien posten
nooit gekantklost?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, die SC's brengen je soms op onderwerpen waar je je normaal nooit mee bezig houdt.
Verder dan punniken ben ik zelf nooit gekomen...
vroeger op school heb ik ook ooit eens gepunniktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, die SC's brengen je soms op onderwerpen waar je je normaal nooit mee bezig houdt.
Verder dan punniken ben ik zelf nooit gekomen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht een afbeelding van mannen die breien. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
!!!
Wilde voorstellen dat jullie wel een clubje kunnen beginnen.
kon volgens mij niks anders punniken dan een sliertquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef Soempie het volgende:
Wat zouden jullie punniken?
Met mij alles goed. En met jou?quote:
Sneeuw op die hoop? volgens mij is dat broeiend tuinafval, dus dat gaat dan wel weer smeltenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag niet klagen
Gaat goed. Nog 1 week en dan vakantie![]()
Dat is altijd leuk vakantie. Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag niet klagen
Gaat goed. Nog 3 weken en dan vakantie![]()
Jullie gaan samen?quote:
quote:
Pinguďns..... Bij Australië?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het niet. Ik denk dat TM gaat snowboarden....
Als ze mij op een snowboard zetten dan vraag ik me af wat er gebeurd, er gaat in ieder geval iets niet goed.
ik ga pinguďns kijken
WOW! En dat voor vakantie? Dat is wel cool!quote:
Misschien net als Lenie 't Hart doen? Een Pinguďnkliniek openen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kan geen werk vinden wat me naar Antarctica wil sturen
Dan ben ik 2 weken te vroegquote:
Ach niet eens zo gek. Zo werkt dat nou eenmaal in de natuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die laten ze daar gewoon dood gaan. Zoiets zie je alleen in de Westerse wereld.
We kunnen het proberen maar ondertussen maken we de natuur meer en meer kapot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alleen hier blijven we (proberen) de natuur naar onze hand te zetten.
En waar ga jij naar toe?quote:
Snowboarden in Frankrijkquote:
Je hebt meer lef dan ik..... dat zou ik nooit durven.quote:
Dat moet je gewoon op je gemak leren, niet zomaar beginnen, dan is het best goed te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt meer lef dan ik..... dat zou ik nooit durven.
Ja misschien dat ik het ooit nog ga proberen. Heerst er in Frankrijk ook zo'n apres ski sfeertje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon op je gemak leren, niet zomaar beginnen, dan is het best goed te doen
Wow die is wel mooi. Een Whiskey humidor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn de whisky liefhebbers? Ze moeten wel een beetje geld hebben
[ afbeelding ]
Slechts 55.000 pond
Nee, veel minder dan in Oostenrijk, maar daar ga ik ook niet voorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik het ooit nog ga proberen. Heerst er in Frankrijk ook zo'n apres ski sfeertje?
Mooi zo. Want ik vind de Skihut al vreselijk...... laat staan een hele week in zo'n sfeertje.......quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, veel minder dan in Oostenrijk, maar daar ga ik ook niet voor
Maar dat is in Oostenrijk ook heel makkelijk te ontlopen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi zo. Want ik vind de Skihut al vreselijk...... laat staan een hele week in zo'n sfeertje.......
Okay. Maar ik ontloop Oostenrijk liever....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat is in Oostenrijk ook heel makkelijk te ontlopen hoor
Frankrijk is veel beter bereikbaar, lekker met de Thalys die kant opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Maar ik ontloop Oostenrijk liever....
Dat is wel een mooie verbinding!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Frankrijk is veel beter bereikbaar, lekker met de Thalys die kant op
Ik stap in A'dam in en 6 uur later in de Alpen weer uit geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie verbinding!
Dat is inderdaad behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik stap in A'dam in en 6 uur later in de Alpen weer uit geloof ik
Alleen jammer dat het 'ballen'-gehalte nogal hoog isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk snel.
Bereid je dan maar voor op 20 keer He Lullo, nog geneukt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het 'ballen'-gehalte nogal hoog is
Nee, ik ga gewoon zitten klaverjassen en negeer hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op 20 keer He Lullo, nog geneukt?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon zitten klaverjassen en negeer het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |