Volgens mij zit er in Pinnacle Studio een optie (of een effect) om het beeld 90 graden te draaien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor mensen verstand van videobewerking.
Is het op een hele simpele manier mogelijk om een video 90° te kunnen draaien?
Ik heb een filmpje voor een presentatie en dies staat nu eigenlijk op zijn kant
(het antwoord beeldscherm of beamer 90° draaien is niet wat ik zoek)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een gratis en klein programma?
Alles is gratis op het internetquote:
Je hebt niet een mooie bos hout ergens in de buurt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
thuis, de CV is al een paar dagen stuk en het duurt 2 weken voor een onderdeel. We hebben een geweldige houtkachel..maar dan moet ik wel hout hebben
goh....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Gekanteld gefilmde filmpjes zijn een ramp
voor de deurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt niet een mooie bos hout ergens in de buurt?
Ik zal de buurvrouw eens vragenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt niet een mooie bos hout ergens in de buurt?
Uiteraard, dat hoef ik JoJo ook niet uit te leggen, maar het is geen klein freeware programmaatje....quote:
Buurvrouw, niet lekkere buurmeidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan ze je wel warm houden...
Ik had het dan ook slechts over warmhouden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buurvrouw, niet lekkere buurmeid
Van mij mag het wel altijd zo koud!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Sterker nog, we leven in west-Europa eigenlijk boven onze stand kwa weer. Alleen dankzij de warme golfstroom hebben we hier niet het klimaat van, zeg, Newfoundland (zelfde breedte). Als door verandering de warme golfstroom iets anders gaat lopen wordt t hier knap koud
Een lekkere chick in een kort rokje?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een lekkere chick in een kort rokje?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van mij mag het wel altijd zo koud!![]()
Stapel truien uit IJsland en Noorwegen, lekker dik gevoerde laarzen, warme choco, haardvuur, dekentjes op de bank, boeken lezen, door de sneeuw banjeren, etc.![]()
Vooral om de truien eigenlijk.
Vind je die trui ook lelijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zoveel met mode, he, maarreh....
Ozo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet écht eerst langs de kapper
Ik vind het zo oudbolligquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje moeilijk, maar ik vind die trui best wel tof juist.
Lund.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik draag hier ook gewoon nog de hele tijd rokjes en jurkjes, daar kun je eigenlijk juist beter laagjes mee maken
Hé, Dr. Martens...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookNet wel bij de H&M even een fijn shirt met strakke lange mouwen gekocht, ik krijg het nu wel koud met blote armen onder een vest, hoe warm dat ook is
Maar panty's enzo stap ik gewoon mee op de fiets
beenwarmertjes en mn nieuwe dr Martens voor lekkere warme voeten en dan heb ik nergens last van
Ja panties zijn hier neit echt genoeg meer, ik layer meestal met minstens twee leggings/panty'squote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookNet wel bij de H&M even een fijn shirt met strakke lange mouwen gekocht, ik krijg het nu wel koud met blote armen onder een vest, hoe warm dat ook is
Maar panty's enzo stap ik gewoon mee op de fiets
beenwarmertjes en mn nieuwe dr Martens voor lekkere warme voeten en dan heb ik nergens last van
Bordeauxrode, voor 3,50 in de kringloop gevondenquote:
Deze?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bordeauxrode, voor 3,50 in de kringloop gevonden![]()
in vrij goeie staat nog, dus ik heb ze jubelend meegenomen
PS. wat tof!! Veel plezier dan, geniet van het goeie gezelschap
Veel te groot en die riem vind ik echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan vind ik dit iets aantrekkelijker, ook los van het model...
[ afbeelding ]
Het gaat mij om het breiwerk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel te groot en die riem vind ik echt afschuwelijk.
haha, nooit gedacht dat ik MM serieus over breiwerk zou zien postenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat mij om het breiwerk.
Als het een fijn breipatroon (hoe heet zoiets eigenlijk?) heeft, dan vind ik dat mooier dan het grove breiwerk dat jij liet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |