Zoiets:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje. Wat is Gypsy muziek als ik het goed spel. Zei mn gitaarleraar vandaag tegen me tussendoor in een verhaal maar vergeten te vragen wat het is.
Beetje oosters ofzo?

Die zijn geniaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoiets:
Oh, en Spizzenergy is een leuk bandje, ja. Geen idee of ik erop was gekomen adhv die Bio, trouwens.

Dat was wel de eerste single, maar die kwam niet op 1.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:59 schreef Beregd het volgende:
love me do?

En George Martin zei na de opname al: gefeliciteerd jongens, jullie hebben je eerste nummer 1 binnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:11 schreef schaap001 het volgende:
Please Please Me?

quote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Jurk...
Leuk, maar een knappe jongen die het verschilt hoort met de Acda's, De Munnik's, Veldhuizen en Kempers van deze wereld. Of zoals Thomas Acda al eerder over Veldhuis en Kemper zei: "Ach, ze doen heel erg mijn best."quote:Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven hebben maandagnacht standbeelden in Amsterdam voorzien van een jurk. Het Draadstaal-duo bedacht de ludieke actie om hun band Jurk te promoten. Zondag werd hun debuutsingle al massaal gedownload.
Van Koningsbrugge en Van de Ven startten vorige week een promotiecampagne voor hun eerste single 'Zou zo Graag' op Twitter. Zondagmiddag behaalde het nummer de eerste positie in de downloadlijst van iTunes. In ruil bood het duo een gratis concert aan aan de kopers. "Het begon natuurlijk als een grap en we hebben een concert dan ook totaal niet voorbereid, maar we gaan het uiteraard met veel plezier organiseren", aldus Van Koningsbrugge.
Om hun band ook onder de rest van Nederland bekendheid te geven kleedde het tweetal een groot aantal standbeelden in de hoofdstad in een jurk vanwege het barre winterweer. Voor de actie werden jurken van diverse groottes ontworpen. Niet alle beelden lieten zich gemakkelijk kleden, sommige waren volgens de bandleden te hoog of te glad.

quote:Op maandag 11 januari 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Moet zo weer in overleg, maar eerst deze even droppen:
Welke 5 songs wist Geert Timmers de Top 40 in te krijgen?
Laatste juiste krijgt de punten...

Precies...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het scheelt natuurlijk alles als je eerst weet wie dat is?

+quote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef Grobbel het volgende:
Da's Bob Fosko.
Gabbertje, Supergabber, Gabbersaurus met Hakkuhbar, Ben d'r helemaal klaar voor! met Blunt Axe, en dan nog eentje...
=quote:

Da's alvast +2 van mij, inhalige!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Martha Wainwright..en stond de hoes Get Lost van Magnetic Fields van bukgeit ook niet nog open?

Je vergeet waarschijnlijk 'Stop en ik zet geen jokers in'...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Martha Wainwright..en stond de hoes Get Lost van Magnetic Fields van bukgeit ook niet nog open?

Die was nog voor 1 punt , hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's alvast +2 van mij, inhalige!
nbdbd +2

Da's inderdaad Marthaquote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |