quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is dat zo? Dat was niet met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nemesis is ook echt iets van Super Smash![]()
Dat is wel heel vet, ik kan het alleen te slecht en mijn vrienden te goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Probeer het zelf een keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat het leuk geweest zou zijn als jij dat zou doen.
Emoticons gebruik ik wel, maar ik typte het net zoals ik er eigenlijk echt over dacht. Vet schijnheilig mja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
Over dat gesprek over kleren:![]()
Is ook echt iets voor meisjes onderlingMaar als je reageert met "ok prima" is het al een stuk vriendelijker.
Mensen die op alles vragen "waarom" zonder iets erbij, zelfs geen smiley komen meteen "![]()
" over...
I'll pass. Misschien later, met alle Harry Potter-boeken.quote:
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I'll pass. Misschien later, met alle Harry Potter-boeken.
Ik heb het allemaal gelezen en ik vond het geweldig. Ben ik nu een nerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.
Je was al nerd, dit maakt je supernerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gelezen en ik vond het geweldig. Ben ik nu een nerd.
Jaquote:
Harry Potter is lachen johquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.
Als de rest nou ook recensies zou maken, kon je de taken verdelen.. Ken je wel alle boeken een beetje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Nouja ik krijg morgen te horen over welk boek ik een recensie moet schrijven maar ik dacht ik maak ze nu al (dat dacht ik vorige week eigenlijk..) maarja het is nu een beetje laat...
Superneeerd. Thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je was al nerd, dit maakt je supernerd.
Ik heb er geeneen gelezen, ben ik nu dom?
Geen Wuhwauhawuwauhwa maar Mwauhwauwauwauwa.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Superneeerd. Thanks.
[ afbeelding ]
Je was al dom. Nu ben je oliedom. Whuahuahuuahuahu.
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"lachen joh"
zeg je dat ook in het echt
Ja ik heb ze wel alle 5 (ooit) gelezen, maar ik weet niet of het lukt om een recensie te schrijven van 650 woordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als de rest nou ook recensies zou maken, kon je de taken verdelen.. Ken je wel alle boeken een beetje?
Oja, dat was het, hè. Excuses. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen Wuhwauhawuwauhwa maar Mwauhwauwauwauwa.
Ga nu keihard aan het werk, blijf thuis (sneeuw) of maak de toets gewoon zonder voorbereiding.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb ze wel alle 5 (ooit) gelezen, maar ik weet niet of het lukt om een recensie te schrijven van 650 woorden
Later, succes met het leren van die tentamens van je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, dat was het, hè. Excuses. Volgende keer beter.
Ik moest maar eens gaan leren voor mijn tentamen, of zo.
Dag, kinderen.
Wat een Stasi-gastquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n opa zegt dat m'n ouders moeten controleren met wie ik praat.![]()
Ik ben nog bezig met mijn wiskundequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga nu keihard aan het werk, blijf thuis (sneeuw) of maak de toets gewoon zonder voorbereiding.
Had jij vandaag eigenlijk vrij? Ik hoorde van iemand dat scholen in Alkmaar sneeuwvrij hadden.
Wiskunde toets ook morgen..? moet je nog veel? Gebruik anders de uitwerkingensite.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn wiskundeIk was vandaag sowieso thuis want we hadden vandaag geen toetsen..
Naja ik ga sowieso geen 5 recensies meer maken maar misschien wat steekwoorden opschrijven van elk boek en dan bij de toets maar wat in elkaar flansen
Wat een disquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mijn opa komt niet van die gasten, de jouwe zeker wel.
Ja, ik ben bezig met de DT dus ben bijna klaar, heb hier al een uitwerkingenboekje liggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wiskunde toets ook morgen..? moet je nog veel? Gebruik anders de uitwerkingensite.
ik ben diskoningin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een dis![]()
Nee, maar als je ouders dat serieus nemen is dat nogal eng
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben diskoningin.![]()
Nja, ik snap wel dat ze het serieus nemen, zou ik ook doen als ouder.
Gewoon zo veel mogelijk bullshit opschrijven betekent gegarandeerd een 8+.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn wiskundeIk was vandaag sowieso thuis want we hadden vandaag geen toetsen..
Naja ik ga sowieso geen 5 recensies meer maken maar misschien wat steekwoorden opschrijven van elk boek en dan bij de toets maar wat in elkaar flansen
Eeh? M'n opa kan nog wel normaal nadenken en weet wat er speelt in de familie en wil daarom dat m'n ouders me controleren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik op een gegeven moment niet meer, oudere mensen gaan toch meer van de maatschappij staan. Straal negeren moet je niet doen natuurlijk
Hoe kom je daaraan? Ik gebruik de site.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met de DT dus ben bijna klaar, heb hier al een uitwerkingenboekje liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 23:22:06 ]
Gekregen van schoolquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Ik gebruik de site.
Ja, familie, maar daarbuitenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh? M'n opa kan nog wel normaal nadenken en weet wat er speelt in de familie en wil daarom dat m'n ouders me controleren.
edit: grapjas dat je bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
Dat hij vindt dat jij gecontroleerd moet worden zegt wel wat over jou...
"onderwerp die"quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nja.. het is niet dat ik iets verkeerds doe ofzo, maar tis gewoon een onderwerp die erg in de familie speelt en m'n opa wil daarom weten of ik niet gehersenspoeld wordt. M'n ouders weten allang dat dat niet zo is, maar snappen m'n opa's advies wel.
Wat een rustquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog een paar maanden dan gaan we weer los! Ow nee, ze doen niet mee.
eind 60 ofzo. Wil ook nog van alles van me zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, familie, maar daarbuitenIk spreek ook niet perse voor jouw opa hoor, hoe oud is ie eigenlijk?
Van mijn oma hoef ik niks meer te verwachten, is nu aan het dementerenAlzheimer zit trouwens in de familie, dus dikke kans dat ik het ook krijg
Auwquote:
Gatverquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eind 60 ofzo. Wil ook nog van alles van me zien.![]()
Dat is wel jammer, dementerende Rookert.
Jij schreef het anders niet, althans ik reageerde niet op jouquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
AuwKan me niet eens herinneren dat ik dat typte
![]()
Maar wel handig zodat jij de rest van de post kan negeren
eeh, hij had het niet tegen jouquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
AuwKan me niet eens herinneren dat ik dat typte
![]()
Maar wel handig zodat jij de rest van de post kan negeren
mongolenkindquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gatver![]()
Wie ben jij ook alweer meisje?
Ik deed op een gegeven ook mee terwijl ik een kaaskop ben. Deed ik eindelijk mee. Gaan ze verliezen.quote:
spelfoutquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht dat jij die spelfout corrigeerde![]()
![]()
Sorry
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie gaat er mee aydzja klappen, wie o wie?
Dubbele wtfquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eeh, hij had het niet tegen jou
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat was niet met voorbedachte rade.
Super Smash Brothers is echt wreed. En daarom is het ook zo briljant. Maar als je er niet goed in bent, is het nooit leuk.Ik pwn je met Super smash bros. Vriend van me was 8ste geworden van Nederland (eigenlijk nog hoger, maar hij werd geganged. Was een 1vs1vs1vs1 toernooi.). En ik pwnde hem vaak en vica versa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
Het toeteren is alleen voorbestemd aan de Turkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik deed op een gegeven ook mee terwijl ik een kaaskop ben. Deed ik eindelijk mee. Gaan ze verliezen.
Ik pwn jou en al je vrienden met SSBM. Met één hand aan de controller.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik pwn je met Super smash bros. Vriend van me was 8ste geworden van Nederland (eigenlijk nog hoger, maar hij werd geganged. Was een 1vs1vs1vs1 toernooi.). En ik pwnde hem vaak en vica versa.
Zeker gebruik makend van de glitch die topspelers zoals Amsa etc. gebruiken. Ja ik heb met Amsa etc. gespeeld .quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik pwn jou en al je vrienden met SSBM. Met één hand aan de controller.
In Frankrijk ja, niet hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)boerka-beboeten.html
Interessant, geen spookjes meer
n44b.quote:
Ik 1x een niqaab tijdens de introweek Leiden, meisje was hoogstens 18 ofzo. Ik vond het echt apart...quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Frankrijk ja, niet hierIk heb hier volgens mij maar 1x een boerkadraagster gezien..
ahaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)boerka-beboeten.html
Interessant, geen spookjes meer
ik kom er ook bijquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wél bji de wasbak kleine
Doe niet zo serieusquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kom er ook bij
jij moet bukken en dan breek je hopelijk je rug gore vetzak.
Geniet van het levenquote:
toch is het leven geen grap, weet niet hoe jij het ziet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geniet van het leven
Met die instelling zouden alle arme Afrikanen al zelfmoord gepleegd hebben.
ik ben slecht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw leven wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is inderdaad slecht
Het leven op aarde is slechts een tussenstop op mijn reis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
toch is het leven geen grap, weet niet hoe jij het ziet.
Je kent mij misschien als een aardig en rustig meisje, maar van sommige dingen kan ik echt uit mijn vel springen. Tevens heb ik op vechtkampen gezeten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik gewoon niet geloven.
Waar begon je dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het leven op aarde is slechts een tussenstop op mijn reis.
Is het voor iedereen denk ik, maar beteketn dat dat je het leven niet "serieus" moet nemen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het leven op aarde is slechts een tussenstop op mijn reis.
Nee, stop, lees verder!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kent mij misschien als een aardig en rustig meisje, maar van sommige dingen kan ik echt uit mijn vel springen. Tevens heb ik op vechtkampen gezeten.
Een jongen die de hele dag computert en armen heeft ter dikte van een tak verslaat alsnog een meisje die op een vechtkamp heeft gezeten. behehheequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kent mij misschien als een aardig en rustig meisje, maar van sommige dingen kan ik echt uit mijn vel springen. Tevens heb ik op vechtkampen gezeten.
Praat normaal jongequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga toch lekker je erotische literatuur lezen
Toen Allah (c.c.) mij maakte.quote:
Dat is wel interessant, waar is dat eigenlijk? Je hoort alles over de hemel wat meer het eindpunt is, maar wat is het begin dan?quote:
Beide. Serieus en niet serieus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het voor iedereen denk ik, maar beteketn dat dat je het leven niet "serieus" moet nemen?
Het begin is dat je ruh wordt gemaakt. De vertaling voor ruh zou je het beste vertalen als ziel. Het staat vast in de Qu'ran of in de hadith waar etc. dit was. Moet toegeven dat ik de namen nu niet kenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, waar is dat eigenlijk? Je hoort alles over de hemel wat meer het eindpunt is, maar wat is het begin dan?
Ik dacht dat ik de grootste game nerd was hier. Baas.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik pwn je met Super smash bros. Vriend van me was 8ste geworden van Nederland (eigenlijk nog hoger, maar hij werd geganged. Was een 1vs1vs1vs1 toernooi.). En ik pwnde hem vaak en vica versa.
Is wel zo hehe, tot een bepaalde leeftijd zijn meisjes wel vaak sterker. Ik maakte m'n buurjongens af, maar nu kan dat niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een jongen die de hele dag computert en armen heeft ter dikte van een tak verslaat alsnog een meisje die op een vechtkamp heeft gezeten. behehhee
Empire total war, ssbm, Europa universalis, bf1942 , bf2 , cot modernwarfare 2.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de grootste game nerd was hier. Baas.
En hoe niet serieus? Vind het namelijk grappig dat je een vergelijking maakt met zelfmoord, kom daar niet eens in de buurt.quote:
Bedoel dat het 'vast staat' in de zin van 'het staat geschreven' of bedoel je 'het staat vast wel ergens daar' ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het begin is dat je ruh wordt gemaakt. De vertaling voor ruh zou je het beste vertalen als ziel. Het staat vast in de Qu'ran of in de hadith waar etc. dit was. Moet toegeven dat ik de namen nu niet ken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Empire total war, ssbm, Europa universalis, bf1942 , bf2 , cot modernwarfare 2.
het leven is 1 grote grapquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
toch is het leven geen grap, weet niet hoe jij het ziet.
ga er dan op los.quote:
wat een zuig spel was dat zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude! Kom ik hier aanzetten met m'n Mario en Zelda games.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Empire total war, ssbm, Europa universalis, bf1942 , bf2 , cot modernwarfare 2.
Ja bf2 zat ik in de top 10 van de wereld. Totdat ze met een mod kwamen waardoor mijn uber leet medic niets meer waard was. Toen ben ik gekapt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Vooral de 1e 2, kan je lekker in rondklooien net als bij GTA enzo
Trek je conclusies: Islam is gewelddadigquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dude! Kom ik hier aanzetten met m'n Mario en Zelda games.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een zuig spel was dat zeg
geganged trouwens? daar krijg ik vage beelden bij![]()
waar heb je het over emel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga er dan op los.Of probeer je nu te zeggen dat je je nooit hoeft in te houden? Of je bedoelt natuurlijk de andere betekenis van dat het leven 1 grote grap is, maar die bedoel ik dus niet.
Ocarina of time 4-ever je weet zelf. Wind waker ook uitgespeeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan heb je er wel héél veel uurtjes ingestoptquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja bf2 zat ik in de top 10 van de wereld. Totdat ze met een mod kwamen waardoor mijn uber leet medic niets meer waard was. Toen ben ik gekapt.
Jij zegt dat het leven 1 grote grap is, dus ik zeg dat je er dan op los kunt gaan. Of jij moet iemand zijn die zich nooit hoeft in te houden.quote:
Dude als je zuigt in het spel dan lijkt het me ook niet leuk. bebhehehee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een zuig spel was dat zeg
geganged trouwens? daar krijg ik vage beelden bij![]()
Nee eigenlijk niet? Natuurlijke aanleg. Klinkt raar maar is waar. Ik strande eigenlijk toevallig op de server waar de top van de wereld zat. Kijk ik in de top 10 zitten zij er allemaal tussen. En ik werd constant 2e of 1ste (maat van mij werd vaker 1ste).quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan heb je er wel héél veel uurtjes ingestopt
Klinkt opschepperig, maar ik zal het wel niet kunnen accepterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet? Natuurlijke aanleg. Klinkt raar maar is waar. Ik strande eigenlijk toevallig op de server waar de top van de wereld zat. Kijk ik in de top 10 zitten zij er allemaal tussen. En ik werd constant 2e of 1ste (maat van mij werd vaker 1ste).
ik ben zelf vrij laat begonnen met gamen, heb alleen de laatste zelda gespeeld, maar ik vond OKAMI beterquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt opschepperig, maar ik zal het wel niet kunnen accepteren
Ik heb de vids niet meer die we hadden gemaakt. Zoals ik al zei. Voor de mods was ik goed, na de mods was ik net zo gaar als iedereenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt opschepperig, maar ik zal het wel niet kunnen accepteren
Nog even en ik doe spontaan ilani ask, wheheh. Ocarina of Time is moeilijk te overtreffen, zelfs voor hedendaagse games.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ocarina of time 4-ever je weet zelf. Wind waker ook uitgespeeld.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ocarina of time 4-ever je weet zelf. Wind waker ook uitgespeeld.
"Ik belandde zomaar bij de top van de wereld"quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben zelf vrij laat begonnen met gamen, heb alleen de laatste zelda gespeeld, maar ik vond OKAMI beter![]()
mario galaxy vind ik wel briljant, heb hier ook super mario bros wii, maar daar moet ik nog een beetje fatsoenlijk mee beginnen, heb wel een beetje multiplayer gespeeld met nichtje
Ocarina of Time is niet te overtreffen lijkt me... Ik heb die op de wii later niet meer gespeeld (die na Wind waker uitkwam, dat je een hond of wolf ofzo kon worden).quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nog even en ik doe spontaan ilani ask, wheheh. Ocarina of Time is moeilijk te overtreffen, zelfs voor hedendaagse games.
JE WAIT TOGGquote:
haha dat laatste bestaat nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zegt dat het leven 1 grote grap is, dus ik zeg dat je er dan op los kunt gaan. Of jij moet iemand zijn die zich nooit hoeft in te houden.
ik begreep er niets vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude als je zuigt in het spel dan lijkt het me ook niet leuk. bebhehehee.
daarom zei ik later ik denk dat je het leven op een andere manier als 1 grote grap ziet.quote:
Mario Galaxy ben ik nu mee bezig, kickass ja. Ik weet niet wat OKAMI is? Verder heb ik de laatste Zelda nog niet gespeeld, maar ik ben inmiddels wel een diehard fan, dus voor mij zal het wel anders zijn dan een objectieve gamer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben zelf vrij laat begonnen met gamen, heb alleen de laatste zelda gespeeld, maar ik vond OKAMI beter![]()
mario galaxy vind ik wel briljant, heb hier ook super mario bros wii, maar daar moet ik nog een beetje fatsoenlijk mee beginnen, heb wel een beetje multiplayer gespeeld met nichtje
burakius heeft chancequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nog even en ik doe spontaan ilani ask, wheheh. Ocarina of Time is moeilijk te overtreffen, zelfs voor hedendaagse games.
Is het een vrouw danquote:
je wint niet van m'n neef.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:54 schreef Burakius het volgende:
Geen mensen die pro evo spelen trouwens?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
daarom zei ik later ik denk dat je het leven op een andere manier als 1 grote grap ziet.
Laat em komen. Pro 9, ik ben Chelseaquote:
hij staat op pp2g als winnaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Laat em komen. Pro 9, ik ben Chelsea
weltrusten rookertjequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Rookert het volgende:
Ik hou van topicwendingen![]()
En van slapen, dus dat ga ik nu doen, trusten en game on mensen
pp2g, de bijlmer van alle sites.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij staat op pp2g als winnaar.weet eigk niet welke pro
hij was winnaar in de bieb.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
pp2g, de bijlmer van alle sites.
De graphics schijnen zwaar tegen te vallen voor een Wii-game.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ocarina of Time is niet te overtreffen lijkt me... Ik heb die op de wii later niet meer gespeeld (die na Wind waker uitkwam, dat je een hond of wolf ofzo kon worden).
Grote puber.quote:
welke galaxy zit je? ik heb em met mario uitgespeeld, maar moet dat nog doen met luigi, maar luigi heeft zwaar irritante schoenen, ze glijden uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mario Galaxy ben ik nu mee bezig, kickass ja. Ik weet niet wat OKAMI is? Verder heb ik de laatste Zelda nog niet gespeeld, maar ik ben inmiddels wel een diehard fan, dus voor mij zal het wel anders zijn dan een objectieve gamer.
Wat vinden jullie trouwens van handheld consoles & games?
adiosssquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Rookert het volgende:
Ik hou van topicwendingen![]()
En van slapen, dus dat ga ik nu doen, trusten en game on mensen
lauras passie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, m'n zusje heeft dat spel uiteindelijk wel gekocht.
Ja. Ik ging het ook spelen, echt een gaar spel, zei ze dat ik het dom vond omdat ik er niets van snap.quote:
die heb gespeeld, vond em wel mwah, het dan ook eigenlijk een cube game, ze hebben em uiteindelijk geport naar de wiiquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De graphics schijnen zwaar tegen te vallen voor een Wii-game.
Ik weet niet welke galaxy, maar ik heb bijna 50 sterren. Ik wist trouwens niet eens dat Luigi playable was. Vet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke galaxy zit je? ik heb em met mario uitgespeeld, maar moet dat nog doen met luigi, maar luigi heeft zwaar irritante schoenen, ze glijden uit![]()
ik wens te trouwens veel succes met die purpke coins, man man, wat frustrerend waren die levels
OKAMI heeft alles wat zelda heeft maar is beter op alle fronten![]()
http://www.eurogamer.net/articles/okami_1_0?page=1
een van de beste games die ik heb gespeeld
waaat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ik belandde zomaar bij de top van de wereld"
boys will be boys, dont forget thatquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
boys will be boys, dont forget that
als je de game met mario uitspeeld, kan je met luigi spelen en als de game ook nog eens met hem uitspeeld, speel een soort eind party level vrij en dan pas krijg je het eindfimpje pas te zien, best gaar eigenlijk maarjaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke galaxy, maar ik heb bijna 50 sterren. Ik wist trouwens niet eens dat Luigi playable was. Vet.
Gameplay van OKAMI ziet er echt superieur uit. Nog een game op m'n lijst. Thanks!
Serieus, dat wist ik niet. Ik ga het sowieso uitspelen, ook al is Ocarina of Time niet te overtreffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
die heb gespeeld, vond em wel mwah, het dan ook eigenlijk een cube game, ze hebben em uiteindelijk geport naar de wii
maar de hersenkrakers waren wel dodelijk![]()
Sure thing.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
boys will be boys, dont forget that
Drie keer uitspelen? Damn. Dat wordt gezellig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je de game met mario uitspeeld, kan je met luigi spelen en als de game ook nog eens met hem uitspeeld, speel een soort eind party level vrij en dan pas krijg je het eindfimpje pas te zien, best gaar eigenlijk maarja
Iyi geceler.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik spam.
Ik ga slapen trouwens. Ben kapot.
nee 2 keer 1 mario 1 keer luigi, maar met luigi ben ik niet zo ver gekomen, te frustrend was dat met mario al dus laat staan met luigis glij schoenen straksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Drie keer uitspelen? Damn. Dat wordt gezellig.
adiosssquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik spam.
Ik ga slapen trouwens. Ben kapot.
hoezo? ik heb trouwnes de feed naar startpagina uitgeschakeld maar weet niet meer hoe ik em terug moet plaatsenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, ik kan niet meer farmvillen.
m'n moeder gaat soms op m'n vaders facebook en dan vraagt ze wrm ik geen huiswerk maak ipv facebook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo? ik heb trouwnes de feed naar startpagina uitgeschakeld maar weet niet meer hoe ik em terug moet plaatsen
haha, ik moet nog een paar dagen sparen voor een nieuw huis dan ben ik wel klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n moeder gaat soms op m'n vaders facebook en dan vraagt ze wrm ik geen huiswerk maak ipv facebook.zou jij er niet helemaal mee stoppen?
het is eigenlijk echt een dom spel, dat vond ik iig in het begin, maar doordat jij erover praatte vroeg ik me af hoe je het zo leuk kon vinden, nu speel ik het ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, ik moet nog een paar dagen sparen voor een nieuw huis dan ben ik wel klaarmaar zal daarna wel minderen denk dat stoppen lastig wordt
Over 8 uur moet ik in de gymzaal staan, maar ik ga niet. Volgende gymles ga ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk echt een dom spel, dat vond ik iig in het begin, maar doordat jij erover praatte vroeg ik me af hoe je het zo leuk kon vinden, nu speel ik het ook.
het is een "social game" dus je moet het echt spelen met veel vroienden, dan is het pas leuk in je uppie is er vrij weinig aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het niks aansorry Slayage. Maar misschien dat als ik het dagelijks zou spelen dat het dan welk leuk zou worden, want normaal gesproken hou ik wel van dat soort spelletjes
gym was vet manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Over 8 uur moet ik in de gymzaal staan, maar ik ga niet. Volgende gymles ga ik ook niet.
Ik moet een les inhalen.. terwijl ik de eerste 2 uur eigk vrij heb. Volgende week schaatsen, ik heb geen schaatsen, maar dan moet je toch verplicht mee om te helpen. Ben geen slaaf.quote:
ik moet eigenlijk met de ps2 of de wii weer eens gamenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga binnenkort denk ik weer rollercoasterensende oynasana, is leuker
of koop mijn psp.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk met de ps2 of de wii weer eens gamen
Dat wordt weinig slaap, succes morgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen extra vroeg op om nog wat te leren
doegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen extra vroeg op om nog wat te leren
no wayquote:
gangsterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
zie net op de site 8,7 voor economie, ik wil examenjaar.
voor 2 euro!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
no way![]()
ik smeer em ook maar, veel plezier met jezelf in het topic emel laterrr
Omdat Zeliha een verbastering is van Zuleyha?quote:
mijn naam is ook een verbastering, van amal volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat Zeliha een verbastering is van Zuleyha?
Eigenlijk noemen ze mij Zelis, nog Turkser dan Zeliha.
Zelis is toch meer een afkorting/koosnaampje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat Zeliha een verbastering is van Zuleyha?
Eigenlijk noemen ze mij Zelis, nog Turkser dan Zeliha.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, een afkorting. Maar zo noemen de meeste mensen mij, en ik merk dat andere Zeliha's vaak ook Zelis worden genoemd.
@Amal
Emel is mooier.
"work"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:40 schreef Burakius het volgende:
EMEL
Usage: Turkish
Means "desire" in Turkish, ultimately of Arabic origin, making this name a relative of Amal.
AMAL (2)
Usage: Biblical
Other Scripts: עָמָל (Ancient Hebrew)
Means "work" in Hebrew. This was the name of an Asherite in the Old Testament.
---------------------------------------------------------------
Krijg ineens vette zin om te zwemmen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
ZELIHA was not found in this database. Names that sound similar to ZELIHA: XYLIA f
ZALA f Slovene
ZELLA f German
ZHALEH f Iranian
ZILLA f German
ZILLAH f Biblical
ZOLA (1) f English
ZOLA (2) f Southern African
ZULA (1) f Polish
ZULA (2) f English
![]()
Zuleyha/Zeliha betekent waterfee trouwens.
in je dromenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
pfehehhe mijn naam pwneert die van jullie twee.
WORK"en zal je! Ik laat je elke dag speciaal eten voor me maken die moet voldoen aan 1 michelin ster minstens.quote:
dit is het mooiste dat je ooit hebt gepost.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
Ohja Borti, vandaag alsjeblieft geen discussies. Ik ben kapot hahaha. 1 maand wapenstilstand. Ik praat alleen luchtige dingen voortaaan
ik heet begeerde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een fee.Ik pwn jullie met mijn toverstokje.
Ik ben Raikage, want ik ben bliksem. En mijn chinese sterrenbeeld is Haas + Vuur. Dus ik ben Bliksem + Snelheid + vuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een fee.Ik pwn jullie met mijn toverstokje.
WORKquote:
Jij begint altijd hoor. Ik kan gewoon niet stoppen als ik ergens 'Turk' zie staan, dan moet ik gewoon reageren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
Ohja Borti, vandaag alsjeblieft geen discussies. Ik ben kapot hahaha. 1 maand wapenstilstand. Ik praat alleen luchtige dingen voortaaan
ik haal schoonmoeder voor je in huis, o sana yapar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
WORK"en zal je! Ik laat je elke dag speciaal eten voor me maken die moet voldoen aan 1 michelin ster minstens.
Turkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij begint altijd hoor. Ik kan gewoon niet stoppen als ik ergens 'Turk' zie staan, dan moet ik gewoon reageren.
Wat moet jij dan doen in al die vrije tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haal schoonmoeder voor je in huis, o sana yapar.
Nogmaals: Ik heb een toverstok, ik kan bliksem, water, vuur, aarde, alles worden als ik wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben Raikage, want ik ben bliksem. En mijn chinese sterrenbeeld is Haas + Vuur. Dus ik ben Bliksem + Snelheid + vuur.
BLIKSEM! Past mooi bij mijn karakter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neeee begeerde, veel mooiere betekenis dan de jouwe.
lekker liggen op de bank, jij werken, m'n moeder het huishouden. Echt perfect.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat moet jij dan doen in al die vrije tijd.
alsof ik dan nog zoveel vrije tijd heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Tevens hoe droog als we trouwen en we zitten naast elkaar op Fok!
Vergeet onze vrind nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TatarRusNeppeTurkGriekDNAHaplogroepTurkmenAzieMongolenSlavenOeigoerARIËR
Zo alles eruit.
slecht karakter yani.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
BLIKSEM! Past mooi bij mijn karakter!
haha en dan dit meen ik niet erbij. Zo schattig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
lekker liggen op de bank, jij werken, m'n moeder het huishouden. Echt perfect.![]()
dit meen ik niet.
"zo schattig", zeg je dat omdat je hebt gelezen dat ik dat haat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
haha en dan dit meen ik niet erbij. Zo schattig.
Dronkenlappen.quote:
Alsof Aksaraylilar zo goed zijn.quote:
Ik haat Aksaray, we zitten er gelukkig maar 100 jaar , en dan ook goed afgesloten van Aksaray (TATAR only köy hehhee). Vader kant dan hé.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof Aksaraylilar zo goed zijn.![]()
Wij zijn ook geen Kiro.. benzettin mi yoksa
Tatarina baslicam... je bent kirsehirli. Iedereen is kirsehirli.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik haat Aksaray, we zitten er gelukkig maar 100 jaar , en dan ook goed afgesloten van Aksaray (TATAR only köy hehhee). Vader kant dan hé.
Kijk, zie je, jij begint weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik haat Aksaray, we zitten er gelukkig maar 100 jaar , en dan ook goed afgesloten van Aksaray (TATAR only köy hehhee). Vader kant dan hé.
Jij weet tenminste wat je bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk, zie je, jij begint weer.![]()
Trouwens, ik ben een Varsak. Volgens sommige Turkologen zijn Varsaklar Volga-Bolgaren (Tatarstan Tatars).
![]()
![]()
Who's the Russian now?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk, zie je, jij begint weer.![]()
Trouwens, ik ben een Varsak. Volgens sommige Turkologen zijn Varsaklar Volga-Bolgaren (Tatarstan Tatars).
![]()
![]()
Raar, ik ken er maar 4. Ik sta nog ingeschreven in Amsterdam op het plaatje hahahaa.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tatarina baslicam... je bent kirsehirli. Iedereen is kirsehirli.![]()
Jouw achternaam komt 5 keer voor in Nederland, klopt dat?
amsterdam?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Raar, ik ken er maar 4. Ik sta nog ingeschreven in Amsterdam op het plaatje hahahaa.
lolquote:
Ja toen woonde ik nog in Amsterdamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
amsterdam?![]()
mijn achternaam 44x, ik ken er 6. Over de hele wereld ken ik er 6.
Wij hebben onze "kir" verspreid bij de Russen hehehehequote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol
Mijn voorouders waren al weg voordat de Russen hun 'kir' gingen verspreiden.
ok anladimquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja toen woonde ik nog in Amsterdam, studenten bla bla
Ik ben 100 keer een Afghaan genoemd, 50 keer een paki, 10/20 keer een Irakees/Kuweiti, 30/40 keer een Iranees en maar een paar keer een Turkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol
Mijn voorouders waren daar al weg voordat de Russen hun 'kir' gingen verspreiden.
En ik lijk trouwens meer op een Paki/Arab dan een Turk, laat staat Rus of Tatar.
Veel Turken hiero hoor. Kirsehirlilerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
kwam er vandaag trouwens achter dat je meer kirsehirli buren hebt. Kirsehirookal is er niets te zien.
Je lijkt in t echt best wel op een Turk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben 100 keer een Afghaan genoemd, 50 keer een paki, 10/20 keer een Irakees/Kuweiti, 30/40 keer een Iranees en maar een paar keer een Turk
wat heb je tegen ze?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veel Turken hiero hoor. Kirsehirliler
Hangt er net van af, of ik een baardje heb of glad ben of er tussen etc. En ook je haren zijn belangrijk. Met lange haren ben ik vaker een Iranees/Iraniër genoemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je lijkt in t echt best wel op een Turk.![]()
ik word mocro genoemd.
Hahaha same here. Meestal noemen ze alle landen in het Midden-Oosten op behalve Turkije.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben 100 keer een Afghaan genoemd, 50 keer een paki, 10/20 keer een Irakees/Kuweiti, 30/40 keer een Iranees en maar een paar keer een Turk
Laat ik het zo zeggen. Aksaray is echt een kontplek, maar ik ben nog liever daar dan in Kirsehir. Dat zegt echt heel wat.quote:
Je lijkt eigk op van alles. Bedoel dat je alles zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hangt er net van af, of ik een baardje heb of glad ben of er tussen etc. En ook je haren zijn belangrijk. Met lange haren ben ik vaker een Iranees/Iraniër genoemd.
Nee ik lijk niet op een Tatarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha same here. Meestal noemen ze alle landen in het Midden-Oosten op behalve Turkije.![]()
Lijk je niet op een Tatar trouwens?
ik heb het niet over de plaats ,maar over de mensen in nl.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Aksaray is echt een kontplek, maar ik ben nog liever daar dan in Kirsehir. Dat zegt echt heel wat.
Jij zou een Mocro kunnen zijn idd. Ik zag jou in een strakke broek trouwens! ik dacht jij draagt losjes! Liar!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je lijkt eigk op van alles. Bedoel dat je alles zou kunnen zijn.
Ik word mocro genoemd door m'n voorhoofd (weet niet wat daar mee is) en haar (heb niet eens echt krullen).
Allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb het niet over de plaats ,maar over de mensen in nl.Ff serieus, aksaraylilar in nl.
Sen git al bana.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij zou een Mocro kunnen zijn idd. Ik zag jou in een strakke broek trouwens! ik dacht jij draagt losjes! Liar!
Param yok abiii.quote:
Ik leen je, ik ben kapot rijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Param yok abiii.
Hey George, ver sene borc, olmaz Michael bende de yok.
Ha-ha-ha. Je lijkt niet op een Tatar, je spreekt geen Tatar, je bent gewoon feyk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee ik lijk niet op een Tatar. Heb niet de oogkleuren, niet de huidskleur. Heb alleen een beetje soort van spleetogen als ik lach, maar voor de rest tja..
hij heeft heeeeel donker haar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha-ha. Je lijkt niet op een Tatar, je spreekt geen Tatar, je bent gewoon feyk.![]()
Heb je wel een bleke huid en rood of blond haar?
Ik heb rood in me baardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha-ha. Je lijkt niet op een Tatar, je spreekt geen Tatar, je bent gewoon feyk.![]()
Heb je wel een bleke huid en rood of blond haar?
Je moet ook rood of blond haar en een bleke huid hebben. Anders ben je geen echte Kichak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb rood in me baard, nee geen bleke huid. Heb eigenlijk nooit een meisje gezien die ouder was dan 10 ofzo in het dorp
. En één keer een ouder meisje, maar die was met hoofddoek dus tja. Ja onze köy is gelukkig niet besmet met domheid(ze zijn wél geletterd) of stedelijk leven. Daarom hebben ze liever geen buitenstaanders etc.
We zijn geen kipchak. We zijn krim-Tataren en die zijn weer uit de Mongoolse-Turkse stammen voortgekomen mocht ik het juist hebben. (De Gouden horde). En eigenlijk heb ik nooit echt een Tatar gezien met bleke huid etc (wel een nogay). Bij ons in het dorp lijken ze meer op Cuneyt Arkin eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet ook rood of blond haar en een bleke huid hebben. Anders ben je geen echte Kichak.![]()
Krim-Tataren mengden zich vroeger sowieso niet veel met Oghuz-Turken.
Hititeten ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, wie zijn de oorspronkelijke bewoners van middenanatolie?
Je pa zijn blik lijkt op hem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
We zijn geen kipchak. We zijn krim-Tataren en die zijn weer uit de Mongoolse-Turkse stammen voortgekomen mocht ik het juist hebben. (De Gouden horde). En eigenlijk heb ik nooit echt een Tatar gezien met bleke huid etc (wel een nogay). Bij ons in het dorp lijken ze meer op Cuneyt Arkin eerlijk gezegd.
over mn lijkquote:
Krim-Tataren zijn Kipchak, net als Nogays, Volga-Bolgaren (Kazan Tatars), Kazakh en Kirgiz.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
We zijn geen kipchak. We zijn krim-Tataren en die zijn weer uit de Mongoolse-Turkse stammen voortgekomen mocht ik het juist hebben. (De Gouden horde). En eigenlijk heb ik nooit echt een Tatar gezien met bleke huid etc (wel een nogay). Bij ons in het dorp lijken ze meer op Cuneyt Arkin eerlijk gezegd.
quote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Krim-Tataren zijn Kipchak, net als Nogays, Volga-Bolgaren (Kazan Tatars), Kazakh en Kirgiz.
Verder ga ik er niet op in. Ik ga slapen. Doei.
Cuusss, zomaar schaar je ze bij Kipchak. Maar het is wel een ingewikkeld onderwerp an sich. Gewoon Turk-Mongolen zijn het. Dat is genoeg voor mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Krim-Tataren zijn Kipchak, net als Nogays, Volga-Bolgaren (Kazan Tatars), Kazakh en Kirgiz.
Verder ga ik er niet op in. Ik ga slapen. Doei.
dat is veeeeeeer terugquote:
nem benquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, anladim, maar ik bedoel dus wie er 4/5 generaties terug waren.
anlat..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net een uur in mijn bed liggen woelen, kan maar niet slapen
jij ook alquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net een uur in mijn bed liggen woelen, kan maar niet slapen
en nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
anlat..![]()
ik wilde net slapen, maar verslag is weg.![]()
nu heb ik een probleem..quote:
emelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu heb ik een probleem..![]()
Ik moet morgen 1e 2 uur gymles inhalen. Als ik dat niet doe, moet ik volgende week iedere dag een uur nablijven, dus ongeveer tot 5 over 5 op school zitten.. betekent rond half 6 thuis iedere dag. Ik moet dat verslag sowieso opnieuw maken, dus kan nu niet slapen of nu slapen, morgen straks vroeg op. Alleen gym wordt echt een probleem, ik wilde ovlgende week niet iedere dag tot 5 uur op school zitten.
echt een scheve actie was dit (verkeerd document sluiten)quote:
idd en iyisi ga maar ook weer proeberen te slapen doeiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb dus echt geen zin meer om dat allemaal opnieuw te doen, gaat sowieso meer dan 2 uur duren. ik ga slapen, laat het maar, doei.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een deceptiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij zou een Mocro kunnen zijn idd. Ik zag jou in een strakke broek trouwens! ik dacht jij draagt losjes! Liar!
school gaat volgende week ook schaatsen en als je geen schaatsen hebt, moet je toch mee om te helpen. Natuurlijk ga ik niet mee, ik ga m'n Turkse trots toch niet op zij zetten om als slaaf te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een deceptie
Ga zo schaatsen in Loosdrecht, dé manier om achtervolgende Turken te dumpen
Hier ben ik het met je eens, ik zou ook weigerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
school gaat volgende week ook schaatsen en als je geen schaatsen hebt, moet je toch mee om te helpen. Natuurlijk ga ik niet mee, ik ga m'n Turkse trots toch niet op zij zetten om als slaaf te zijn.
Schaatsen.
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier ben ik het met je eens, ik zou ook weigeren. Als je niet kan schaatsen is er echt niks aan.
Wat valt er sowieso te helpen, een beetje andermans schaatsen dragen of zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We zijn het eens.![]()
Ik heb 1 keer geschaatst, het was wel leuk, gewoon om te proberen, maar hoef niet nog een keer. En het is al helemaal dom dat je mee moet als je geen schaatsen hebt. Verplichte uren vullen..
Ja denk het wel, wat anders? En dan ook vet grappig dat onderscheid, alle Nederlanders hebben schaatsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat valt er sowieso te helpen, een beetje andermans schaatsen dragen of zo. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |