quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is dat zo? Dat was niet met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nemesis is ook echt iets van Super Smash![]()
Dat is wel heel vet, ik kan het alleen te slecht en mijn vrienden te goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Probeer het zelf een keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat het leuk geweest zou zijn als jij dat zou doen.
Emoticons gebruik ik wel, maar ik typte het net zoals ik er eigenlijk echt over dacht. Vet schijnheilig mja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
Over dat gesprek over kleren:![]()
Is ook echt iets voor meisjes onderlingMaar als je reageert met "ok prima" is het al een stuk vriendelijker.
Mensen die op alles vragen "waarom" zonder iets erbij, zelfs geen smiley komen meteen "![]()
" over...
I'll pass. Misschien later, met alle Harry Potter-boeken.quote:
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I'll pass. Misschien later, met alle Harry Potter-boeken.
Ik heb het allemaal gelezen en ik vond het geweldig. Ben ik nu een nerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.
Je was al nerd, dit maakt je supernerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gelezen en ik vond het geweldig. Ben ik nu een nerd.
Jaquote:
Harry Potter is lachen johquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een HP-boek heb aangeraakt was op de basisschool. Juffie vond dat ik het moest lezen, vond het echt verschrikkelijk.
Als de rest nou ook recensies zou maken, kon je de taken verdelen.. Ken je wel alle boeken een beetje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Nouja ik krijg morgen te horen over welk boek ik een recensie moet schrijven maar ik dacht ik maak ze nu al (dat dacht ik vorige week eigenlijk..) maarja het is nu een beetje laat...
Superneeerd. Thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je was al nerd, dit maakt je supernerd.
Ik heb er geeneen gelezen, ben ik nu dom?
Geen Wuhwauhawuwauhwa maar Mwauhwauwauwauwa.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Superneeerd. Thanks.
[ afbeelding ]
Je was al dom. Nu ben je oliedom. Whuahuahuuahuahu.
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"lachen joh"
zeg je dat ook in het echt
Ja ik heb ze wel alle 5 (ooit) gelezen, maar ik weet niet of het lukt om een recensie te schrijven van 650 woordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als de rest nou ook recensies zou maken, kon je de taken verdelen.. Ken je wel alle boeken een beetje?
Oja, dat was het, hè. Excuses. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen Wuhwauhawuwauhwa maar Mwauhwauwauwauwa.
Ga nu keihard aan het werk, blijf thuis (sneeuw) of maak de toets gewoon zonder voorbereiding.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb ze wel alle 5 (ooit) gelezen, maar ik weet niet of het lukt om een recensie te schrijven van 650 woorden
Later, succes met het leren van die tentamens van je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, dat was het, hè. Excuses. Volgende keer beter.
Ik moest maar eens gaan leren voor mijn tentamen, of zo.
Dag, kinderen.
Wat een Stasi-gastquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n opa zegt dat m'n ouders moeten controleren met wie ik praat.![]()
Ik ben nog bezig met mijn wiskundequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga nu keihard aan het werk, blijf thuis (sneeuw) of maak de toets gewoon zonder voorbereiding.
Had jij vandaag eigenlijk vrij? Ik hoorde van iemand dat scholen in Alkmaar sneeuwvrij hadden.
Wiskunde toets ook morgen..? moet je nog veel? Gebruik anders de uitwerkingensite.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn wiskundeIk was vandaag sowieso thuis want we hadden vandaag geen toetsen..
Naja ik ga sowieso geen 5 recensies meer maken maar misschien wat steekwoorden opschrijven van elk boek en dan bij de toets maar wat in elkaar flansen
Wat een disquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mijn opa komt niet van die gasten, de jouwe zeker wel.
Ja, ik ben bezig met de DT dus ben bijna klaar, heb hier al een uitwerkingenboekje liggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wiskunde toets ook morgen..? moet je nog veel? Gebruik anders de uitwerkingensite.
ik ben diskoningin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een dis![]()
Nee, maar als je ouders dat serieus nemen is dat nogal eng
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben diskoningin.![]()
Nja, ik snap wel dat ze het serieus nemen, zou ik ook doen als ouder.
Gewoon zo veel mogelijk bullshit opschrijven betekent gegarandeerd een 8+.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn wiskundeIk was vandaag sowieso thuis want we hadden vandaag geen toetsen..
Naja ik ga sowieso geen 5 recensies meer maken maar misschien wat steekwoorden opschrijven van elk boek en dan bij de toets maar wat in elkaar flansen
Eeh? M'n opa kan nog wel normaal nadenken en weet wat er speelt in de familie en wil daarom dat m'n ouders me controleren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik op een gegeven moment niet meer, oudere mensen gaan toch meer van de maatschappij staan. Straal negeren moet je niet doen natuurlijk
Hoe kom je daaraan? Ik gebruik de site.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met de DT dus ben bijna klaar, heb hier al een uitwerkingenboekje liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 23:22:06 ]
Gekregen van schoolquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Ik gebruik de site.
Ja, familie, maar daarbuitenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh? M'n opa kan nog wel normaal nadenken en weet wat er speelt in de familie en wil daarom dat m'n ouders me controleren.
edit: grapjas dat je bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
Dat hij vindt dat jij gecontroleerd moet worden zegt wel wat over jou...
"onderwerp die"quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nja.. het is niet dat ik iets verkeerds doe ofzo, maar tis gewoon een onderwerp die erg in de familie speelt en m'n opa wil daarom weten of ik niet gehersenspoeld wordt. M'n ouders weten allang dat dat niet zo is, maar snappen m'n opa's advies wel.
Wat een rustquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog een paar maanden dan gaan we weer los! Ow nee, ze doen niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |