Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het een matige CE! Kost je toch 75 Euro.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een sleeve hoesje om een standaard hoesje. Jammer,... zie dit toch wel als een gemiste kans.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.
Voor die £20 extra kun je beter de soundtrack los kopen...
Maar jij bent dan ook gewoon raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb straks in maart 3 versies hier staan![]()
En daar komt de soundtrack ook nog es bij![]()
En de Brady Guide![]()
![]()
Dan ben ik wel weer klaar voor versus
Niet qua Westerse releasedata, maar in Japan verkoopt 'ie als een tiet. De PSP staat er ook weer eens bovenaan de hardwareverkopen nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
true truecan't help it
Al wat bekend van de nieuwe kingdom hearts op de psp eigenlijk?
Ik heb mijn hoop op Star Ocean opgegeven. Ben maandenlang bezig geweest om het eerste deel voor een fatsoenlijke prijs te kopen (onder de 20 euro) maar dat is nooit geluktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Istie in Japan al uit dan![]()
Moet ook nog met Star Ocean 2 beginnen pfff
Ik vind hem ook tegenvallen net zoals die van Dissidia. Ik ga wel voor de gewone versie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het een matige CE! Kost je toch 75 Euro.
Ik zit met deel 1 ergens vast 3/4 ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop op Star Ocean opgegeven. Ben maandenlang bezig geweest om het eerste deel voor een fatsoenlijke prijs te kopen (onder de 20 euro) maar dat is nooit gelukt
Ja ik ook hoor. Lijk wel gek om een FF CE te laten varen, maar toch,... had wel iets meer verwacht als dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tegenvallen net zoals die van Dissidia. Ik ga wel voor de gewone versie.
De decal lijkt me wel tof. Eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn japanse spoor N baan. En voor de rest heb ik toch nog een bon liggen van 30 euro, dus voor mij kost ie niet zo heel veel extraquote:
Foto's of een link van je Japanse N spoor project?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
De decal lijkt me wel tof. Eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn japanse spoor N baan. En voor de rest heb ik toch nog een bon liggen van 30 euro, dus voor mij kost ie niet zo heel veel extraEn ik ben benieuwd of ze Vanilla een geile engelse stem hebben gegeven
Ik heb wel wat foto's van de shinkansen, maar de baan is nog verre van af.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Foto's of een link van je Japanse N spoor project?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel wat foto's van de shinkansen, maar de baan is nog verre van af.
Ik ben nu bezig met een tempeltje te maken. De bouwdoos heb ik wel, maar het moet nog leuk aangekleed worden. Ik denk aan Sakura tijd, want dat vond ik zelf daar ook echt het tofst.
Momentje, even zoeken, ik heb ze ooit gepost in het modelspoortopic.
Hebbes:
Modelspoor deel VI
Ik heb ook nog de Nozomi N700. Niet in 16 delen overigens, de helft, anders heb ik een 3 meter aan trein. Ik woon niet in een villa, dus die ruimte kan ik me gewoonweg niet permitteren
Maar die stickers kan ik mooi gebruiken als gebouwaankleding, iedereen die ooit in Shibuya is geweest weet wat ik bedoelDat scherm blijft ook mijn hoofd, ik heb een kapotte DS (touchscreen dood), ik zit er nog steeds mee te spelen om dat in een gebouw te gooien. Maar goed, way offtopic.
Of zou ik het helemaal omgooien en een denkbeeldige FF wereldje nabootsenIk heb op internet iemand anders al de Ghibli werelden wilde nabootsen, of in ieder geval stukjes er uit.
Alles is mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |