Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.
Zeker ook wéér geen world map??
Eh, IX had géén chaptersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX had ook hoofdstukken en dat is de beste Final Fantasy ooit. Ik ben in ieder geval helemaal hyped over FFXIII nu. Het heeft even geduurd, maar ik ben zover.
Choo Choo!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvindenquote:
Een world map zoals het in deel t/m 9 zat. Alles voelt meer aan als een geheel. Vond het geweldig om na Midgar opeens de wijde wereld in te stappen of nadat de mist in deel 9 is opgetrokken er nog twee continenten zijn die je kan ontdekken…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennen
Dat is het scherm van de disc wisselquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Youtube niets, Gamefaqs niets, Wikipedia niets... Je hebt gelijk denk ik!
Wel mooi om die muziek weer terug te horen![]()
Niet zo snel vriend,... volgens mij klopt het,... althans,... ik kan me het ook herinneren! Niks te maken met CD wissel voor zover ik weet! Maar ja,... who cares!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Er kwamen toen van de mooie ouderwetse font letters in scherm met chapter nog wat,.... weet het bijna zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Dat waren de limit breaks, en ze gingen altijd uit hunzelf werken als je ze niet nodig had…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
En volgens mij zaten er ook geen Limit Breaks in IX, alleen Trance mode.
Chapters zijn gemaakt door de site zelf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
Cuntquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!Heh,... waar is Ker als we het over dit soort zaken hebben. Die zou het wel weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |