quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar waarvoor hebben ze anders die scanners. Wat maakt het uit of je de gevonden poes nog op straat hebt of in huis hebt genomen.
Ze is gelukkig aan het worden. Is het niet geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.
Die eigenaar kan me wat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom binnen, buig over d'r heen, kroel even onder d'r kin, en mevrouw doet 'prr'.
Die eigenaar kan me wat.
Geweldig, ik zie t zo voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lach me dood hier. Ik heb het papier weggehaald zodat ze elkaar kunnen zien, en had voor Noah 2 snoepjes neergelegd bij de deur. Hij is gék op die dingen maar heeft ze al ruim een jaar niet gehad, want dik.
Ik zat bij Izzie haar een snoepje te geven, gaat hij tegen het raam aan staan. Niet om naar Izzie te kijken, maar te kijken waar de snoepjes blijven. Hij heeft haar geen blik waardig gegund, terwijl zij best schrok.
Het lijkt dus een normale huiskat te zijn en geen verwilderde straatkat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Poezel gaat echt met sprongen vooruit.![]()
Prrrrrrr.......![]()
![]()
![]()
Ik heb hier een ontzettend aanhankelijke schootpoes zitten die ook van de straat kwam en huiselijke geluiden duidelijk niet gwend was. Maar wel al ontzettend veel van mensen hield. Ook straatkatten op straat al kunnen wennen aan mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef kasper het volgende:
[..]
Het lijkt dus een normale huiskat te zijn en geen verwilderde straatkat.
Misschien wordt hij/zij door iemand ontzettend gemist.
Maar je kunt ook bij voorbaat moeilijk elke ziekte maar gaan uitsluiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:46 schreef Itt het volgende:
Ik wil ook even zeggen dat dodelijke ziektes bij katten niet meteen zichtbaar hoeven te zijn. Nogal naief om ervan uit te gaan dat een kat er meteen ziek moet uitzien terwijl sommige virussen maanden nodig hebben om zich te incuberen. Ik zeg dit trouwens niet om je bang te maken hoor, maar vind wel dat er rekening mee gehouden moet worden. Heb gezien hoe prachtige gezond uitziende katten er na een aantal maanden toch aan onderdoor gingen. FIP FIV en Felv zijn geen dingen die je zo'n lief beestje toewenst.
Ik dacht dat je het over allerlei ziektes had.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Itt het volgende:
Dat is met 1 bloedtest te testen, ik had mijn katje bloed laten prikken smorgens en kreeg dezelfde dag nog de uitslag op Felv FIV en of alle organen in orde waren...
Nou er zijn er meerdere maar je kan bijvoorbeeld de ziekte FIP niet echt uitsluiten met een test (geloof ik) dus testen ze meestal op die wat ik vernoemd heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over allerlei ziektes had.
En een hele lieve c_cquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Itt het volgende:
Trouwens vergeten te zeggen, vind het een heel mooi poesje
Ja, nou, wat ik zei, de bloedtest doe ik denk ik sowieso wel, maar op een gegeven moment zal ik er toch op moeten vertrouwen. De deur blijft overigens toch nog even dicht, elkaar zien blijkt al spannend genoeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Itt het volgende:
Dat is met 1 bloedtest te testen, ik had mijn katje bloed laten prikken smorgens en kreeg dezelfde dag nog de uitslag op Felv FIV en of alle organen in orde waren...
Njet.quote:
Even heel bot hè, maar misschien moet diegene dan gewoon wat moeite doen voor die poes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef kasper het volgende:
[..]
Het lijkt dus een normale huiskat te zijn en geen verwilderde straatkat.
Misschien wordt hij/zij door iemand ontzettend gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |