dat kan toch niet gezond zijn, bruisballenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er nog bruisballenfans die naar DTH gaan zaterdag? Ik neem wel een doos mee om uit te kiezen.
Ja, was lekker warmquote:
Ik snap deze nietquote:
Trust me, je trekt Poepstars mét mij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ok laat ik me duidelijker uitdrukken.
Er is vanavond niks op tv waar ik langer dan 5 minuten naar wil kijken![]()
Wat een baggerprogrammering.
En Greys, jij bent dr morgen niet?
Dan trek ik Poepstars ook niet denk ik
Ze vond het grappig hoe je er een 'lang blond haar, blauwe ogen, slank' uit gooide denk ik.quote:
Op vakantie dacht ik nog: damn!!! In bijna ieder hotel een badkuip en geen lush badspullen. Alleen zeep en zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er nog bruisballenfans die naar DTH gaan zaterdag? Ik neem wel een doos mee om uit te kiezen.
Ik ben grootverbruiker bruisballen, maar heb net zelf ook een aantal ingeslagenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Vond je beschrijving zo leukquote:
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vond het grappig hoe je er een 'lang blond haar, blauwe ogen, slank' uit gooide denk ik.
Waarschijnlijk dacht ze dat je als grap het stereotype lekkere wijf omschreef
Je snapt hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vond het grappig hoe je er een 'lang blond haar, blauwe ogen, slank' uit gooide denk ik.
Waarschijnlijk dacht ze dat je als grap het stereotype lekkere wijf omschreef
ik zit op 90 % van wat het zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef MrSubtle het volgende:
Zwabber, hoe gaat het nu met slapen? Ik zie je steeds vaker overdag
Ik val op stereotypequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vodn je beschrijving zo leukwel een beetje stereotype hoor
![]()
Tof zeg, snel gegaan...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit op 90 % van wat het zou moeten zijn
Doortzettertquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof zeg, snel gegaan...ben je er zelf ook blij om?
Wat goeddd!!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lurrrrve BBSen. En dan vooral de kerstdingen want die heb ik niet zoveel (behalve mijn 6 Wee Harrysquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben grootverbruiker bruisballen, maar heb net zelf ook een aantal ingeslagen
En ik weet niet of ik wel iets te ruilen heb wat jij fijn zou vinden
*foto van tieten pm'tquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Als je iets hebt waarvan je denkt dat ik het leuk vind: pb me maar
Goed bezig Zwabbert! En al met al best snel gegaan toch? Paar zware nachten en nu heb je zowaar een dagritme.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Superwomanquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik val op stereotype![]()
en ik val vooral op slim en pittig en dat is ze bovenal ookmaar er werd gevraagd naar uiterlijk
FAIL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |