Tuurlijk!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Er wordt veel sneeuw verwacht in het weekend volgens het journaal.
En ook voor alle snelwegen is misschien geen zout genoeg. Dus dan gaan ze idd sommige wegen afsluiten.
Maar dat zal vast pas allemaal vanaf zondag zijn. Denken jullie ook niet?
Joh doe een andere keer mee.. is toch primaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil best wel iets doneren maar zit ook een beetje met de DA kosten van Rossi in mijn maag. Het zou dus niet zo'n groot bedrag worden
That's the spiritquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zaterdag (op zondag) nacht valt dat allemaal! Op zijn vroegst!![]()
En anders rijden we over badzout.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
foto stuur ik niet, ik heb mijn eigen foto al heel beperkt gehouden... maar uiterlijk dus?
mooi, lang, slank, blond, lang haar, blauwe ogen ... zoiets?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
That's the spirit. Dames, nemen jullie allemaal jullie Lush badzout mee?
Nee sorry, dat is geen zoutquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
That's the spirit. Dames, nemen jullie allemaal jullie Lush badzout mee?
het was drie weken geleden ook wel aan te zien komen, ik bedoel verwachtten ze nou echt dat het in januari 25 graden en een stralend zonnetje ging wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
OMG die minister op het nieuws
Ze heeft besloten dat de leverancier nu extra zout uit de grond mag gaan halen. Na een noodoproep door RWS die ze gekregen heeft. Vraagt de verslaggever of haar beslissing niet iets te laat is, aangezien het al dagen wordt geroepen dat het op is/raakt.
Zegt ze gewoon met een stalen gezicht 'Nee, zoiets doe je niet op voorhand, zo'n beslissing neem je pas op het moment dat het nodig is'. Maar dat had ze toch drie dagen geleden ook al kunnen beslissen![]()
Heb het echt nog NOOIT gevolgdquote:
Ik vind het soms werkelijk tenenkrommend, de stommiteit van sommige leden van ons kabinet, sommige ministers. Ze had het echt vorige week al moeten regelen, want er wordt ook gezegd dat het waarschijnlijk tot ver in februari blijft, die vorst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was drie weken geleden ook wel aan te zien komen, ik bedoel verwachtten ze nou echt dat het in januari 25 graden en een stralend zonnetje ging worden
onder je schoenen ermeequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, dat is geen zout
Dat zijn blokken
altijd met bnners. vind t wel leuk, maar kijk t alleen als ik eraan denkquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het echt nog NOOIT gevolgd
Heb getwijfeld of ik het nu zou doen, maar dan voel ik me weer verplicht om het elke keer te kijken
Is het weer met BNers? Of is dat altijd zo?
misschien is de zoutsilo ingesneeuwdquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet zeker dat er laatst zo een man in een zoutsilo stond te verkondigen dat ze nog wel een jaar lang zo een hoge zoutproduktie konden opbrengen, dus ik snap niet zo goed waar het nou mis gelopen is
Knuffel aan bommel en mr max geven voor me!quote:
Jahaaaa ik ga er zo echt voor zitten.quote:
Je positiviteit is inspirerendquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Hm, Erwin Kroll zegt net dat er écht heel veel sneeuw gaat vallen zaterdag.
En zondag ook nog, maar zaterdag vooral.
Maar we blijven gewoon hopen dat ie er finaal naast zit![]()
![]()
Ja he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop ook echt dat t zaterdag door gaat hoor
Bomba?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Knuffel aan bommel en mr max geven voor me!
God ja, hoe sneller hoe beterquote:
En van suiker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, dat is geen zout
Dat zijn blokken
Woei!quote:
Die weermannen hebben het altijd fout.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Welquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
God ja, hoe sneller hoe beter![]()
![]()
![]()
Dr is niks op tv vanavond
Jankzakquote:
Nee!quote:Dr is niks op tv vanavond
Ze zitten er zo vaak naast dat die minister er ook al niet op durfde te vertrouwenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik vind de goodies eigenlijk teleurstellendquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jankzak
[..]
Nee!Ik zag het. Ik ga wel verlekkerd naar mijn Lush kijken denk ik
![]()
mooi is dat , ik zit net een stuk of vijf topfilms voor de liefhebbers op te schrijven , t is jammer dat ik ze al ken maar anders had ik toch wel genoten van deze filmavond , zo slecht zijn ze niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
God ja, hoe sneller hoe beter![]()
![]()
![]()
Dr is niks op tv vanavond
en toch is het onzin om het niet in te kopen, het bederft nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zitten er zo vaak naast dat die minister er ook al niet op durfde te vertrouwen
Dus deze keer moeten ze er ook maar naast zitten
Same hier. En daarom heb ik hetzelfde drie keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de goodies eigenlijk teleurstellend![]()
Ik hou niet van badballen![]()
Bomba mag ook, maar aan BOMMEL ook! En mr max!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Truffel
[..]
Bomba?Als ie maar niet weer met die bariton 'woef' doet ineens tegen me
Jij gaat iedereen opdrachten geven he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bomba mag ook, maar aan BOMMEL ook! En mr max!
Die 2 goldens![]()
Ja ik twee keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same hier. En daarom heb ik hetzelfde drie keer.![]()
Ingeping!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |